pondělí 18. srpna 2014

Giveaway s Avonem - výsledky

Ahoj všichni!

Zdravím vás u dnešního pozdního příspěvku :). Mám tu výsledek losování soutěže s Avonem, kdy random.org vylosoval pět z vás. Započítávala jsem všechny komentáře (i když někdo napsal třeba opravný s e-mailem, kdyby padl los na takový, tak losuji znova), bylo jich celkem 101. Výherkyně jsem už kontaktovala e-mailem a brzy jim cenu odešlu :). A kdo to tedy je?


 1. Niki



2. Zuzz make-up



3. Alena Faltusová



4. Tezz



5. Nela Richterová

Děkuji všem za účast a pokud se brzy naskytne nějaká možnost na soutěž, určitě ráda uspořádám! Zároveň moc děkuju za vaše tipy na oblíbené výrobky od Avonu, spoustu jsem z nich zařadila na wishlist.

Krásný zbytek večera!

IYF


 

3 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!