čtvrtek 3. července 2014

Spotřebováno za červen! VIDEO

Ahoj všichni!

Dnes jsem vstávala v 6 a vypravuji se na svou dobrodružnou cestu na Moravu :). Omlouvám se, že až do neděle nebudu pravděpodobně odpovídat na komentáře a tak, u babi totiž není wifi ;). Mám pro vás le nové video Spotřebováno.

Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=U2UeOcBl6R4

Mějte se krásně a já frčím!

IYF

6 komentářů:

  1. Jee ty, máš pěkné vlasy :) Jde vidět že jsi po zkouškách chytla druhý dech :) Já jsem měla Prince ve vzroečku, a nebyla jsem s ním vůbec spokojená. Jako jo, hydratoval, ale měla jsem ucpanou žiletku, která nešla vymýt, takže tohohle hajzlíka už nee. Užij si svatbuu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vlasy takhle vypadají, když si po částečném vysušení udělám takový ten sprcháčový drdol...ale brzy splasknou :D.

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo si nohy holí nejradši pomocí sprcháče :D Zrovna dneska jsem byla v Yves Rocher a taky mě zaujalo, že šampony nemají tak drahé a možná si časem nějaký koupím. A souhlasím, že máslo Balea je tak moc kakaové, až to člověku začne lézt krkem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, navíc teď je letní slevová knížka, kde jsou dva šampóny za výhodnou cenu ;).

      Vymazat
  3. napadlo mě, ta značka Bio3t nečte se to jakože Biotreat? mě by to dávalo smysl :D ale je to jen moje teorie :D jinak mě vždycky neskutečně nalákáš do Lushe, jak se rozplýváš nad těmi vůněmi :D a máš dneska vážně hezký vlasy! :) (a rtěnku :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, to je dost dobrej nápad s tím návzem! tak to asi bude :). Jinak děkuju moc :). A LUSH je prostě boží, je to láska a závislost :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!