pondělí 28. července 2014

Překvapivě docela špatný stíny - Nina Ricci To Travel

Ahoj všichni!

Aby byla ustanovena vesmírná rovnováha, musí po něčem levném a dobrém přijít taky něco...drahého a špatného :). Naštěstí s tou drahotou to nebylo strašné, protože jsem paletku koupila na strawberrynet ve slevě za asi čtyři stovky, ale stejně. Je to Nina Ricci. Musí to být minimálně průměrný.



Obal je prostě nádherný. Docela těžký, s velkým zrcátkem, v čistě bílé a jednoduchém detailu. Vevnitř se ukrývá osm očních stínů, dva aplikátory. A nabídka barev je velmi zajímavá - najdete tu jak neutrální hnědé, bílou a šedou, tak fialovou, khaki či růžovou. Zdá se to být ideální paletka na cesty, se kterou vytvoříte hromadu zajímavých looků. 




Jenže ta pigmentace je úplně na houby! A když říkám houby, tak myslím mnohem sprostší slovo začínající na ho... Musím se sakra snažit, abych z nich něco vymáčkla, na swatche na ruku jsem přetřela prstem asi osmkrát. Jak vidíte...na h. 




Tudíž co k tomu říct víc? Výdrž vám nepopíšu, protože ano, "nic" vydrží na oku sic neskutečně dlouho, ale co z toho, žejo :). Ačkoliv tedy paletka vypadá na první pohled nádherně, moc srandy si s ní neužijete.



Hodnocení: 2/10

Máte taky nějaké velké zklamání v oblasti očních stínů?

Těším se na komentáře,
IYF


13 komentářů:

  1. Jej, tak to mě mrzí! paletka jinak vypadá moc hezky! já jsem zatím takový problém naštěstí neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám ráda stíny od Essence a vetšinu stínů z paletky od Elfu... naopak mě teď mile překvapila paletka In the buff od W7. :) jinak odstíny paletky vypadají moc hezky a univerzálně, škoda té pigmentace...:(
    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný obal i barvičky, o to větší škoda té bídné pigmentace.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Téda to by mě fakt štvalo. Vždyť to barví hůř než Essence...

    OdpovědětVymazat
  5. Jako odstínově se mi teda moc líbí, ale je to škoda, když už je to drahá paletka tak bych od ní teda očekávala více. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná paletka, jak obal, tak i stíny. Škoda té pigmentace.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Obal i barvičky má paletka krásný teda :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jeeee to je škoda :-( Já se strašně těšila na pastelovou paletku MUA. S nude verzí jsem moc spokojená, ale ta pastelová...bílej podklad a pět vrstev aby tam byl aspoň náznak barvy :-(

    OdpovědětVymazat
  9. jó, opět potvrzeno, že co mají ve slevě na Jahodě, stojí za hovno :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to me mrzi.. Vypada krasne! Co to s ni zkusit namokro?
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vypadá opravdu krásně, škoda toho obsahu..
    Já mám vesměs jen levnější stíny a od těch vyloženě zázraky nečekám, takže jsem až tak zklamaná zatím nebyla.

    OdpovědětVymazat
  12. obal i barvy jsou krásné, ale škoda té pigmentace :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!