středa 27. srpna 2014

Bioderma Hydrabio - zkoušecí set na 10 dní

Ahoj všichni!

Před nedávnem jsem si pořídila (za svoje peníze :) tuto testovací sadu z řady Bioderma Hydrabio. Co jsem tak koukala, ještě ji seženete v lékárnách a cena se pohybuje kolem stovky. V setu najdete 20 ml micelární vody, 15 ml krému Hydrabio Legére (existuje ještě varianta Riche pro sušší pleť) a 15 ml Hydrabio sérum. Za 100 Kč docela fajn nálož produktů.



Já sice nemám primárně suchou pleť, je spíš mastnější, ale není dnes už žádným tajemstvím, že dehydratavce může způsobovat právě maštění, rozšiřování pórů či vznik pupínků. Rozhodla jsem se tedy, že Hydrabio otestuju a vzala jsem sadu s sebou na týden pryč, abych mohla zkoušet i v náročnějších podmínkách na chatě s kamarádama, kde jsem se dostala i chvilku a sluníčko a podobně.

Micelární voda Hydrabio



Co se týče micelárek, měla jsem už Sensibio a Sébium, Hydrabio mi chyběla jako poslední zářez. Při použití jsem necítila žádný rozdíl mezi Hydrabio a Sensibio, odlíčila vcelku dobře, jen pozor - s voděodolnou řasenkou (Essence Get Big Lashes) si poradila tak z třetiny. Což mě docela zklamalo, když už odličovač, tak musí odlíčit všechno. Aspoň u mě.

Hydrabio Legére krém 




Kdysi jsem zkoušela i Hydrabio Riche a vcelku se mi líbil, proto jsem byla zvědavá na odlehčenou variantu. Krém obsahuje spoustu fuj chemický věcí, což mě u Biodermy zklamává, obzvláště silikony jsou pak pěkná blbost, kor když se objevují i v řadě Sébium. Nicméně tenhle krém je opravdu lehoučký, pro mě je fajn na den, ale na večer jsem ho používala ve spolupráci s dále zmiňovaným sérem, protože samotný mi přišel málo. Pro mastnější pleť je ale příjemný, neurazí, nenadchne, naštěstí jsem se po něm ale neosypala.

Hydrabio Sérum




Sérum je taková mírně mléčná kluzká tekutina, připomíná mi vodou naředěnou bázi po make-up. Do pleti se rychle vstřebává a podporuje účinek krému, díky tomu pleť vydrží hydratovaná celou noc. Po použití na pleti sice maličko lepí, ale po chvíli tento efekt zmizí a ráno po něm rozhodně není ani památky. Ve vzorku jsem ho sice vyzkoušela ráda, ale mám pocit, že takové sérum od Eveline Cosmetics dělalo větší hydratační službu.

Celkově myslím, že je super, že Bioderma čas od času tyto mini sady udělá a člověk si tak může vyzkoušet, co by mu vyhovovalo (protože obecně dávání vzorečků v lékárnách spíše nefunguje, že...). Mě asi nejvíce zaujal krém Legére a kdybych ho někde našla v akci, klidně si ho ráda pořídím. Sérum taky nebylo špatné, ale nemusím ho mít...a micelárka za mě spíš ne, protože neodlíčí dokonale a to nepotřebuju.



A co vy a Bioderma? Máte nějaké oblíbené produkty?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Já jsem ještě nic od Biodermy nekoušela, ale tenhle set vypadá fajn. Asi ho taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem přešla na Hydrabio před několika měsíci a jsem hrozně spokojená. Používám micelárku, kterou se neodličuji (odlíčím se vždy už ve sprše nějakým mycím gelem a micelárkou jen dočistím pleť, pokud je potřeba, případně ji používám ráno), krém Riche a to hydratující tonikum ze stejné řady. Vždycky jsem trpěla suchou pletí a Hydrabio konečně zabírá - musím se přiznat, že jsem hrozný lenoch na různé mazání, takže na to většinou "zapomínám", ale stačí na tampónku použít ten Tonique a kůže je skvěle hydratovaná až do rána. Takže za mě super. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tento set koupila v lékárně v Palladiu za 79 Kč. Micelárka je pro mě obecně na čištění nedostačující, ale Sensibio mi přišla stejně lepší. Sérum špatné není, ale nepotřebuji ho, protože suchou pleť nemám. Krém bych si klidně koupila v nějaké slevě, ale nemohla bych ho používat často, protože mi přišlo, že se mi tvoří o trochu víc pupínků.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ode dneška právě budu testovat Légere :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Koukala jsem na něj u nás, ale ani v jedné lékárně jsem ho neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem jen micelárku a nějaké opalovací krémy, jinak mě Bioderma příliš neláká :).ikdyž za stovku ty produkty za to vyzkoušení i stojí.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě Bioderma taky neláká, lékárenské značky nemusím. Složení je pořád hodně chemické a balení mě nudí, přidanou hodnotu u nich obvykle nenacházím, přitom bývá lékárenská kosmetika dražší... v polici čeká, až na ni dojde řada, na ozkoušení micelárka Sensibio, kterou jsem vyhrála v giveaway. Tak jsem zvědavá, jestli dostojí svému hype.

    OdpovědětVymazat
  8. Biodermu veľmi nepoužívam, ale čoskoro mi príde Hydrabio Sérum, takže si to otestujem sama. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!