pondělí 11. srpna 2014

Což takhle dát si soutěž?

Ahoj všichni!

Už dlouho tu nebyla žádná soutěž, co myslíte? Díky spolupráci s Avonem jsem pro vás dostala pár dárečků a aby bylo jasno, tak ano, pár jsem rozdala kamarádkám (to kdyby chtěli mít anonymové kecy...), ale některé jsem schovala pro vás :).

Jedná se o 5 kusů duo růž/rozjasňovač v odstínu Light Bronze. Já už jsem produkt zkoušela (nebojte se, vy dostanete netknutý, zabalený) a dodá tváři naprosto úžasný zdravý lesk a nádech léta. Jsem z něj fakt příjemně překvapená! Běžná cena v katalogu je 309 Kč.



A co musíte pro účast udělat?
1. Sledovat můj blog.
2. Napsat komentář obsahující váš e-mail a jaký výrobek od Avonu máte oblíbený (pokud žádný, napište něco jako "Od Avonu se mi nelíbí ani ň :) - ať se naispiruju
3. Bod 3 není.

Soutěž bude ukončena příští pondělí 18.8. ve 20:00 a výherkyně vybere random.org.

Hodně štěstí! :)

IYF

101 komentářů:

  1. Moc hezká výhra! já mám nejradši ty jejich bahenní masky na obličej, krásně voní a jsou bezvadné. beautypusinka_gmail.com a sleduji jako Jani :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji :-)
    Moje oblíbená věc od Avonu? Bývaly to toaletky, ale všechny, které jsem měla ráda poctivě zrušili (vždy jsem si nějakou oblíbila, koupila tři lahvičky a pak mi ji zrušili), takže už si od nic toaletky nekupuju, ať zas nejsem naštvaná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem na email crazygingersdiary(at)gmail.com

      Vymazat
  3. Super soutěž! Nejradši mám asi tělové mléka, ale i rtěnky mají fajn :). A pak ještě balzámy na rty jsou vážně kvalitní.
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    bronzer Luxe :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Primer MagiX matující báze aneta.valdhansova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Super soutěž .-) Já mám od Avonu moc ráda jejich gelové tužky na oči. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pekná súťaž a od avonu mám rada vonavé telové spreje :)

    romana.roznikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jeeee to je skvela soutez,mohlo by se na me usmat stesticko:-) Od avonu jsem mela toaletni vody,sprchace,stiny. Sleduji :-)
    vojtova.jana76@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam od Avonu asi nejradsi laky ne nehty a bronzujici perly. Marketa.braunova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  10. Avon moc nenakupuji, protože mi moc nevyhovuje ten způsob prodeje, ale hodně mi vyhovovaly jejich masky a taky sprchové gely a pěny do koupele, které nádherně voní. S dekorativkou od nich nemám vůbec žádné zkušenosti.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Z Avonu byla moje první řasenka, kterou jsem dostala od mamky ;) Měla jsem od něj i bezva super růžové stíny, ale díky neustálému stěhování už nevím, kde je mám :(
    kratochvilova.janule@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,super,ráda vyzkouším zase něco jinýho,co miluju od Avonu jsou pěny do koupele ,laky na nehty a sem tam rtenka a hlavně vysoušeč laků-quick dry spray. A mám další věci,jen si vzpomenout ;) Kolegyně začala ted jako Avon Lady,tak jí pomáhám testovat,jen to leze dost do peněz teda :)
    lucitka.sim@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji tě pod jménem Martina Zelinková
    email: ZeldaMartina@gmail.com
    Od Avonu mám ráda vysouvací barevné tužky na oči a řasenku Super Shock.

