sobota 23. srpna 2014

Avon Metallic Effects lak na nehty - Platinum Petal

Ahoj všichni!

Dnes vám předvedu na nehtech novinku od Avonu, a to lak na nehty s metalickým efektem. Já jsem dostala k ozkoušení odstín Platinum Petal, což je kovová stříbrná/šedivá a ačkoliv jsem zpočátku nebyla nadšená, tak jsem si ho nakonec zamilovala.



Laky na nehty Avon jsou takový příjemný standard, už jsem jich pár měla a dobře se lakují, vcelku dlouho vydrží a mají pěkné odstíny. Obzvlášť v poslední době mi přijde, že často přicházejí s trendy barvami a na podzim to asi chce nějaké ty kovy :).




Primárně jsem se bála toho, že odstín  bude klasická třpytivá nebo perleťová stříbrná. Při lakování mě ale v kladném smyslu překvapilo to, že odstín vypadá opravdu jako tekutý kov. Nevím, jak moc vám to připadá patrné na fotce, ale výsledný efekt je fakt jako naleštěná trubka :). Krásně kryje ve dvou vrstvách a má velmi dobrou výdrž, po týdnu se ani moc neolupoval na okrajích. Mně se tenhle odstín moc líbí, protože je univerzální k různým outfitům a na podzim a zimu bude jako dělaný. 



Kromě toho musím ještě vypíchnout štěteček, protože nabírá dost barvy, která po něm stéká postupně, a tak jsem si mohla nalakovat třeba čtyři nehty najednou bez namáčení, což je paráda. Zároveň není moc tlustý, takže se s ním dobře manipuluje.



Hodnocení: 8/10

A co vy a laky na nehty Avon? Máte rádi? Jaké jsou vaše oblíbené odstíny?

Těším se na komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. Vypadá fakt dobře :) S laky od Avonu nemám žádnou zkušenost, ale v poslední době jsou docela chválené. Tak snad nějaký vyzkouším.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jdi do nich, mají všelijaké krásné odstíny.

      Vymazat
  2. Laků od Avonu mám pomálu, protože se k jejich katalogu a následné objednávce skoro vůbec nedostávám. Většinou laky dostávám a špatné rozhodně nejsou:)
    Tento se mi líbí moc, podobné laky mám ráda, ale taky jich moc nemám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí teď už se dá Avon objednat i z netu, což je výhoda :). Jinak taky ten způsob prodeje extra nemusím.

      Vymazat
  3. Laky z Avonu mám ráda moc, protože se mi s nima skvěle lakuje a hodně dlouho mi vydrží na nehtech krásné.
    Tento odstín se mi moc líbí :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Laky od avonu sa mi páčia, síce raz som si jeden objednala a bola to katastrofa ale tento vyzerá krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to byl jen špatný kus/odstín :)

      Vymazat
  5. takže ti přišel, to je fajn :) já mám taky tenhle odstín, ale nevyužiju ho... akorát mě překvapilo, že v tom průvodním papíře bylo napsáno, že to je letní kolekce (nebo tak nějak), tohle teda na léto nevím, ani ty ostatní barvy teda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nakonec jo :). Jen místo parfému sprcháč, haha :D. Taky mi to vůbec nepřijde letní, spíš podzim..

      Vymazat
  6. Vypadá skvěle! Já jsem si nedávno koupila dva ty Gel Finish laky a jsem s nima moc spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám taky, sic jen jeden odstín, ale taky mi moc vyhovují.

      Vymazat
  7. Já mám od Avonu dva laky, vínový Cherry Jubilee a růžovo-fialový Grape Goddess, a i když jsem sama sebe přesvědčovala, že to je jen Avon a asi to za moc stát nebude, příjemně mě překvapily a mám je oba moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Avon umí překvapit, mám stejnou zkušenost :)

      Vymazat
  8. Tvoj blog sledujem už dávnejšie !! Strašne sa mi páčia tvoje príspevky :)
    Bola by som rada ak by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥
    ✝ http://eeverywomen.blogspot.sk ✝

    OdpovědětVymazat
  9. Tento vypadá pěkně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Naleštěnou trubku rozhodně chci a musím mít :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, i ostatní odstíny jsou pěkné

      Vymazat
  11. Já teda nosím jen krémové laky bez shimmeru a třpytek, jiné na nehtech nesnesu :). Takže tento opravdu není nic pro mě. Nosím jen pár barev, které střídám a to červenou, černou, nude, bílou a vínovou. Občas když mám náladu na změnu tak použiju šedý :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!