neděle 6. července 2014

Oblíbené produkty za měsíc červen

Ahoj všichni!

Čas letí jako voda, červen je za námi a je načase ohlédnout se za oblíbenci. Spousta lidí už má prázdniny, já se chystám na první blok praxe, ale mám radost, že se aspoň nemusím učit :). Teď mi jen držte palce, ať moc neomdlívám, protože mě čekají dva týdny chirurgie a já jsem zvyklá, že do patnácti minut jdu k zemi :D. Ale zpět ke kosmetice!



Maybelline Super Stay make-up je v mojí sbírce poměrně novinkou, ale už se dostal mezi oblíbence. Odstín je příjemně světlý, dobře se nanáší a opravdu celkem vydrží. Navíc balení s pumpičkou je vždycky výhra.

Catrice Haute Future kule jste už viděli v recenzi a během června to pro mě byla tvářenka volby. Dodá krásný přirozený narůžovělý nádech a troufám si tvrdit, že bude slušet všem. Bohužel je to limitovaná edice a skoro všude je už vyprodaná.

Rtěnka Cien je pro mě překvapením měsíce, nic jsem od ní totiž nečekala, ještě aby jo, za 35 Kč. Ale je fajn, nevysušuje, barva je středně pigmentovaná a výdrž  ucházející. Jen trošku smrdí jako šminky našich maminek, ale to mi zase tolik nevadí.

Korres Multivitamin Compact Powder mě zaujal tím, že nejen, že zmatní pleť, ale dodá i trochu krytí, chystám se zkusit, jak by fungoval bez make-upu, jen samotný. Koupila jsem ho ve slevě na Strawberrynet a zatím jsem s nákupem spokojená.

L'Oréal Studio Secrets tužky na oči koupíte na fragrancedirect (a určitě i jinde), a ačkoliv já s tužkami fakt neumím, tyto jsem si oblíbila na líné dny. Sice mám pořád pocit jako kdybych se malovala lopatou, ale na druhou stranu tužka je geniálně kompaktní malovátko a můžete ji s sebou brát všude, nezabere místo. Oba dva odstíny v poslední době používám hojně.



Cien mangové tělové máslo potřebujete. Tečka.

Od masek z H&M jsem nečekala vůbec nic, zatím jsem vyzkoušela sice jen tuto Manuka Honey, ale už to mě nalákalo k dalšímu nákupu. Je moc příjemná, hezky voní a pleť nepodráží. Po použití je hezky jemná, hydratovaná a snad i trochu vyčištěná. Navíc jeden pytlíček mi vydržel na čtyři použití.

Old Spice Hawkridge mi potvrdil, že pánské deodoranty jsou mnohem lepší než ty pro dámy. Sic se s ním celkem potím (neobsahuje hliník), ale ani po celém dni moc nesmrdím, což u běžných dámských antiperspirantů a deodorantů neznám. Tato verze navíc nevoní pánsky, ale spíš tak jemně, možná maličko po kokosu, ale opravdu jen trochu.

Got2b Powder'ful je znovuobjevená záležitost, kterou vlastním už snad dva roky. Jak mám jemné vlasy, tak dát jim trochu tvaru nebo objemu je fakt nadlidský výkon, nic je neudrží, a proto je mým nejčastějším účesem culík. Tento pudr do vlasů jim ale dodá texturu a díky tomu i trošku drží nadzvednuté a na svém místě. Až ho spotřebuju, chci další.

Nikdy bych nevěřila, že krém z řady Garnier Moisture Match mi bude sedět, ale potřebovala jsem na léto něco matujícího pro dny, kdy nebudu mít make-up (například na koupaliště a podobně). A jsem cekem spokojená, sice matující efekt není úplně mohutný, ale krém příjemně hydratuje a nezmastí mě. SS 50% slevou z dmka je to paráda.

A co jste si za červen oblíbili vy? Znáte některého z mých oblíbenců?