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduju už dlouho :).
    Od Avonu miluju parfém Sensuelle, jejich třpytivou tužku na oči a řasenku Big and Shock :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Za mě je nejlepším výrobkem od Avonu řasenka Super Shock - klasická černá, je bezkonkurenční a dělá nádherné řasy! :-)
    kleinerova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já měla od Avonu jedinou věc, která mi vyhovovala - bahenní masku :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Oblíbený výrobek nemám, protože jsem zkoušela jen jednu řasenku, která nebyla moc dobrá, ale rozhodně bych tento produkt chtěla vyzkoušet :)
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. krupickova@geum.org
    nemám ve své blízkosti žádnou avonlady a ani mi to nechybí, ale nepochybuju o tom, že kdybych měla přísun katalogů, určitě tam nakupuji

    OdpovědětVymazat
  19. Můj nejoblíbenější produkt jsou Bronzing Pearls, obzvlášť teď na léto :)
    niky.prochazkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Od Avonu jsem zatím nic nezkoušela, ale toto je super příležitost něco vyzkoušet :-)
    petra.tucna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Se mnou je to podobné, jako tu někdo psal - nemám v dosahu žádné Avon Ladies, tudíž by toto byl můj 1. produkt od Avonu v řádech let - a určitě bych jej zodpovědně otestovala :). Dagmar.ser@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. monikabullova@gmail.com
    momentalne mam oblubenu tu ich padlovu spiralu dlho som si zvykala ale teraz som naozaj velmi spokojna

    OdpovědětVymazat
  23. od avonu jsem toho vyzkousela hodne a nikdy jsem neslapla vedle s rasenkama a vlasovou peci. sleduju na bloglovin a gfc. m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já miluju od Avonu řasenky a krémy na ruce. Jsou úžasně hutné :-) evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám ráda Avon tvářenky, skvělé odstíny (já mám ráda soft plum), takže si myslím, že i tohle duo by se u mě uchytilo :D

    OdpovědětVymazat
  26. Určitě olejíček na vlasy (ten zelený) nebo řasenka Supershock, za pár korun vykouzlí pěkné řasy.

    OdpovědětVymazat
  27. Od Avonu mám ráda řasenky:3..Už celkem před dlouhou dobou mi mamča z Avonu objednala takovou paletku s třemi stíny,které jsou krémové..Jsou takové nude barvičky a jsou dobře pigmentované a mají celkem fajn výdrž:)
    e-mail: adela.grochalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Moc pěkný dáreček! :) Avon mám ráda, vyzkoušela jsem toho hodně, že si ani na všechno nevzpomínám. Už dávno se mi osvědčil tělový sprej s vanilkou, perlový bronzer a parádní vůně Little Black Dress a Little White Dress.
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. od Avonu mám najradšej rúže a špirálu superSHOCK :)
    barbora.peskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduju už dlooouho :) Od Avonu mám už roky ráda sérum do konečků vlasů, teď čerstvě i tělový olej se shimmerem, je super na nohy, nové krémové rtěnky a líbí se mi EdT Instinct :)
    labradoora@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  31. Od Avonu jsem milovala rtěnky, moje spolubydla na vejšce byla lady, takže jsem toho měla tuny:) Popravdě mám ráda i jejich vůně, hlavně se mi líbí Today...
    Avon dostávám od sestry či od kámošek, sama už ho moc nekupuji, ale díky soutěži mám chuť se mrknout na jejich katalog.
    Njn, nostalgie, ale na střední (je mi 30) takže už je to fakt doba, byl Avon fenomén a jely jsme v něm všechny:)))

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já se tedy musím přiznat, že jsem Avonem naprosto nepolíbená. Ale nemůžu říct, že by mi to nějak vadilo..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Mě Avonem zásobuje tak dvakrát ročně teda z druhého konce republiky. Nikdy nechybí řasenka, což má za následek to, že jsem si řasenku koupila asi tak dvakrát v životě. Někdy jsou lepší, někdy horší. Teď mám nějakou variantu Super Shock řasenky a jsem vážně spokojená, zatím asi nejlepší kousek. Obecně ale na řasenky nejsem tak náročná, mám poměrně dlouhý a hustý řasy i tak.
    Krecek.jana(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Mám ráda sérum na konečky vlasů. Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Prima soutěž! Od Avonu mám nejraději řasenku super shock. Je prostě skvělá, neslepuje, zahustí prodlouží a nedrolí se.
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. ja milujem tie ovocne spreje ak viete čo myslim :D bb kremy mali jedneho casu tiez dobre ael už ich nepouzivam ...tina.tia.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Nejradši mám jejich rtěnky, obzvlášť ty matné :) gwyn.cz@senam

