pátek 29. srpna 2014

Co je z Afriky, musí bejt černý - Nubian Heritage African Black Soap

Ahoj všichni!

Protože léto už je u konce, jako malou vzpomínku jsem si pro vás připravila článek o hodně opáleným mejdle. Jedná se o legendární produkt Nubian Heritage, a to černé mýdle, které se překvapivě jmenuje Black Soap. Na internetu jsem o něm četla, že pro lidi s problematickou pletí je to úplný zázrak, ztrácí se po něm akné, mizí černé tečky a nastává světový mír. Naštěstí nestojí moc peněz, na některých českých e-shopech stojí kolem stovky až sto padesáti korun.




Mýdlo má velikost standardního mýdla, jaké používáte třeba na ruce, toto můžete použít takřka na vše, včetně mytí těla. Složení můžete vidět na obrázku, jedná se o samé hezké přírodní věci. Black Soap voní tak zvláštně, připomíná mi to trochu nějaké ovoce, je to trochu jako hašlerky, ale bez mentolového ocasu, jen taková ta jejich charakteristická vůně :). Není to ale extra výrazné, takže se nemusíte bát toho, že byste celý den voněli jako oblíbený bonbón vašeho dědy.



Zkoušela jsem produkt používat hlavně na obličej a čekala jsem na ty zázraky. Sice mi pleť nijak nepoškodilo, ale ani nepomohlo, černé tečky i pupínky zůstaly na místě. Ačkoliv obsahuje mimojiné bambucké máslo, tak mi přišlo, že pleť poměrně vysušuje a je po opláchnutí taková "vrzavá". Nestal se z něj tudíž nijaký velký oblíbenec a kdoví, jestli ho vůbec dopoužiju, protože je fakt obrovské. Na tělo se mi s ním nechce, protože tak moc mě zase nebaví.



Hodnocení: 2/10

A co vy a mýdlový černoch? Zkoušeli jste?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. Mýdlového černocha jsem zatím nezkoušela a tak vím, že ani nemám :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám prostě zafixováno, že mýdla na obličej určitě ne e. Možná někomu s hodně hodně mastnou pletí a pubertálním akné, že by to prospělo.

    OdpovědětVymazat
  3. Dědův bonbón mě pobavil:-)
    Já teď pro změnu zkoušela černé mýdlo od munus 417 s bahnem z Mrtvého moře a pleť na těle, na obličej jsem nezkoušela, je po umytí a opláchnutí taky vrzavá, ale kupodivu není vysušená.

    OdpovědětVymazat
  4. Kolikrát jsem jej měla už v košíku a nikdy jsem neobjednala.. a koukám, že jsem udělala dobře. Tuhá mýdla na obličej sice občas používám, ale pokud mi po nich pleť vrže.. děkuju nechci. Docela mě ve složení zarazil kokosový olej, ač zmýdelněný, nejsem si jistá, jestli nebude problematickou pokožku stejně ucpávat..
    Jestli toužíš po tuhém mýdle, doporučila bych ti nějaké s neemem. Za vysušování sice neručím, ale na pupínky a tak by mělo mít citelný efekt.

    OdpovědětVymazat
  5. Někde jsem jednou četla, že pleť i vlasy by měly správně po umytí vrzat. Je to dáno tím, že tam nejsou silikony. :)
    Jinak taky jsem si ho chtěla na svojí problematickou pleť pořídit, pak mi ale dermatoložka nasadila Roaccutane a mám po problému (prozatím). :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nezkoušela jsem a nějak mě tohle ani neláká :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzkoušej mýdlo od Sea Of SPA, po tom se mi akné ztrácí a také je černé
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já mýdlo používala pravidelně 2x denně po až do vypotřebování, což je cca 3/4 roku přišlo mi naprosto báječné. Mě osobně nevysušovalo, pleť naprosto perfektně vyčistilo a myslím, že i docela zabraňovalo či předcházelo nedokonalostem. Za mě tedy super mýdlo. Teď používám od Misshy na problematickou pleť a není tak dobré jako toto.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na něj určitě chystám, teď mám mýdlovou zásobu až až , já ho chci hlavně na tělo , tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  9. Brrr to vrzání po mýdle nesnáším :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Já toto mýdlo měla již 2x. Nepoužívám jej tedy na obličej, to mě nějak nikdy nelákalo, protože mám v hlavě zafixováno, že bambucké máslo může způsobovat černé tečky a těch já mám i bez mýdla dost. Používám jej na mytí těla. Připadá mi dobré. Po umytí souhlasím, že tělo jakoby vrže, ale není vysušené, jako po sprchových gelech a v zimě v kombinaci s tělovým krémem Bambucké máslo od L´occitanne super. Nemám pak šupiny jako ryba ;0)
    Jediné co, tak mi naopak přijde, že neskutečně silně voní. Když mi prvně přišlo z Ameriky, voněla mi celá krabička, přestože bylo v uzavřeném igelitovém pytlíku. Chvilku jsem jej pak měla ve skříni a kdykoli jsem ji otevřela, tak jsem dostala "voňavou facku". Mně se ta vůně alá Pedro žvýkačky ale docela líbila.
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!