Těším se na komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. zprvu jsem si říkala, pročpak tu máš panský deodorant :D ale teď mi pravě můj dochází, totálně nefunguje a je v něm jeste hliník. takže děkuji za ten nápad, mě by tohle asi nikdy nenapadlo! děkuji za radu :))
    zaujal mě jeste super stay, chtěla jsem se zeptat - nevysušuje?a jaké je krytí? :)) mezi mé oblíbence momentálně patří leda tak termální voda a balzám na rty, aneb doháním ještě resty ze školy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, určitě budeš spokojená, mě taky nikdy nenapadlo koupit si pánský :). Jinak Super Stay mě nevysušuje, krytí je takové střední, nanáší se dobře, není moc hutný a krémový (to nemusím).

      Vymazat
    2. děkuji :)) v tom případě ho musím zkusit, vypadá totiž hodně zajímavě :))

      Vymazat
  2. Veru púder od Got2b je super vynález, tiež mám presne tento a ešte jeden od značky Taft, oba sú rovnaké a na jemné vlasy sú hádam jedinou záchranou, tie moje sú tiež stále spľasnuté ale toto keď do nich votriem hoci len trošku tak to má svoj efekt, S maskami z H&M som tiež spokojná, skúšala som doposiaľ len jednu malinovú na póry a fakt funguje, po umytí je pórov oveľa menej a je to fakt viditeľné.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, tak malinovou zkusím, díky za tip ;)!

      Vymazat
  3. Tužky na oči mají super barvy, hlavně tu tmavší si možná pořídím. A pro máslo Cien se už chystám, škoda, že nemám Lidl úplně po ruce :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, ale občas mám nutkání tam prostě zajet :D.

      Vymazat
  4. Určitě mrknu na rtěnky Cien, protože na ně čtu jen samou chválu a možná i na nějakou tu masku H&M.:) Co se týče deodorantů, zamilovala jsem se do značky Secret, které prodávala Kája a jsou naprosto bezkonkurenční, ale teď už jsem je na eshopu dlouho neviděla, tak budu muset vymyslet nějakou alternativu, takže moc dík za tip s Old's Spice, to by mě nenapadlo.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Secret jsou super, ale stejně něco uvnitř mně nechce platit dvě kilča za deodorant :D. Ale kdybych jela do USA, nakoupím si hromadu :). Jinak Old Spice je fakt fajn, mají více takových neutrálních ne-pánských vůní.

      Vymazat
  5. Také mám ráda deodoranty od Old Spice. Stále jsem na vážkách, jak je přítomnost hliníku v deo vážná, jestli to má skutečně negativní účinky na zdraví nebo je to jen nějaký současný eko trend. Takže používám ten nový deo od Rexony případně z lékárny když mám nějakou důležitou akci, poradu, prostě někde kde se určitě potit nechci a na zbylé dny deo bez hliníku. Po pečlivé prohlídce drogérky jsem dámské deo zavrhla a používám ty pánské, navíc jsem úchylná a nevadí mi ani pánské vůně, i v reálu většinou používám unisex parfémy. Jinak od Korres mám jen barevný balzámek na rty z LB a chystám se na něco dalšího:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím hliníkem taky dlouho nedělala stresy, ale od té doby, co se mi dělají boule v podpaží se to snažím aspoň střídat, čistě přírodní deo bývají většinou úplně naprd totiž. Takže jen na mně náročné dny :).

      Vymazat
  6. Old spice používá přítel a vyhovuje mu :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ty koule od catrice jsem vyděla poslední balíček v galerii myšák, ale nevím, jestli nebyly již použité, jak je zvykem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to mě vždycky v drogérkách rozčiluje, jak lidi hrabou do věcí, co nejsou testery :(

      Vymazat
  8. dežouš je super boží,nedělá fleky na oblečení,voní po žvýkačce;) jen nevýhodou je,že po nanesení trošinku lepí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Mě ani nelepí...nebo si nevšímám. Schválně zítra, budu dávat pozor :D

      Vymazat
  9. Před pár dny jsem si u tebe přečetla o tom mangovém tělovém másle a od té doby ho nějak nemůžu dostat z hlavy...to nedopadne dobře tohle to... :D Nejsi první blogerka, u které vidím ty masky z H&M, a tak mě strašně láká je vyzkoušet... Jak na potvoru je ale zrovna v naši pobočce nevedou...Snad se v létě dostanu do Prahy a konečně se jich dočkám! ;)

    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten matující krém od garnier mi taky sedí, jsem s ním moc spokojená :).

    modniblog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!