    OdpovědětVymazat
  38. Teta byla svého času AL, takže jsem byla hojně zásobená, ale to mě ještě kosmetika nezajímala... Teď jsem si oblíbila tělové spreje na léto nebo věci z řad Planet spa :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj,sledujem,najradsej som mala ich spiralu super magnify ale kedze uz dost davno nemaju v ponuke som presedlala na extra lasting,dalej v novinkach sa mi pacia ich gel laky-rychlo schnu a maju fakt dobru vydrz :)
    mail:nicole003@orangemail.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji přes GFC jako Miška
    No přesně řečeno jsem ještě nic z Avonu nezkoušela. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji přes Bloglovin. p.novakova (at) centrum.cz. Nejlepší jsou jejich tužky na oči, nestojí ani stovku a drží od rána do noci. Rovná se jim jedině jumbo tužka Sephora.

    OdpovědětVymazat
  42. Email mám v případě výhry na blogu :)
    Já mám nejraději a teď se to vůbec netýká dekorativky. Jde o parfém Herve leger femme, to je opravdu úžasná vůně :)

    OdpovědětVymazat
  43. mě hodně překvapil ten nový lak s gelovým finishem, krásně se lakoval, rychle schnul a vydržel mi opravdu dlouho, takže za to Avon velký palec nahoru :))
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Od Avonu mám spoustu oblíbených výrobků - laky na nehty, řádu Planet Spa, krémy Anew Vitale...:-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Od Avonu miluju celou řadu s vůní vanilky - balzám na rty, krém na ruce, tělový krém, tělový peeling a sprej. Abych byla upřímná - spíš kvůli té vůni, i když kvalita je taky super :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Od Avonu mám ráda jejich sprcháče a sérum na suché konečky vlasů.
    eliska.pejcharova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Podle mě je úplně úžasná gelová tužka na oči Super Shock! Ta je fakt skvělá :)
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. kaisa.b()centrum.cz
    od Avonu mám ráda toaletky Celebre a Pur Blanca, řasenku Super shock, laky na nehty nailpro, nejvíc odstín coral reef a teď nově bázi pod oční stíny a scrub na chodidla s bambuckým máslem, krááásně voní, jo a ještě maska na obličej s něčím z mrtvého moře, ale ta už je starší ale super na černé tečky :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji jako Charmedka
    Od Avonu jsem měla kdysi řasenku a byla super a rtěnku mám, která krásně voní. :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Od Avonu mám ve své sbírce jednu stálici a to paletku očních stínů v odstínu Mocha latte - používám jak na oči tak na obočí :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ja si kupujem radu Planet Spa - všetky produkty, ktoré som mala boli na 1*.. Najmä peelingy - telové. Okrem toho mám rada rúže, tie sú naozaj perfektné..:)
    Gersiova.Adka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Mám ráda jejich lesky :)
    czg.i.r.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Blog sledujem ako Janka Bianka, od Avonu je mojou srdcovou záležitosťou kúra s marockým arganovým olejom, vlasy sú po nej krásne jemné naviac ten obal je skvelý, olej som už síce minula, ale obal mám dodnes. K tomuto oleju sa ešte určite vrátim, tiež majú fajn sprcháče a masky z radu Planet Spa, momentálne používam tú z tureckých kúpeľov a krásne vonia.
    mail: jana.basistova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Už tolik avon nekupuju, ale několikrát jsem měla super shock a mám jeden lak na nehty s gelovým efektem a dlouho vydrží. Mail: marcinova.alice@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. od Avonu mám ráda tělové spreje všech vůní a šampon s třešnovým květem :-)
    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Blog sledujem :).. z avonu sa mi páčil osviežujúci sprej na nohy s maracujou a zlupovacia egyptská pleťová maska:).. inak ma celkom dosť od nich sklamali rúže a laky na nechty čo som si objednala :/ možno by bolo fajn po čase skúsiť niečo nové :).. mail. kristina.almasiova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Já od Avonu miluju vůni Perceive Dew :-). Taky sem milovala paletku stínů, ale slzely mi po ní oči tak sem jí musela poslat s těžkým srdcem dál :-(. Dloooouho se mi nedostal pod ruku jejich katalog, naštěstí :-D
    barunka00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Hmm.. od Avonu asi body spreje a teď mám objednaný lak na nehty. Jinak momentálně mám od Avonu jen nějaké tělové mléko, které se válí kdoví kde :D Tuhle značku moc nevyhledávám, ale je pravda, že jsem hodně dlouho nic nezkoušela.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Uplne ze naj naj mam peeling z tej rady pre mladu plet, ma taky zeleno biely obal a je to najlepsi peeling aky som kedy skusila :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  60. Dřív jsem měla hooodně ráda tónující fluid z nějaké té řady Solution, je docela možný, že dneska už ho přejmenovali na BB :D A a taky řasenka SuperShock je dobrá.

