úterý 15. července 2014

L'Oréal Nude Magique Eau de Teint make-up

Ahoj všichni!

Musím říct, že původně jsem vůbec neměla v plánu tento make-up kupovat. Bála jsem se nízké výdrže a příliš mě nenadchlo ani složení plné silikonů. Ale znáte to, věci málokdy vyjdou tak, jak si je představujete :). Stačí lehká frustrace, touha nakupovat...a je to v hajzlu  košíku. Make-up jsem kupovala v Rossmannu za cca 230 Kč (byla 25% sleva na L'Oréal) a zvolila jsem nejsvětlejší odstín 100 Porcelain.



První věc, kterou hodnotím jednoznačně kladně, je malá lahvička. Jasně, znamená to zároveň, že dostanete za své peníze jen 20 ml produktu oproti obvyklým 30 ml, zase se ale bude dobře nosit v kabelce. Co naopak nemusím, je SPF 18, mám nejraději make-upy zcela bez ochranného faktoru a upřímně nechápu, jaký má SPF v make-upech význam, když stejně fungují jako fyzikální bariéra. Faktor navíc ucpává póry, takže díky, nechci. 




Make-up je opravdu velmi velmi vodový, takže ho musíte předem protřepat (a nemíchat) - stačí ale zašejkovat tak pětkrát a je hotovo, není to jako dvojfázové odličovače :). Po pokusech s různým způsobem nanášení seznávám, že nejlépe (a nejrychleji) se vám bude pracovat prsty. Make-upu stačí kapička, na každou tvář jeden "prst" (chápete - víčko ucpete prstem, obrátíte lahvičku a to, co vám na prstu uplí, nanášíte) a radím ho více nedávat - jedině jako další vrstvu, ale větším množstvím krytí nezvýšíte.



Á propos, krytí. Je lehké, stejně jako samotná textura make-upu. V čem ale vyniká, je vyhlazení pleti. Už když jsem ho testovalana ruce, všimla jsem si, jak zahladil póry a udělal krásný povrch. Snažila jsem se to trochu zachytit na tváři, tak posuďte sami, jestli něco vidíte. Obvykle mívám na obličeji hluboké krátery pórů, ale s tímto make-upem se skoro ztratí.




Výdrž je spíš špatná, ale to zachraňuje zmiňovaná malost/velikost lahvičky. Na léto je tento make-up velmi příjemný, na obličeji ho takřka necítíte. Není to sice podle mě must have, ale pokud se vám líbí efekt dokonalé pleti, tak na něj v drogérii mrkněte. Naštěstí se k nám dostal i nejsvětlejší odstín, který je sice na mě i v tuto chvíli tmavý, ale pořád lepší, než jiné make-upy od L'Oréal dostupné výhradně v barvě vysmahlého pomeranče.



Hodnocení: 6/10

A co vy, testovali jste už nový make-up od L'Oréal? Jak se vám líbí?

Těším se na komentáře,
IYF

22 komentářů:

  1. To dávkovanie sa mi moc nepáči, najradšej mám pomocou pumpičky. A SPF tiež nechápem načo sú v make-upoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky preferuju pumpičku, ale u téhle konzistence by asi nefungovala :)

      Vymazat
  2. Pro mě je tenhle makeup pořád taková záhada :D Dělá super finiš, ale jinak mi všechno zvýrazní. A já dávám naopak tohoto makeupu víc než na jeden prst (to se mi totiž neosvědčilo - dělalo mi to hroznou plet), což vypadalo lépe. Říkám záhada :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně moje slova :) ten finish co dělá je naprosto dokonalý, ale zvýrazňuje mi nedokonalosti :((

      Vymazat
    2. Jo, tak s tím souhlasím, je takový záhadný, například suchá místa zdůrazní spolehlivě :D

      Vymazat
  3. byla jsem v pokušení, nakonec jsem odolala. lahvička je cute, nevím proč jsem vždycky z recenzí myslela, že je velká :D finiš na ruce byl úžasný, odstín by mi teď sedl krásně (možná i ten druhý), ale prostě nevím, za ty prachy je to slabota a když chci menší krytí, tak si dám BB nebo mmu...

    OdpovědětVymazat
  4. jo a ta jejich vychvalovaná "beauty aplikace", wtf :D tohle mám s Revlonem a proklínám ho každé ráno a tady u toho z toho ještě dělají něco spešl!

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj! Prosím, jak je to s tím ucpáváním pórů a SPF? Já se mažu opalovákem z lékárny denně, protože se bojim vrásek, ale občas ucpanej pór se mi taky udělá a hodně mi vadí :D Takže co s tím? :) Díky, Marťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to dělám tak, že pokud mám nějakou fyzikální bariéru (make-up a podobně...) nebo nejsem na slunci déle než třeba na přejití z domova na tramvaj a do školy, tak SPF nepoužívám vůbec :). Pokud jsem třeba u moře, tak holt denně, ale musím se smířit s pupínky :D

      Vymazat
    2. Ahoj, už měsíc používám Uriage hyseac fluide spf 50 a mohu potvrdit, že póry neucpává :)

      Vymazat
    3. Jé, děkuju za super tip! Podívám se po něm.

      Vymazat
  6. Já jsem na něj četla tolik chvály :))) Mě se spíše líbí ta lahvička než samotný makeup :D :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    moc mě láká finish toho make-upu, a tak jsem se nemohla dočkat, až bude i u nás ke koupi a já ho tak budu moci zkusit. Bohužel mi ale nesedí žádný odstín. Potřebovala bych asi 140 pure beige, ale v obchodě jsem jej zatím neviděla :0(
    Upřímně, též mám raději možnost poprosit si o vzorek make-upu v parfumerkách, než spoléhat na svůj úsudek pod zářivkami DM, Rossmanna ad., takže pokud nevymyslím, kde sehnat vzorek na vyzkoušení v klidu domácího zrcadla a denního světla, tak z toho nic nebude ....
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to fakt, mně se v drogérce zdál ten mlj hodně světlý a doma jsem se divila :D. Ale do drogérky si můžeš přinést vlastní kalíšek a pumpnout si tam :)

      Vymazat
    2. Asi budu za blbce, ale jako opravdu? Nakráčet do Dm a odlít si? To jde? Resp. to se smí?

      Vymazat
    3. A na co myslíš, že tam ty testery jsou? Na testování :).Maximálně ti řeknou, že se to nesmí, tak s tím přestaneš a hotovo.

      Vymazat
  8. Já si nemůžu pomoct, ale je mi tak nějak úplně volný. Není to ani přitažlivost, ani mě neodpuzuje. Prostě mě jen moc nezaujal. Ale póry fotošopuje pěkně, to zas jo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec mě neláká. Nyní čekám, až dodělám poslední make up, co mám, a pak bych chtěla dát šanci minerálním.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!