pátek 18. července 2014

Moje TOP 5 - Make-upy

Ahoj všichni!

Další díl série TOP 5 se bude týkat makeupů, což je věc, o které jsem si dřív myslela, že stačí mít jen jeden/jednu. Och, ta naivita! Samozřejmě, že potřebujete mít doma deset make-upů najednou, protože tyhle věci se vůbec nekazí a vůbec nebudete za půl roku vyhazovat pět lahviček s hodně naštvaným výrazem v obličeji! No, ale to mi nezabránilo v ničem. Mám doma prostě hodně make-upů.



Dermacol Imperial Make-up (odstín Pale) je pecka za pár korun, dal se jednu dobu sehnat v dm drogérii za stovku a dost mě nadchnul. Měl by být sice hydratační, mě na něm ale dostala především vysoká krycí schopnost a efekt dokonalé pleti. Vydrží tak nějak průměrně a rozhodně nečekejte bezsilikonové složení, přesto má ale čestné místo v mé sbírce. Slyšela jsem, že na některých z vás oxiduje, já naštěstí tento problém nemám, ale raději to vezměte v úvahu.




L'Oréal Lumi Magique Light Infusing Foundation (odstín Rose Porcelain) mě dost štve tím, že u nás neexistuje světlejší odstín. Rose Porcelain se sice jmenuje....porcelain, ale kecy prdy, ve skutečnosti je vcelku tmavý, rozhodně nic pro sněhurky. Já ho můžu používat jedině v případě, že se mi povede se v létě brutálně opálit (brutálně = jsem týden v kuse na slunci a můj obličej zaznamená rozdíl alespoň jeden odstín). Jinak je ale hrozně příjemný, je poměrně tekutý, dobře se nanáší a tvář krásně rozzáří. My mastňáci ho musíme častěji pudrovat, aby se zdravá záře neproměnila v mastný knedlík, i tak je to ale pro mě jeden z top make-upů z drogérie.




Estée Lauder Double Wear Stay in-Place Foundation (odstín 1W1 Bone) je legenda sama o sobě. A musím dát všem těm zkazkám a písním trubadúrů zapravdu, je skvělý. Výborně kryje, nezanechává na obličeji masku (je totiž celkem řídký) a vydrží dloooouho. Mám dva kusy, proto je teď jedne v blogsale (aby se ti to nezkazilo, Mařeno) a je to opravdu ta nejlepší omítka pro mastící se pleť, kterou jsem zatím vyzkoušela. Jasně, opět je tady faktor mého nosu, na kterém nevydrží nic, ale na zbytku obličeje je výkon vážně slušný. 




Minerální make-upy jsou pro mě sázka na jistotu. Měla jsem jich už několik a mezi moje oblíbené značky patří Just Pure Minerals, The All Natural Face a Everyday Minerals. Poslední zmiňovaný seženete i v ČR, ostatní musíte objednat ze zahraničí. Výhodou minerálních make-upů je to, že neškodí pleti, většinou neobsahují silikony a tudíž neucpávají póry. Mají různý level krytí i výdrže, ale pokud je přepudrováváte během dne, tak nevytvoří nevzhledné vrstvy. Pokud už fakt nevím, co na svůj zblázněný obličej dát, vždycky volím minerály.



Maybelline Super Stay 24h je asi nejnovějším kouskem s mé kolekci, ale příjemně mě překvapil. Dobře se nanáší, nemá vyloženě takový ten silikonový feeling, vypadá přirozeně, kryje středně a i něco vydrží. Navíc teď můžete nakupovat v Tetě Maybelline s 50% slevou nebo v Rossmannu jako 1+1, takže radím se mrknout, jestli by se vám nelíbil :). Nejsvětlejší odstín by mohl vyhovovat i ředitelkám vápenky, je mírně dorůžova, takže dejte pozor, pokud máte vyloženě hodně teplý podtón pleti, tak pro vás nebude, ale jinak je vcelku benevolentní.




A co vy a vaše oblíbené make-upy? Vyzkoušeli jste nějaké mé oblíbence? A taky sbíráte make-upy bez nějakého racionálního důvodu? :)

Těším se na komentáře,
IYF


20 komentářů:

  1. Mám 50% zľavu na Maybelline len som sa bála, že aký bude tak ma tvora recenzia potešila :) pôjdem si preň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho právě taky pořídila v 50% slevě :)

      Vymazat
  2. Z tech, co mas ty, mam jen ten od Este Lauder, ale musim rict, ze to je muj TOP makeup ever... mam velmi m astnou plet a tenhle drzi fakt krasne.

    Souhlas se vsim, cos o nem napsala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jsem ráda, že nejsem sama :). Byla jsem překvapená, že nedělá masku, všichni před tím varovali.

      Vymazat
  3. Já jsem zkoušela od Maybelline, ale nějaký jiný a pak velký oblíbenec je od Essence :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten EL Double Wear jsem nahlodana...musim si asi dojit pro vzorecek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup od Dermacolu mám v plánu si pořídit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten od Maybelline som mala v starom baleni, je super, pouzivala som ho v lete v tmavsom odtieni, tak som si ho kupila na zimu v tom najsvetlejsom a je tak ultra ruzovy, ze na mne vyzera strasne :D Dala som ho sestre. Skoda, ze sa u nas nepredava odtien Ivory (ak sa nieco nezmenilo s novym obalom), ten by mohol byt trochu dozlta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, dostupnost odstínů u nás je trága :)

      Vymazat
  7. Ten Super Stay jsem měla, v klidu jsem ho prvně aplikovala, vyrazila ven a za hodinu koukám do zrcadla a obličej jsem měla úplně nehorázně brutálně vysušenej. Teď jsem si neprozíravě pořídila SS korektor, tak jsem zvědavá na něj :D Mojí make-upovou jedničkou je Hello Flawless od Benefitu, to je prostě srdcovka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, tak to mě mrzí s tím Super Stay, možná je to tím, že já nemám suchou pleť. Hello Flawless, píšu si na seznam :)

      Vymazat
  8. Rozhodla jsem se, že přesedlám na minerály. Z těch tekutých mám nejraději minerální make up od Giordani Gold.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý, od Oriflame jsem žádný ještě neměla :)

      Vymazat
  9. Z tvého seznamu mám jen jeden a to je Imperial. Je vážně skvělý a taky patří mezí mé top. Jinak ráda používám Rimmel Wake me up a BB krém od Mishy, ten je pro mě nepostradatelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wake me up je fajn, jen ty odstíny - největlejší je na mě moc tmavý.

      Vymazat
  10. Tvé 2 první makeupy mám a ten od Maybelline bych chtěla vyzkoušet :) Jinak s L'oreal makeupem máš pravdu - častěji se musím přepudrovávat, ale na léto je ideální :)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za přínosný článek! V den, kdy jsem četla tvůj článek, jsem byla v drogerii a tam měli ten Maybelline za 150 Kč. A protože ze zkušenosti vím, že jsi jediná blogerka, se kterou mám podobný typ pleti a že když na tobě něco je matné a vydrží, tak u mě to bude stejně, koupila jsem ho. A nelituju, je fakt super, přirozený, docela matný a hlavně vydrží, což u mě není nic běžného. Jenom mi přijde, že málo kryje, ale zase se dá přirozeně vrstvit. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!