úterý 8. července 2014

Moje TOP 5 - korektory

Ahoj všichni!

Jak asi víte, i korektory jsou moje oblíbená zábava. Vlastním neskutečné tmavé kruhy pod očima, takže jsem pořád ve fázi hledání toho pravého. Už jsem vyzkoušela možná tak 40 různých  a dnes vám ukážu svoje favority.



Lancome Effacernes Longue Tenue vyniká především jednou vlastností - je totiž hydratační, což o sobě nemůže říct každý korektor. Tudíž se dobře hodí pro oblast pod očima, jejichž okolí nevysuší. Krytí je celkem slušné, ale musíte s ním umět pracovat - pokud chcete dosáhnout maximálního efektu, tak ho nejdříve naneste, nechte trochu vstřebat a pak zapracujte.



M.A.C Studio Finish Concealer je nejlepším korektorem "na všechno", který jsem zatím vyzkoušela. Dobře kryje i pupínky či jiné diskolorace, nemusíte se ale bát ho použít ani kolem očí. Většina krémových korektorů (zdravím Catrice Camouflage) může v okolí očí časem cuckovat a dělat hrudky, M.A.C se ale dá nanést v opravdu tenké vrstvě, která nebude dělat problémy. Kdybych si měla vybrat jediný korektor na pustý ostrov, bude to tento.



Collection 2000 Lasting Perfection Concealer si už konečně můžeme objednat z Boots. Balení sice časem dost zhnusne, jak můžete vidět na fotce, výkonem ale překoná leckterý drahý korektor - někteří ho dokonce přirovnávají k legendárnímu NARSu. Kryje opravdu skvěle, nejvíce z dnešních zmiňovaných favoritů, takže vím, že se na něj můžu kdykoliv spolehnout. Není vůbec hydratační, já ho ale i přesto na oční okolí používám. Navíc stojí pár peněz, takže rozhodně doporučuji k vyzkoušení.



Essence Forget it! 3in1 Concealer...už nedostanete, podlehl totiž pravidelnému střídání sortimentu. Toto je jen tester, ale možná si pamatujete, že byl původně balen v kolečku rozděleném na tři kalíšky. A v čem že tak vynikal? Lososová barva, kterou vidíte úplně dole, je výborná na kruhy pod očima, dobře zneutralizuje temné nafialovělé odstíny. Je škoda, že zrovna tento výrobek musel ustoupit ostatním, protože barevné korektory se v drogérce moc nevidí a když, tak stojí za prd (opět zdravím Catrice).



Rimmel Match Perfection zas tolik nemiluju co se týče krytí, není to ten nejsilnější kalibr. Má ale zároveň i mírně rozjasňující schopnosti a proto spoustě dam a slečen vyhovuje na okolí očí. Je poměrně jemný co se týče konzistence, takže vám neudělá cucky či viditelnou vrstvu, ale ačkoliv podobné produkty obvykle nekryjí vůbec, tak tento má vcelku slušný výkon. Z korektorů z drogérie určitě patří mezi moje jasné favority. 



Tak to jsou moji korektoroví oblíbenci. Hledání toho jediného a nejskvělejšího samozřejmě pořád trvá a uvidíme, jestli vůbec někdy dojde konce. Jaké jsou vaše nejoblíbenější korektory?

Těším se na komentáře,
IYF

39 komentářů:

  1. já mám zálusk na ITcosmetics Bye Bye Under Eye Concealer :-) na ten jsem hodně zvědavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saaakra, tak teď už mám zálusk taky :)!

      Vymazat
  2. Tuhle rimmelovksou srandu mám ráda pod oči, jak říkáš, skryje pozůstatky únavy (které mám i po 7 hodinách spánku), takže pod oči jasný favorit. A taky bych ráda objevila dokonalý korektor, který by mi stačil na vše. Bohužel je asi ve hvězdách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věřím, že ten pravý jednou přijde :)!

      Vymazat
  3. Na kruhy pod očima moc netrpím, ale nad nějakým korektorem uvažuji (přece jen co kdyby...). Asi bych si vybrala ten poslední, protože nepotřebuji nic extra drahého na to občasné použití :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten od Essence jsem kdysi měla (ještě jak byl v původním kulatém balení) a ta růžová byla fakt super na kruhy. Jinak moc ráda používám od Maybelline Affinitone korektor a mým největším oblíbencem je Catrice - Camouflage korektor. Ikdyž zmíněné dva nezakryjí kruhy jako takové, na to je potřeba růžová barva: )

    OdpovědětVymazat
  5. Bez maskování kruhů nevycházím :-) Nejlepší je MUFE voděodolný plně krycí korektor. Na ten nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, prosímtě kde ten MUFE korektor kupuješ? Vypadá dobře :)

      Vymazat
  6. Ahoj:),
    používám téměř denně : http://www.maccosmetics.com/product/shaded/157/964/Products/Face/Concealer/Select-Moisturecover/index.tmpl - lehčí konzistence, alespon trochu hydratační, kryje středně plus lehounce rozjasňuje, už mám asi páté balení
    pokud jsem fakt jak mrtvola: http://www.lauramercier.com/store/shop/Concealers_Secret%20Concealer_prod220006 super barva, lépe zakryje vyloženě tmavé kruhy, stále pro mě únosná konzistence pro oční okolí
    Dále mám tvůj match perfection a pár dalších, ale mac a laura mercier jsou za mě na oči to nej:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezva, děkuji za tipy ;). Akorát obávám se, že ten MAC by měl na mě moc malé krytí.

