neděle 20. července 2014

Cien rtěnky - Lidl strikes again!

Ahoj všichni!

Nedávno jsem tu psala o tělovém máslu z Lidlu, které jsem si hodně oblíbila. Při onom nákupu jsem ale neodolala a přihodila do košíku také dvě rtěnky po 35 Kč. Byla jsem zvědavá, jaký výkon můžu za takové peníze očekávat. Odstíny jsem viděla celkem čtyři a já jsem si pořídila červený 25 Enchanted a 26 Vintage Rose. 



Balení je teda nic moc, ale ve své cenové kategorii je celkem obvyklé - podobné rtěnky najdete například u Miss Sporty či Essence. Rozhodně nečekejte, že obal vydrží nějaké delší nešetrné nošení v kabelce :). Já mám rtěnky už přes měsíc a zatím se mi nerozbily, neočekávám ale, že to tak bude třeba několik let. Na první "pohled" vás možná negativně, možna pozitivně zaujme vůně, která připomíná šminky, které jsme si půjčovaly od našich maminek. Většině lidí se tento odér asi líbit nebude, ale pro mě je to takový určitý závan nostalgie.




Struktura rtěnek mi přijde docela podobná například rtěnkám Calvin Klein, není příliš krémová a máslovitá, nicméně nanáší se vcelku dobře. Odstín je zezačátku mírně transparentní, jak můžete vidět na fotce, doporučuju proto přetřít vícekrát, abyste dostali plnou pigmentaci. 
25 Enchanted je studená rudá, která bude slušet asi všem, v jedné vrstvě se jeví spíše jako růžová, ale s více nátěry jde do červena. 26 Vintage Rose není vůbec podobná stejnojmennému odstínu od Rimmelu, přesto je to ale krásná fialovorůžová, opět se spíše studeným podtónem.



Výdrž u rtěnek je taková průměrná, napít se můžete, ale při jídle si ji skoro jistě sníte. Rtěnky rozhodně nejsou hydratační, ale ani nevysušují, po celém dni mám sice rty šupinkaté, ale to s většinou rtěnek včetně některých barevných balzámů. Musím tedy říct, že za 35 Kč jsem víc, než spokojená, rtěnky se mi moc líbí a rozhodně jsem čekala mnohem větší katastrofu. Zalíbily se mi oba odstíny, ačkoliv neobvyklá růžová přecejen o něco víc.



Hodnocení: 7/10

A co vy a kosmetika z Lidlu? Máte v ni důvěru? :)

Těším se na komentáře,
IYF

13 komentářů:

  1. Já si od nich zatím pořídila jen řasenku, měla by být voděodolná, ale ještě jsem se s ní nepotápěla ;) "tchýni" jsem koupila kokosové máslo, páč "švára" se spálil na sluníčko a ona ho málem snědla, jak jí to vonělo :D ve čtvrtek mají mít v akci obří deky s polštáři za 799,- takže tam někoho musím vyslat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám z Lidlu rúž na pery 01 a som sním celkom spokojná len si musím pod aj naň nanášať balzam na pery lebo inak vysušuje dosť :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám dvě, nejsou špatné, s tou "vůní" souhlasím... akorát mě štve, že ty barvy moc neodpovídají tomu kolečku s názvem odstínu, třeba ta Vintage Rose je trošku někde jinde :D

    OdpovědětVymazat
  4. Lesky na rty jsou BEZkonkrurenční.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam Vintage rose a jsem spokojená v poměru cena/výkon pacz za 35,00 se sežene leda Labello :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mám v plánu si nějakou pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Zkusila bych je, ale ty barvy jsou studené, takže nic pro mě. Kouknu na další dva odstíny, až budu v Lidlu, kde je prodávají.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem z Lidlu vyzkoušela právě jen tyto rtěnky a jsem spíš zklamaná..přijde mi, že se dost rozmazávají..
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Lákal mě krém s obsahem aloe vera, byl ale beznadějně vyprodaný....

    OdpovědětVymazat
  10. Z Lidlu si kupuju jen odličovací tamponky, ale určitě tam chci tu jejich kosmetiku vyzkoušet, jen toho mám teď z kosmetiky doma plno, takže jak dopotřebuju, vrhám se na Lidl :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já si v Lidlu s nadšením kupuji šampóny, jelikož mi vážně sednout, doporučuji :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  12. Z Lidlu jsem měla docela fajn sprcháče..... a rtěnky jsem zatím nikde prodávat neviděla, ta cena je ale super! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dúfam,že aspoň raz natrafím na tieto rúže v Lidl (i) aj u nás ! :)

    Be perfect is simple

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!