sobota 26. července 2014

Překvapivě docela dobrý stíny - e.l.f. Duo Eyeshadow Butter Pecan

Ahoj všichni!

Když jsem dělala před nějakou dobou objednávku z elfu, měli ve slevě za dvacku i tyto duo stíny. Samozřejmě jsem jim moc nevěřila, ale říkala jsem si, že za tu dvacku to není žádný extra velký risk a že když bude zisk, bude to ještě lepší. Z dostupných variant měli jen Butter Pecan, což je kombinace dvou neutrálních odstínů.



Myslela jsem si, že krabička bude menší, pidi midi, asi jako pětikoruna, ve skutečnosti má spíše velikost mexického dolaru. Ne, nevím, jak vypadá. Ani nevím, jestli mají v Mexiku dolary. Ale průměr krabičky bude možná skoro i 4 cm (ale znáte to, my ženy a odhad velikosti...ehm). Odstíny jsem si představovala trochu studenější, najdete zde světlejší béžovou s výrazným podtónem dožluta a oříškově hnědou.




Stíny při nanášení štětcem celkem práší, dost mi připomínají v tomhle směru tvářenku Cargo. Překvapilo mě ale, že jsou fakt dobře pigmentované, jak můžete vidět na swatcích na ruce. Obsahují jemný shimmer, ale ne nějaké opadávající třpytky, dobře se aplikují i rozmazávají do ztracena. Výdrž s bází je úplně v pohodě, dávají tak 8 hodin.




Musím říct, že sázka na nejistotu docela vyšla a jsem z toho potěšená. Líbí se mi, že mám univerzální stínové duo v kompaktní velikosti, které můžu kdykoli hodit do kosmetické taštičky. Jasně, není to Urban Decay...ale Urban Decay za dvacku? Please.



Hodnocení: 7/10

A co vy, zkoušeli jste stíny e.l.f.? Nebo máte nějaký oblíbený tip pro malou kosmetickou taštičku?

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Já mám od elf jednu paletku, a taky mi přijde, že stíny celkem dost práší, ale pigmentace i výdrž jsou fajn :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. mám rada takéto zemité odtiene, sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny elf jsem nezkoušela, ale taky jsem dělala objednávku, tak se můžeš podívat, co jsem si zase objednala já :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si nedávno objednala paletku od E.L.F.u, nebo spíš takový ten BeautyBook, zatím jsem do stínů ještě "nehrábla", ale provedení balení se mi líbí moc teda.. tak se ještě kochám :D (to já dělám vždy..) tak doufám, že z těch mých stínů budu taky příjemně překvapená. ty tvoje vypadají moc hezky.. a za tu cenu, super kup:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že pigmentace vypadá suprově! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ty jo, jsem velmi překvapena pigmentací stínů.. od elfu jsem měla dvě věci a za mne tedy nic moc..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!