      Vymazat
  7. Já zbožňuji Dermacol Cover :). Rimmel je také fajn, ale zatím se mi nechtělo utrácet za korektory nějaké větší sumy :).

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně mě zaujal ten Mac, díky za skvělý tip :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, je to opravdu investice, která se vyplatí :)

      Vymazat
  9. Mac je super! Nejdřív jsem si říkala, že na korektor je to dost peněz, ale chtěla jsem něco hutnýho v dobrým balení na cesty co ani není moc potřeba pudrovat a pak jsem si řekla jo, jdu do něj. A ejhle, už přes rok je to můj oblíbenec a to pořád nejsem na dně, takže ano, jeden z mých nejlepších nákupů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, za ty prachy se vyplatí, protože to množství je snad nevyčerptelné :)

      Vymazat
  10. Já jsem si oblíbila Skinfood Salmon darkcircle conclealer, dobře kryje a je hezky krémový, pod oči ideál. Rimmel match perfection od té doby skoro nepoužívám a přesunula jsem ho do cestovní taštičky jako záchranáře.

    OdpovědětVymazat
  11. Já pero od Astoru, Rimmel je na mě i v nejsvětlejším odstínu bohužel tmavý. Jestli hledáš paletku barevných korektorů, zkus Avon, před časem jsem ji měla a byla jsem s ní docela spokojená, snad ji teda v nabídce ještě mají...

    OdpovědětVymazat
  12. Můj nejoblíbenější je Salmon Dark Circle Concealer. Pod oči je zatím ten nejlepší, co jsem našla a na občasné zakrytí pupínků taky dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakryš, tolik lidí ho chválí...musím ho mít :)!

      Vymazat
  13. Doposiaľ najlepšie krycí korektor je jednoznačne Dermacol Make-up Cover, avšak pleť dosť vysušuje a naviac sa mi pod ním tvoria nové vyrážky. Skvelý bol tiež zelený korektor Couvrance od Avene a aktuálne najviac používam Eucerin DermoPurifyer korektor, ktorý vyrážky pekne kryje a ked ho po nanesení ešte vklepete do pleti tak je to krytie naozaj postačujúce, okrem toho akné lieči čo je super.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Cover je super, jen fakt hutný, no :). A zajímavé tipy, díky moc!

      Vymazat
  14. Ty jo, a já s tím lososovým pod okem vypadám daleko hůř, než bez korektoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten se totiž ještě musí dát ten tělový, na zneutralizování. Ta lososová jen zvýší krytí a zneviditelní je

      Vymazat
  15. Až budu objednávat z Bootsu tak určitě ten korektor přihodím. Škoda že jsem si to nepřečetla když jsem byla v Anglii! :D Naštěstí ale moc velký problém s kruhy pod očima nemám, proto na drobné nedostatky postačí i Catrice camouflage cream je ale pravda, že pod oči bych ho teda v žádným případě nedala.

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pod oči je Catrice děsnej, bohužel jsem párkrát zkusila :D

      Vymazat
  16. já mám taky mega kruhy, fakt hodně tmavě fialové, takže korektory, to je moje... Rimmel MP mám ráda, ale dávám ho až jako vrchní vrstvu, na ty krycí, na rozjasnění. na krytí mám ráda Inglot, Maybelline Affinitone a momentálně lososový Skinfood (koupený na ebay asi za kilo). zaujal mě ten lancome, na ten mrknu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, MP taky dávám až na nějaký třeba barevný nebo krycí. Skinfood už mám na svém must have wishlistu :)!

      Vymazat
  17. Ja mám veľmi rada od značky Pupa Luminys Touch - skvelý pomocník na kruhy a prežiarenie očného okolia.. N nedokonalosti (cievky) používam Camouflage od Catrice, ale ten mi pod oči nesmie..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo,, to mě docela štve, že Pupa u nás v ČR není, taky bych něco zkusila :)

      Vymazat
  18. Jaký odstín máš toho collection? Já mám cool medium a je trošku oranžovější

    OdpovědětVymazat
  19. Catrice ma novy korektor: http://www.catrice.eu/products/face/concealer-and-coverstick/detail/product/allround-concealer-010.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!