    svetpodles/zav/seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. GFC Denisa Slobodová
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Od Avonu mám veľa oblúbených produktov, toaletky,telové krémy, masky na vlasy, krémy na nohy sú super , aj krémy na ruky, je toho veľa :) tento produkt som ešte neskúšala tak by som bola raka keby sa namňa usmialo šťastie :)

    OdpovědětVymazat
  62. Nejraději mám nové laky na nehty a krémy na tělo :-)
    rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ted už toho sice od avonu moc nekupuji, ale dříve jsem milovala jejich sprchové gely :-) tak mě napadá, že bych jim měla dát ještě šanci :-D
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Od Avonu mám rada řadu Planet Spa a z dekorativky řadu Luxe - rtěnky jsou báječné a teď mám nově z této řady tvářenko/rozjasňovač a je boží! :-)

    OdpovědětVymazat
  65. Já mám od Avonu nejradši parfém City Rush, a co se kosmetiky týče, tak asi řasenku SuperShock a teď jsem si objednala nějaký BB cream a jsem s nim moc spokojená.
    m.kacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Já mám Avon hoodně ráda, vlastním několik parfémů, šampóny , podkladovou bázi, sprcháče, jen od dekorativní kosmetiky toho nic moc nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  67. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Jsem AL a z Avonu mám hoodně věcí a mám ho ráda :). Mám ráda třeba pudry, řasenky, vůně, tělové spreje, sprchové gely, laky na nehty... :) Je fajn!

    OdpovědětVymazat
  68. Od Avonu mám nejradši jejich tělové spreje, jedu na nich celé léto a v teplejší dny, protože to na sobě nesnesu parfémy.
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  69. já měla ráda od Avonu tělové spreje, hlavně na léto byla skvělá verze s ostružinou... :-)
    tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Já u Avonu nakupovala tak před 7 lety, když jsem ještě o jiné kosmetice neměla moc povědomí. měla jsem ráda jejich rtěnky a korektor, taky jsem si pořídila sadu šperků, co mám a nosím doteď. :)
    E-mail mám v profilu. :)

    OdpovědětVymazat
  71. Mám ráda řadu Planet Spa nejraději masky, a taky tělové spreje, krásně voní :-)
    stryjova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. e.srncova@seznam.cz

    Nejradši mám tělové spreje a bázi pod oční stíny :)

