úterý 22. července 2014

Tohle si fakt nekupujte! Lavera Basis balzám na rty

Ahoj všichni!

Možná jste už několikrát četli o mém významném paradoxu - fandím přírodní kosmetice, ale zároveň mě štve. Převážná většina z ní nefunguje nebo je postavena na úplně retardovaném základu (například kokosový olej v krému na problematickou pleť, nadužívání alkoholu ve výrobcích...). Nemám moc ráda alverde a Lavera je na tom dost podobně. Obé považuju za takovou levnou drogérkovou kosmetiku typu Baley (což je stejně jako alverde privátní značka dm drogerie), jen s přírodním složením, bohužel většinou z těch nejsprostších a nejlevnějších ingrediencí.



Tento balzám byl v Ladyboxu,ale už dříve mě lákal ke koupi, chtěla jsem nějaký přírodní balzám. Protože mám vždy najednou otevřeno více různých balzámů, nedošla mi ze začátku ďábelská podstata tohoto od Lavery. Až jsem se jednou vydala s přáteli na čtyři dny na Silvestra a vzala jsem s sebou jen Laveru.



Suchá pusa, jasně, je zima. Mazala jsem tedy více a více, třeba padesátkrát denně. Pusa začala pálit. A rozpraskávat. Nakonec jsem 31. zavítala do místního mini Tesca a koupila klasické modré Labello, protože se to už nedalo.

Nevím vám, jaké má balzám složení a co tohle mohlo způsobit. Ještě jsem nikdy neměla na žádný kosmetický produkt alergii nebo jakoukoli reakci, ale nevylučuji, že je to možné, všechno je možné. Jako druhé mě napadl alkohol ve složení, ale to nemohu potvrdit, protože...nevím, zda tam je :). V každém případe ale Lavera letí do koše a jelikož jsem zatím neměla dobrou zkušenost takřka s žádným produktem této značky, budu se jí raději vyhýbat.



A co vy a přírodní kosmetika? Máte také zkušenost s tímto balzámem?

Jsem zvědavá na komentáře,
IYF

14 komentářů:

  1. Já si balzámy vyrábím doma sama. Ušetřím a nemusím se obávat podobných alergických reakcí.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ho před pár lety a docela spokojenost, hodně podobnej je i balzám od Alterry z Rossmanna. Měla jsem od Lavery i nějakej tónovanej a ten byl taky fajn. Mně ale paradoxně každej balzám účinkuje tak, jak popisuješ - čím víc mažu, tím horší, a to jsem jich vyzkoušela :/ Nejvíc mně pomáhají normální promašťující krémy.

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám ho a ako čítam tak ho ani mať nebudem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně teda balzám moc vyhovoval. :) Dala bych mu šanci, fakt! Rty jsem po něm měla hezky vláčné a jemné. Nepřijde mi fér ho takhle odsuzovat.

      Vymazat
  4. Mě po tomhle balzámu rty sice nepálily, ale nijak nepomáhal. Naopak ten druhý balzám od Lavery, o něco dražší, REPAIR, mi sedl velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě tento blazám docela vyhovoval, ale je pravda, že žádný zázrak to nebyl.
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mě teda taky vyhovoval... Dodělala jsem ho úplně do konce a to je u mě co říct.

    OdpovědětVymazat
  7. já ho taky nesnášim ... resp. na občasný přetření je to ok, ale výhradní ani náhodou
    a podezřívám bambuc, ten mi přesně tohle na pleti dělá, teda zamastí, nevsákne se a kůže se akorát vysušuje (to samý mi dělal balzám od alverde)

    OdpovědětVymazat
  8. Dávnejšie som nad ním rozmýšlala, no našťastie som ho nekúpila. Ale ak chceš fakt dobrý prírodný balzam, skús ten od Alverde. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mna na nom stvali hrudky, ale dopouzivala som ho v pohode, ziadne palenie :) Znovu by som si ho uz nekupila.

    OdpovědětVymazat
  10. Za me je tohle nej balzam, rty spravi uz po prvnim namazani.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  11. Zkušenost s balzámem nemám a vlastně ani žádný přírodní produkt, tak aspoň, že vím, že tento stojí za prd :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem si teď oblíbila Barger Balms a všechno ostatní mi přijde málo výživné.. Podle složení na Biooo v tom zas tak špatné věci nejsou, ale v převaze je olivový olej a hromada vosků, které vytvoří maximálně tak nějakou ochrannou vrstvu, než aby rty nějak vyživily..
    Popravdě, ani balzám ani žádný jiný produkt od Lavery mě neláká. Možná jsou ty produkty funkční, ale vadí mi ten jejich nudný obal a složení prošpikované levnými oleji a barvivy..

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla jsem si ho koupit...ale už mě to přešlo :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!