pátek 4. července 2014

Benefit They're Real Push-up Liner

Ahoj všichni!

Na benefitím facebooku jste mohli před časem soutěžit o miniaturku nového linkovače They're Real. Na mě se usmálo štěstí a jeden jsem vyhrála, byla jsem na tuto novinu hodně zvědavá. Sama bych si ho určitě nekoupila, protože černé linky používám maximálně tak na nějaké party líčení, přesto mi ale moje přirozená blogerská zvědavost nedala.



Nejde jen tak o nějaké linky, jsou to v podstatě gelovky ve formě jakéhosi pera, tudíž mají být totálně blbuvzdorné. Osobně moc nechápu, jak může někdo vládnout tužkou a nezvládat gelové linky, které mi přijdou mnohem snadnější na manipulaci než "kopyto" ve formě tužky, ale co už :). Na fotkách můžete vidět, že na hrotu pera je podlouhlý otvor, ze kterého následně leze gel. 



leze leze...v praxi ho ale samozřejmě nevytlačíte takhle moc :)
Na blozích jsem četla, že je takřka nemožné udělat s They're Real úplně tenkou linku. Musím říct, že je to částečně asi pravda, protože takovou tu až neznatelnou linku podél linie řas fakt nevytvoříte. Přesto, když se snažíte, tak podle mě můžete dosáhnout relativní tenkosti. Zkusmo jsem čárla na ruku a jak je vidět, dá se s tím pracovat.



Co mě překvapilo příjemně, je výdrž, která je neskutečná. Po nakreslení swatchů jsem si šla ruku umýt mýdlem a....nic. Linky držely. Vzala jsem micelárku od Biodermy a přejela. Nic. Musela jsem buď pořádně dřív Biodermou nebo použít olejový odličovač, takže pokud hledáte něco, co s vámi vydrží i hrátky v bazénu či moři, je Benefit jasná volba :).



Pokud bych se ale měla vyjádřit k té blbuvzdornosti  - nevím. Přijde mi, že to s Benefitem není o moc snažší, ba dokonce pokud máte fajn štěteček a klasické gelové linky v kelímku (doporučuji Inglot, M.A.C, Bobbi Brown i levnější Catrice), naučíte se mistrovství za chvilku. Ale stejně jako se stětečkem, i s tímhle se musíte nejdřív naučit pracovat, pro někoho, kdo linky zvládá to bude zase něco nového a jiného, ne jednoduššího, ale jiného.

Hodnocení: 7/10

A co vy, zkoušeli jste They're Real Push-up Liner? Co na něj říkáte?

Těším se na komentáře,
IYF


20 komentářů:

  1. Linky mě nezaujaly (aspoň ušetřím). V poslední době je ani moc nepoužívám a když už, stačí mi nějaká běžná vysouvací tužka. Už dlouho mám jednu od značky Oriflame a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že jsi mě nalákala. Všude jsem četla že to je kopyto jako prase, ale líbí se mi, že linky vydrží. Ach jo, budu muset ještě hodně uvažovat a počkat na další recenze, protože černé linky mám ráda, ale bojuju právě s výdrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zas kopyto to není, jen si člověk musí zvyknout, ale jestli máš černé ráda, tak tohle pro tebe bude super, drží opravdu skvěle, nejlépe, co jsem kdy zkusila.

      Vymazat
  3. Já na ně nemám názor, musím si to někde osahat na vlastní kůži... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si s gelovkama moc nerozumím, mám radši tekuté. Tak nevím, jestli bych do nich šla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že někde neprodávají tohle malé testovací balení na vyzkoušení...

      Vymazat
  5. hmmm ... asi do ní nakonec půjdu:D (teď akorát někde potkat 20 % dolů)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pro tebe by mohly být ideální. Jinak 20% dolů dávají většinou ke konci týdne, čtvrtky, pátky...

      Vymazat
  6. Ja jsem kopyto na linky a s temahle to zvladen levou zadni:)) a navic uz nemusim nikoho desit na bazenu

    OdpovědětVymazat
  7. Mě rozhodně lákají, ale linky používám taky spíš výjimečně, takže to až tak nehoří :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. naštěstí mě nelákají, protože linky moc nenosím:))

    OdpovědětVymazat
  10. já linky nenosím, páč jsem kopyto a nemumím je, pochybuju, že by to tyhle změnily :D kupovat je nechci, v soutěži jsem je nevyhrála a ani mi nepřišel poukaz na tu miniaturu - kolik musí v člověk v té debilní Sephoře ještě utratit, sakra, aby mu něco chodilo?!!

    OdpovědětVymazat
  11. Mě tohle pero teda vůbec nedostalo. Podle mě je to předražené, přechválené a dala bych za to max. dvě kila na zkoušku. Díky, nechci.

    OdpovědětVymazat
  12. Jedine co ma zaujalo, je ta vydrz :)) Linky nosim kazdy den a vazne ma stve, jak maju na konci dna otlacene "ocasky" o horne viecko. Ale trochu pochybujem, ze by som to zvladla s tymto wanna-be-blbuvzdornym aplikatorom..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!