úterý 1. července 2014

Moje TOP 5 - lesky na rty

Krásný den všem!

Další díl TOP 5 bych ráda věnovala leskům na rty. Bylo to jedno z prvních líčidel, které jsem používala, kdo měl takový ten ovocný lesk s kuličkou, ať zvedne ruku! Já třešňový, červený...a krásně se mi roztekl ve školní tašce :). Od té doby ale uplynula spousta vody a já svou sbírku výrazně rozšířila. Které jsem si oblíbila nejvíce?



Clinique Long Lst Glosswear Air Kiss ke mně doplul náhodou v Krabičce stěhovavé a stal se mým oblíbencem hlavně díky jeho dlouhé výdrži. Jasně, lepí, ale to je na úkor jeho trvanlivosti. Přežije v pohodě pití, jídlo sic nedává, ale to už bych čekala fakt moc. Jak je světlý a hodně transparentní, tak ho používám samotný i přes rtěnku.




Miss Sporty Miss Cocktail mám v několika variantách, toto je odstín Cosmo. Ve své cenové kategorii nemá konkurenci, nelepí, je příjemný, nabízí docela dost odstínů, má hygienický obal a balení je docela velké (téměř 10 ml). 




Maybelline Color Sensational Coral Blush se objevil v jednom hodně dávném článku na blogu. Celá tahle řada lesků je v přízni mnoha zahraničních youtuberek a dostala i mě. Lesk je krémový, pigmentace slušná a rty nevysuší. Taková sázka na jistotu mezi lesky.




























NARS Angelika jsem měla v dárkovém balení s tvářenkou a je to lesk, který často v drogérce nenajdete. Dlouho vydrží, lepí o hodně méně než Clinique, pigmentovaný je tak středně a dobře hydratuje. Díky němu jsem začala přemýšlet o tom, že dát více peněz za lesk na rty by mohlo mít pointu. Uvidíme, až ho vypotřebuju.




Korres Lip Gloss High Shine Washed Off Pink máme taky asi všechny z Ladyboxu :). Dot se vlastnostmi podobá tomu od Maybelline, i odstín je podobný. Opět vyniká krémovou konzistencí a výbornou pigmentací, nevysušuje. Výdrž není nijak fenomenální, ale aspoň tolik nelepí.




A co vy a leskoví oblíbenci? Investujete nebo kupujete jen levné?

Těším se na komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. Tak já zrovna lesky vůbec nevedu. Kdysi dávno na škole jo, jako ty s tou kuličkou. :D Ale teďka jsem si jeden v rámci sady pořídila a je super, brzo bude na blogu, tak své názory na lesky asi přehodnotím. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já lesky nemám ráda, až na dva od Max Factor skoro ani žádné nepoužívám... :) Není to nic pro mě a ani ten jejich efekt se mi moc nelíbí... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lesky mám ráda, když zrovna nemám náladu na rtěnku :) Ale dávám spíš přednost průhledným a jemně pigmentovaným. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastním jen jeden lesk, a to od značky Oriflame a dala mi ho kdysi kamarádka. Je takový pěkně broskvový, akorát pigmentovaný a celkově vypadá dost hezky. Ale popravdě jsem lesky nikdy moc nepoužívala. Vždy jsem volila balzám na rty a v posledním roce i rtěnku. Na základce jsem lesk občas použila, ale dnes mě to už ani neláká. Nemám ráda tu lepivost.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají fajně :) Já si teďka oblíbila bezbarvý od Paese :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Lesky nevedu, ale kuličkovej jsem na základce měla taky :-D byl hroznej

    OdpovědětVymazat
  7. Můj nej lesk je ten od Clinique. Mám takovou tu sadičku pěti minilesků. Hrozně mi vyhovuje ta odolná lepivost. Teď se chystám koupit velké 10ml balení v nějaké nenápadné barvě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!