čtvrtek 10. července 2014

Legendy - Catrice Prime and Fine Mattifying Powder

Ahoj všichni!

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na jednou z blogových legend - o tomto pudru byly popsány stohy pergamenu. Dokonce se proslýchalo, že se vyrovná Blotu od MACu, až je to k nevíře. Neodolala jsem proto a koupila ho, už před nějakou dobou, pamatuju si, že bylo ještě pěkně zima. 



Co musím hodnotit jednoznačně kladně, je balení. Je pěkně bytelné, a navíc s velkým zrcátkem, do kabelky značka ideál a nemusíte se stydět ho vytáhnout na veřejnosti. Odstín je pouze jeden a pudr by měl být transparentní, což můžu celkem potvrdit. Kdesi dole najdete fotku swatche, kde jsem se musela v pudru hrabat aspoň pět minut, aby byl vůbec na fotografii viditelný.




Hlavní jsou samozřejmě schopnosti a to je oblast, kde u mě zatím všechny pudry selhaly. Stay Matte? Po půlhodině mastnota. NYC? Totéž po hodině a půl. Matující od Astoru? Hodina. Catrice jsem ale tak nějak věřila, už proto, že tvrdí, že je navíc voděodolný.




A v tom bude možná ten kámen úrazu. Od jiných pudrů se totiž dost liší svojí "konzistencí" a pocitem, který na pleti vytváří. Připadá mi trochu jako silikonový primer v pudrové formě, je takový divně zadrhávací a hebce kluzký zároveň, rozhodně je to neobvyklé. A bohužel taky nepraktické, protože stejně jako primery naopak vybudí pleť k produkci mazu a navíc nezafixuje make-up. Jen na něm udělá takovou divnou "koženou" vrstvu. Pokud přepudrováváte během dne, tak máte pocit, že si na obličej dáváte již hotovu omítku, pudr sice nevytvoří tlustý chlupatý nános, ale dělá jakoby igelitovej pytlík. Na tváři. Fakt.




Takže co? Takže nic, je to na prd, alespoň za mě. Pudr mi fakt nevyhovuje a to jsem ho chtěla milovat, protože jeho schránka vypadá krásně a vůbec celkově se mi idea dlouhodržícího pudru líbí. Jen prostě nedělá to, co má dělat.



Hodnocení: 2/10

A co vy, zkoušeli jste už pudr od Catrice? Nebo máte nějaký jiný oblíbený?

Těším se na komentáře,
IYF

23 komentářů:

  1. Ja mam taky na tento pudr pripravenou recenzi. Ale ja jsem z nej nadsena. Hezky mi plet zmatni a doda takovy sametovy vzhled, ale zaroven nevypada plet prepudrovane. Fakt se mi zda skvely, ale asi vse sedet nemuze.

    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já jsem asi na pudry hrozně zmlsaná :)

      Vymazat
  2. Tak vodeodolny tak nějak implikuje, ze bude silikonovy, tudiz pocitove umělohmotny. S kterymzto pocitem souhlasim - sahla jsem do nej v krame a... nechala ho tam. Presne z tohohle duvodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako, je to asi logický, ale mně asi vypnul mozek, když jsem kupovala :)

      Vymazat
  3. Já používám sypký od Dermacolu a matuje mou pleť dobře a jsem moc spokojená, takže kupuju jen tento pudr ;-) Ostatní jsou na mou pleť moc těžké a tak se hned mastím, ale ten sypký je super prodyšný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, tak ten já zas úplně nesnáším :D

      Vymazat
  4. Mám ho doma koupený, ale ještě jsem ho nezkoušela a po Tvé recenzi se toho trochu bojím :)

    OdpovědětVymazat
  5. stejně si ho musím koupit, jestli fakt matuje :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jako ale vypadá skvěle :))) No já raději budu věrná svému Dermacolu :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. No, já nevím. Ale je fakt, že z podstaty toho, že voděodolný pudr nepotřebuju a ani nijak zvlášť matující, tak ho asi nepotřebuju tak nějak celkově... :D

    OdpovědětVymazat
  8. mně nějak neláká, spíš si chci časem koupit Blot :)

    OdpovědětVymazat
  9. nejlepsi transparentni, fixacni, neviditelny a hlavne matujici pudr za me dela artdeco.. nikdy jsem zadny nemilovala vic a nepredpokladam, ze by ho nekdy neco prekovalo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takže co? Takže nic, je to na prd,
    :D To mě pobavilo:-) Já jsem na pudry celkem nenáročná, protože jsem spís suchá, ale igelitovej pytlík na obličeji teda fakt nepotřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, tahle recenze me prekvapila, ale co, kazdymu nemuze sedet vsechno :-) ja tenhle pudr miluju, konecne jsem se po tech vsech usadila u jednoho..

    OdpovědětVymazat
  12. Hele divny, ja silikonovy pudry zaprvy nemam rada, zadruhy mi brutalne ucpavaj pory (proto je asi nemam rada:D), konzistencne typickej je kompaktni mufe HD
    A u tohohle nic takovyho nepozoruju (min pory by se ozvaly samy, kdyby neco), ani na dotek, ani efektem mi neprijde silikonovej, matuje drzi super, no koneckoncu recenze byla, tak bych se opakovala, ale proste silikonovej mi neprijde ani nahodou;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš nějakej jinej :D. Ne fakt, po tvojí recenzi to nechápu...ze začátku mi taky příšel super, ale pak naše přátelství nějak skončilo.

      Vymazat
  13. Tak za tuto recenzi jsem fakt vděčná! Máme asi hodně podobnej typ pleti, dle toho, jak tě čtu. Úplně upřímně, já si tohoto pudru fakt nevšimla, ale mám novinku All the matt od Catrice a ta je fakt super. Ale nevím, jestli mám dobře název, páč obal je totální shit a po cca měsíci už nejde ani přečíst název. Je podle mne lepší, než všechny ty, které jsi zmiňovala. Pro mne je absolutní pudrová star YSL Poudre compacte radiance, ten tedy dělá finish jako dětská prdelka, zmatňuje i rozjasňuje (což se obvykle vylučuje :))) a mají i parádní odstíny. O mega luxusním balení ani nemluvím. Akorát tedy brutálně ubývá :/, což je jediný nedostatek, pominuli i krutou cenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, děkuji za tip od Catrice, podívám se po něm :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!