středa 30. července 2014

Spotřebováno! červenec 2014 VIDEO

Ahoj všichni!

Kásné ráno vám přeju :). Já jsem se právě podívala na rozvrh školy na příští rok a zjistila, že nebudu moct takřka vůbec pracovat takže level nasrání je velikej. Nechápu, proč zrovna my musíme mít tu nejdebilnější školu na světe, nas*at, nas*at, nas*at...no ale popojedem :).

Mám tu pro vás opět spotřebované produkty za měsíc červenec ve formě videa, odkaz zde: 

https://www.youtube.com/watch?v=X7Vl8g7K6Jc

Těším se na komentáře!

IYF

4 komentáře:

  1. Jsi strasne krasna v tomhle videu!! Zavidim :)
    Ja se snazim spotrebovavat ted hlavne makeupy a telovou kosmetiku, kterych mam tunu - a mam taky zavazek nic z teto oblasti nekupovat :) jeste jsem nic nedodelala, ale u trech telovych kremu uz mam na dne, tak se to blizi :) a s dvema makeupama jduntaky do finise :)

    OdpovědětVymazat
  2. S Listerinem souhlasím, to je děs :D A ten krém od Baley s ureou mi hrozně smrděl, ale měla jsem ho už před 4 lety, možná změnili složení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na elmex si brousím zuby :D Listerine jsem měla, ale vždycky mě málem zhořela pusa :D a s Odolem jsem byla taky spokojená. Já jsem spotřebovala tento měsíc sprcháč, odličovač na oči, deodorant a oplalovací krém
    http://veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!