neděle 13. července 2014

Gliss Kur Million Gloss aneb Michal David a jeho péče o vlasy

Ahoj všichni!

Před nějakou dobou jsem dostala k recenzi pár kousků z nové řady péče o vlasy Gliss Kur Million Gloss. Už v obchodě mě řada zaujala svým zářivým obalem, který jako kdyby vypadl ze snů Eltona Johna. A balení odpovídá i slibům - v první řadě se vám mají vlasy lesknout jako nic jiného, protože přípravky vám znovuobnoví strukturu vlasů, které pak budou házet prasátka na všechny strany. Zní dobře. Ale jak to funguje na jemné vlasy, které se snadno zatíží?


Regenerační šampón Million Gloss

Šampóny nejsou něco, co bych nějak extra řešila, mám totiž relativně zdravé vlasy a jejich hlavní problém je právě ona zmiňovaná jemnost. Se šampóny Gliss Kur mám už z dřívějška dobrou zkušenost, nejvíce se mi líbila tmavě modrá řada pro objem. Tento šampón je podobný, pění výborně, snadno se mi používá (jsem lenoch, takže používání málo pěnících přírodních šampónů je pro mě děsná otrava) a vlasy umyje dočista dočista. Po umytí neplihnou a nepřiplácnou se k hlavě, což byla moje hlavní obava.



Regenerační kondicionér Million Gloss

Když už mluvíme o připlácávání k hlavě, tak i kondicionér může být v tomto směru velmi špatným pánem. Protože je řada Million Gloss určena pro lesk vlasů, dost jsem se bála. Jasně, kondiš se nanáší jen do délek, ale stejně - nechtěla jsem skončit s mastnou hlavou. Moje obavy se naštěstí nenaplnily a kondicionér mi dost vyhovoval - vlasy se opravdu o dost více leskly, ale nebyly umaštěné. Zajímalo by mě, co tento produkt může udělat majitelkám suchých nebo poškozených vlasů, za mě ale určitě ano.



Pečující olej Million Gloss Crystal Oil

Tahle lahvička je asi nejzářivější ze všech, a také nejvíc upoutala moje oko :). Mám doma ještě dva olejíčky od Gliss Kur a oba mi vcelku vyhovují, používám je hlavně na délky vlasů tak, že si pár kapek rozetřu v dlaních a pak líně prohrábnu vlasy nejdřív prsty a následně Tangle Teezerem. Olej splnil moje požadavky, které nejsou příliš velké, ale opět dodal vlasům porci lesku a obzvláště na slunci byl efekt hodně patrný. 


nevyfotitelné složení :)
Tahle řada mi přijde opravdu fajn, efekt je viditelný a jsem ráda, že mi žádný z produktů neublížil. Pokud máte zdravé vlasy a chcete jim dodat trochu záře, nemusíte mít strach, že to na vás bude "až moc", ale dala jsem výrobky vyzkoušet také mojí ségře - blondýně, a i ona byla se suššími vlasy spokojená. Produkty Gliss Kur jsou pro mě tak nějak sázka na jistotu a v drogérce patří k tomu lepšímu v nabídce.

Hodnocení: 7/10

A co vy, zkoušeli jste novou řadu Million Gloss? A sbíráte céčka? Chodíte na disko? Mám poslat šampón Michalu Davidovi? Či Janu Tleskačovi? :)

Těším se na komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. Aj moj hlavny problem je ze vlasy sú prilahnuté k hlave a určite ho vyskúšam, dúfam že problém zmizne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Na vlasy přilehnuté k hlavě mi docela pomohl objemový šampon z Yves Rocher.

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře, asi bych vyzkoušela ten olejíček. Začíná mi docházet Biosilk, tak budu brzo potřebovat náhradu.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ho zkus, je docela Biosilku podobný :)

      Vymazat
  3. Popravdě jsi mě článkam dost zklamala. Když jsem si totiž přečetla nadpis, myslela jsem si, že Ti po šamponu začaly padat vlasy :-) . Taky jsem kdysi používala Gliss Kur. Řada pro hnědé vlasy krásně voněla a ta slečna v reklamě! Teď ale radši zůstanu u přírody, včera jsem si koupila lávovou zem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lávová zem, to jsi odvážná...já na ty experimenty moc nejsem :)

      Vymazat
  4. Tahle řada mě dost láká. Jinak já mám jemné vlasy, ale většina šamponu mi sedí, nezatěžuje a kondicionér dávám i ke kořínkům. S Gliss Kur mám dobré zkušenosti. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi mě hodně nalákala :-) (A pobavilas, jako vždy :-D)

    OdpovědětVymazat
  6. Možná taky Dan Nekonečný by takovouhle dyzajnovou kosmetikou nepohrdl... :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad, hned mu to pošlu, bude lesk jako blesk :D!

      Vymazat
  7. Ja na ty obaly vzdycky zalibne koukam ... a pak si to vzdycky rozmyslim :D jelikoz co jsem od glisskuru kdy zkousela, tak bylo pokazdy dost hrozny, snad az na nejakej ten olejicek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný no...tak na ty tvý nevyzpytatelný lokny :)

      Vymazat
  8. Jsem spokojená s tím fialovým. Vlasy mám lesklý dost, takže mě tenhle (kromě svým obalem) moc neláká. Ještě si pamatuju dobu, kdy dělali jen regenerační řadu pro suší vlasy. A já je stejně na střední používala, i když mám jemné vlasy. Konečně dělají i řadu na objem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, docela se rozjeli, teď jsem ještě viděla nějakou jednu novou řadu, už to ani nestíhám sledovat :D

      Vymazat
  9. Taky mě v drogérce ten obal kdysi zaujal. Mají nás pěkně v hrsti, ti výrobci :). GlissKur nebrat, ale zase za tu cenu, proč ho občas nevyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám s Gliss Kurem celkem v pohodě zkušenosti, ale nemám moc náročné vlasy.

      Vymazat
  10. Tahle řada mě něčím zaujala :))) Takže o ní popřemýšlím :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Zmíňka o Michalovi Davidovi mě vážně dostala! :D Já mám z této řady regenerační stříkací balzám, vlasy se mi po ní lesknou o trošku víc a hlavně krásně voní.

    myfitbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tyhle stříkací věci mám vždy v zásobě :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!