čtvrtek 24. července 2014

Moje TOP 5 - pudry

Ahoj všichni!

Blížíme se těžce k závěru :). Dnes se podíváme na pět mých oblíbených pudrů. Mám smíšenou pleť, ale především drsně se mastící bradu a nos, takže potřebuju opravdové matování. Žádný slabý čajíček v podobě sypkého pudru od Dermacou či Fit Me od Maybelline. Zároveň mám ale v oblibě na občasné nošení i pudry dodávající trochu krytí, například v kombinaci s jemnějším tónovacím krémem.



Korres Multivitamin Compact Powder (odstín MVP1) je zástupce té druhé skupiny, pokud na léto nenosíte vůbec make-up, mžete ho používat i samostatně, má totiž lehké krytí. Balení je sice docela opulentní, ale nevadí mi. Ve spodním patře najdete i ne docela marnou houbičku na nanášení, která je vhodná právě v případě, kdy chcete dosáhnout vyšší pigmentace.




e.l.f. Clarifying Pressed Powder vyniká především jednou věcí - je maličký, menší než dlaň, a stojí pár korun. Výkonem je to zcela průměrný pudr, ale pokud máte v kosmetické taštičce opravdu málo místa nebo chcete ušetřit, rozhodně neprohloupíte. Není úplně transparentní, něco málo i zakryje a trošku práší. Ale pořád lepší než Stay Matte od Rimmelu, který navíc stojí asi třikrát tolik.




Chanel Les Beiges (odstín No.20) je pudr od Chanelu. Tečka. Ba ne, najděte si mou recenzi. Je prostě výjimečný.




NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (odstín Translucent) je přehypovaný až hrůza. Z ranku levných transparentních pudrů se slušnou matující schopností je ale v drogérii asi fakt zdaleka nejlepší. Ani po několika přepudrováních netvoří nánosy, což je super. Jeho balení je vcelku tenké a kompaktní, vzhled sice není žádná výhra, ale že bych si z něj ublinkávala, to taky ne. A má zrcátko.




Max Factor Creme Puff (odstín 81 Truly Fair) je docela nový objev, který jsem si koupila hlavně kvůli zlatému obalu a reklamám zdůrazňujícím jeho léty prověřené kvality. Pitomost, co :). Fakt je, že není levný, ale radím vám mrknout se na netu, kde ho seženete i pod 150 Kč. Také bacha na odstíny, jsou podivně očíslované. Tento pudr mě mile překvapil jak matováním, tak krytím, v nouzi se dá použít i samotný a vydržím se s ním celkem dlouho nelesknout (cca 3 hod - pro srovnání s NYC dám tak 2 hodiny, se Stay Matte hodinu a s Fit me se lesknu za deset minut). A má zlatou krabičku. Chápete.




A jaké jsou vaše oblíbené pudry? Znáte některého z mých favoritů?

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Kdysi jsem zkoušela ten pudr od Elfu a moc jsem s ním spokojená nebyla, je sice pravda, že stál pár Kč, ale měla jsem ho hned vypotřebovaný, navíc moc nematoval a taky na pleti flekatěl. Jinak z těch dalších značek nemám zkušenost s žádným pudrem, ale momentálně ani žádný nový pudr nehledám - už jsem našla svého oblíbence u Catrice.

    Maru

    OdpovědětVymazat
  2. S Max Factor s tebou plně souhlasím. Já mám z drogérky nejraději Miss Sporty a pak taky Alverde. NYC mě vůbec nebere, nematuje, dělá solidní nános a ještě hoodně praší. Tak nevím.. asi chyba v matrixu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám môj naj od Rimmel Stay Matte ale skúšala som od NYC a je to taký priemerný púder....

    OdpovědětVymazat
  4. Mám pudr od NYC a celkem mi vyhovuje. Kdysi jsem používala i Max Factor, akorát mi tenkrát bylo tak 17 a nosila jsem obrovskou vrstvu makeupu a po přepudrování s Creme Puff jsem vypadal jako totální maska :D Ale to mi tenkrát nevadilo :D Pořídila bych si ho i znovu, ale asi bych ho nosila jen tak samostatně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám nejradši Stay Matte od Rimmel, ale ráda bych ten od NYC vyzkoušela, protože většinou si ho všichni chválí :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, NYC je rozumný za rozumnou cenu, taková rozumná koupě:) Beige znám jen z testerů a ano, mám ho na seznamu, nicméně nedostatkem pudrů netrpím, takže čekám jen na marnotratné popíchnutí. . Pokud bych měla kupovat z rozumu, asi bych se nerozhoupala. Z drogeriových mě mile překvapil True Match od L'Orealu a Bourjois minerální. Z drahých mám slabost pro Guerlain.
    Ostatní neznám na vlastní kůži.

    OdpovědětVymazat
  7. true match loreal a pak pudr sephora matující. po ostatních se lesknu

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tyhle nezkoušela, já jsem si velice oblíbila pudr od Dermacolu :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Chanel Les Beiges používám pro ten jeho photoshop efekt a Blot powder od MAC používám zas na zmatnění, vydrží strašně dlouho :)

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Chanel je skvělý a nedám dopustit na MUFE HD pudr.

    Díky za super recenzi, vtipná a milá!

    OdpovědětVymazat
  11. pre mna je najlepší puder od Dermacolu ten s tým čipkovaným dizajnom :)

    OdpovědětVymazat
  12. já svůj ideální pudr hledám už hrozně dlouho a ty "ověřené topy" jako je NYC, Stay Matte, HD od Elf a podobně na mě vůbec nefungují, teď jsem dodělala Milani, který byl i v druhém odstínu pěkně světlý a hezky kryl a momentálně používám sypký Catrice - nic moc, já prostě na sypké moc nejsem. teď mám v plánu vychvalovaný Catrice Prime and Fine, antibakteriální od Dermacolu a Affinimat od Maybelline.. můj největší sen je koupit si Sexy Mama od The balm ale vždycky z toho nějak sejde, ach jo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!