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj, Avoňácký hřebeny jsou super, mám totiž nejzacuchovávatelnější vlasy na světě, ale tyhle hřebeny si s tím poradí.
    kakunka.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Od Avonu mam nejraději vůni Far Away, kterou si opakovaně kupuju. Občas jejich s sprcháče a oblíbila jsem si rtěnku v odstínu Matte Rose, ale tu jsem bohužel podruhé v katalogu nenašla.
    Jinak soutěž? Proc to nezkusit :D takže
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Mě se od Avonu líbí bronzer v kuličkách, ten používám už řadu let a teď ty gelové laky.
    sugarrose@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahojky, já od Avonu kupuji krémy na ruce a na nohy, občas se zamiluji do nějaké vůně pěny... a pak sprcháče a tak v akci :)
    respectka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Kupuji od Avonu krémy na ruce, bázi pod oční stíny a někdy bižuterii. holubova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj, takže od Avonu mám ráda nejvíc Hydratační spreje na tělo, mám ráda všechny ale asi nejvíc Vanilku a Mango s Granátovým jablkem a taky ruzné krémy na ruce :)) fatenabdulla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Od Avonu je pro mě nej řasenka super shock
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Nejlepší je za mě bronzer Luxe
    klarka.voriskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Nejraději mám krémy na ruce a tělo
    barcasvobodova4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Oprakovaně kupuju řasenku Super Shock a bázi pod oční stíny
    martinaciprova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Nejraději mám bázi pod stíny v kalíšku
    raduspovejsilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Nejraději mám makeupy
    beatabilaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Od Avonu jsem měla nejraději řasenku Drama, kterou přestali vyrábět :D Ale jejich make-upy a quatro stíny jsou taky fajn :)
    silhankova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Nedám dopustit na tužky na oči, jak vysunovací glimmersticks tak gelové supershock (které mi kvalitou nepřijdou o nic horší než Urban Decay).
    Za trochu pozornosti stojí i laky na nehty, mají více druhů a každý v obrovské škále odstínů, ve které se dají objevit opravdu zajímavé neokoukané odstíny. Zrovna mám nově jeden právě z letní řady avon glow. Bronzer působí překvapivě sympaticky, že je docela světlý.
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, sleduji přes Bloglovin jako Kateřina Es :-)
    Moji oblíbenci z Avonu: peelingy a krémy různých vůní z řady Planet Spa - speciálně z řady s minerály z Mrtvého moře, řasenka SuperShock a báze pod oční stíny. Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. od avonu mám nejraději cocoa butter :) nejlepší máslo!
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. gfc nela richterova
    Nelarichterova@gmail.com
    bronzer Luxe

    OdpovědětVymazat
  90. od Avonu jsem neměla léta nic ;)

    v.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. alltinygems@email.cz
    od Avonu jsem něco měla naposledy před deseti lety, takže asi žádný oblíbený výrobek nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  92. od Avonu jsem měla naposledy něco asi v minulém století :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Zdravicko, :)

    já opakovaně objednávám olejíček na suché konečky vlasů a sadu patlátek na tělo s bambuckým máslem (krááásně nepopsatelně to voní a je to dost dobré na chodidla).

    tereza.valvodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. z avonu som mala prve ruze...mala som nast a ruz mal ruzovu farbu a strieborny shimmer...doteraz mamke vycitam ze ma nezastavila ale kludne takto pustala von :) na ich kozmetiku som tym padom nejako zanevrela, ale raz sa mi podarilo vyhrat ich parfem Slip into a odvtedy som si kupila este dalsie 2 balenia a zostavam mu verna doteraz...patri medzi moje top parfemy ktore sa hodia na kazdu prilezitost

    wolferin6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Z Avonu mám nejradši jejich řasenku SuperSHOCK:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Ja by som chcela od Avonu vyskušať foot works a fixačny sprej :)

    sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Já mám od Avonu oblíbené ty tělové spreje, jsou prostě skvělé :)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Samozřejmě sleduji :). Od Avonu mám řasenku, bronzující kuličky (ty jsou super), balzám na rty. :)
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Juchu, komentar s poradovym cislem 100 :D
    Od Avonu mi celkem vyhovuji telove spreje za par korun, myslim ty ovocne :) A pak tu mam starou paletku 4 ocnich stinu v odstinu Mocha latte, prekvapive jsou super ... pozivam ji hlavne na oboci.
    amyle@ seznam

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj :-) Mojím obľúbeným produktom od Avonu je špirála superSHOCK, ktorá u mňa predbehla aj slávnu Rocket-ku.
    kopcova.dominika1@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!