úterý 3. června 2014

Pleťový krém z daleké Kréty - BioAroma

Ahoj všichni!

Před nějakou dobou jsem dostala k testování produkt od značky BioAroma. Vybrala jsem si 24h krém s olivovým olejem, růží a ylang ylang, který by měl být vhodný pro normální, smíšenou i mastnou pleť. Zaujalo mě složení, které je bez vody, tudíž se krém tak rychle nekazí, zároveň to ale přináší drobnost, že pleť musíte před aplikací navlhčit, jako třeba při nanášení oleje.



Zaujal mě už fakt, že výrobky pocházejí z Kréty. V Řecku jsem byla sice jen dvakrát a na Krétě jednou, přesto jsem si to tam zamilovala. Příroda, jídlo, lidé, památky...navíc tam ze všeho sálá ta tisíce let stará historie. Doufala jsem proto, že se tajemství krásy antických žen přeneslo i do výrobků BioAroma :).



Jak si můžete všimnout na jejich webu, všechny věci BioAroma mají krásná balení. Krém je v bytelném skleněném kelímku a na obalu najdete popis včetně složení. Vůně je trošku výraznější, můžete ji cítit i při aplikaci a připomíná nějaké skoro až lehce orientální bylinky, pro mě je velmi příjemná. Konzistencí je jako našlehaný kokosový olej. K aplikaci stačí pidi mini množství asi tak o velikosti čočkového zrnka.



Nejvíc jsem se bála toho, že se krém bude špatně vstřebávat, ale nestalo se. Chce to počkat tak deset minut před aplikací make-upu, ale zbyde vám opravdu jen hladká nacucaná tvářička, žádný mastný koláč. Nejvíc se mi asi líbí ten pocit, který na pleti zanechává - jako kdybyste zalili záhon a on dostal vše, co potřebuje. 




Krém jsem zkoušela používat na den i noc, a na obé se osvědčil. Já mám pleť smíšenou, místy suchou, ale na nose hodně mastnou, a vyhovoval mi skvěle. Bojím se totiž takových těch příliš lehkých gelových přípravků, abych pleť nepřipravovala o hydrataci. Pozitivně také hodnotím fakt, že mi neucpával póry a naopak jsem měla pocit, že pleť je jakoby stabilizovaná a připravená pro boj s nedokonalostmi.



Musím 24h krém fakt pochválit, stojí sice 495 Kč, ale není to tak příšerná cena, když si uvědomujete, že platíte za přírodní složky. Navíc vám podle mě vydrží určitě půl roku, takže dle mého není o čem diskutovat.

Hodnocení: 9/10

Jak se vám zalíbil? A taky máte rádi všechno, co je řecké? A co nejvíc? :)

Těším se na komentáře,
IYF 


6 komentářů:

  1. Krém vypadá zajímavě. Podle popisu by měl mé pleti sedět...tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, tak přesně ten samý mám teď ve vzorku! :) A musím s tebou souhlasit, pleť se hezky nacucne, žádné mastné čelo.. Když mi ten malinký kelímek vydrží cca 14 dnů, zajímalo by mě, jak dlouho bych spotřebovávala tuhle pixlu! :)
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zní hodně dobře, budu ho muset asi prozkoumat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to tak čtu, tak by mohl mé pleti vyhovovat a i celkově působí hodně sympaticky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  5. Řecko miluji :) mam pocit, ze muj minuly zivot byl prave tam :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krém i lahvička vypadá sympaticky akorát po ránu moc času na čekání, než se něco vstřebá nemám čas, ale na noc by mohl vyhovovat. Děkuju za typ :)
    http://margaretfashionvogue.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!