středa 6. srpna 2014

John Masters Organics Scalp - řada proti padání vlasů

Ahoj všichni!

S touhle recenzí jsem čekala hodně dlouho, protože jsem chtěl produktům dát opravdu šanci, aby ukázaly, co umí. Trvalo to asi půl roku a teď jsem tu, abych vám o nich pověděla. Začneme mými vlasy tako takovými, abyste měli představu, s čím jsem do toho šla. Moje vlasy jsou ultra jemné, tudíž jim chybí objem a špatně se s nimi pracuje, co se týče účesů. Jinak jsou le zdravé, nemám s nimi žádný problém so ce týče suchosti či poškození (ačkoliv si je barvím, ale je pravda, že jak jsem líná, tak se k tomu dostanu spíš méně často...). Dost ale padají, vliv na to má určitě můj stresující životní styl, který se dá ale jen velmi těžko změnit, protože kdybych sekla se školou nebo s prací, a byla tudíž úplně bez peněz, to by mě vystresovalo asi ještě víc. Nebo se přestat vídat s rodinou, přestat uklízet doma či rozejít se s přítelem? Come on, lidi...prostě změna by podle mě nebyla moc k lepšímu a asi mi to za to ani nestojí. Nu ale díky tomuhle pokaždé, co si umyju vlasy, mám v ruce kouli chlupů "tak akorát do ruky" a i mezi mytími kolem sebe všude zanechávám vlasy. Někdy ne jednotlivě, ale třeba pět najednou. Rozhodla jsem se proto zainvestovat a koupila celou řadu výrobků proti tomuto problému od John Masters Organics, což je přírodní značka, pročež mě celá řada stála asi 1500 Kč. Kupovala jsem v Greenwave a byl to můj poslední nákup od nich, protože to jejich otřesné chování k zákazníkům prostě netoleruju.



Šampon Scalp obsahuje peprmint a jiné povzbuzující složky, což není zas taková věda, protože peprmint a například také skořice jakoby jemně dráždí pokožku, tím jí prokrvují a teoreticky by to mělo pomáhat jak s padáním, tak naopak s růstem vlasů. Za pětikilo docela snadný trik teda. Šampón celkem pění, což u těch přírodních není pravidlem, ale je ho potřeba vcelku hodně Voní mentolově, což nemusím, ale jestli to má pomoct s padáním vlasů, přežiju to...(zároveň se omlouvám za rozmazané fotky složení, ale prostě to nešlo...tmavá poloprůhledná flaška zničila všechny moje záměry)




Deel Scalp Purifying Serum je takový průhledný gel, který se nabírá pipetou a vetře se do umytých lehkých vlasů ke kořínkům. Jenže tady je kámen úrazu. Jak mám sakra něco vetřít ke kořínkům, když mám dlouhé vlasy? Ke kořínkům se jen tak nedostanu, všude se motají vlasy, všude všude...takže jako snažila jsem se, ale zase že bych nad aplikací strávila deset minut a hezky je po sekcích rozdělovala, to ne. Na hlavě to ale nic nedělá, žádné pocity.




Deel Scalp Follicle Treatment je naopak vodička,kterou ke kořínkům nasprejujete a kromě slibovaného efektu proti padání vlasů má dodávat objem. A hádejte co dělá? Nic...Přitom jsem ji používala nejen po každém umytí ale občas i mezi nimi, což se dle "příbalového letáku" má.




Veskrze jsem tedy zklamaná, ani po půl roce používání jsem nezaznamenala, že by se můj problém zmenšil. Jsem naštvaná o to víc, že jsem za to dala patnáct set. A že se šampónem jsem občas musela používat nějaký jiný na první mytí, protože samotného bych ho spotřebovala plnou dlaň, aby umyl. S Johnem to prostě nevyšlo...

A co vy, zkoušeli jste už něco od JMO? A vaše zkušenosti s padáním vlasů?

Těším se na komentáře,
IYF



9 komentářů:

  1. Nadměrné padání kvůli stresu jsme zrovna řešili s kolegyní v práci. Barví se hennou, ale výsledky jsou pořád nic moc, tak se rozhodla zkusit zábaly z ricinového oleje a taky Aloe vera šťávu (vnitřně i zábaly), ale s těmito přírodními doplňky je to vždycky na dlouho a ne na každého to zabere..
    JMO mě jednu dobu lákalo, ale z mnoha zdrojů jsem slyšela, že 99% produktů je neslaných nemastných. Příroda nepříroda, za tu cenu se jim raději vyhnu..

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla od JMO levandulovou řadu - vzorky, a na mé tenkrát dlouhé vlasy to bylo blaho. Ráda bych plné balení, ale zatím jsem moc líná na to, abych za to ty peníze vyplácla.

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, tak asi zkrátka nic, no... :) Je škoda, že to fakt nic nedělá... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasy mi nijak extra nepadají, takže nemám zkušenost s žádnými výrobky .. Ale škoda těch peněz, když Ti to nepomohlo
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. mě by zajímalo, jak se chovají k zákazníkům?? :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Mně padaly vlasy docela dost pár let zpátky, ale naštěstí se to brzo vrátilo do normálu. I když samozřejmě při mytí, česání, nebo i během dne nějaké vypadnou, ale tak bylo by spíš divné, kdyby někomu nikdy nevypadl vlas, že... :D Přesto mě trochu trápily větší kouty a děsím se, že to mám po babičce a té se to taky stále zhoršuje. Koupila jsem si tedy Biohar. Aplikace ujde i do dlouhých vlasů, i když samozřejmě naslepo zamířím někam, trochu kápnu a vmasíruji, taky vlasy nerozděluji hřebenem a já nevím, co ještě. Přijde mi, že vlasy rostou trochu rychleji a v mých koutech se objevily nějaké nové jemné vlásky (snad časem zesílí, ale aspoň něco). Bohužel jsem nepoužívala moc pravidelně, ale myslím, že za nějakých 120 Kč se to vyplatí zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, tak to já si dovolím nesouhlasit. Já mám extra citlivou pokožku hlavy, musím být velmi opatrná při výběru vlasové kosmetiky a s touto řadou jsem nesmírně spokojená. Tu vodičku jsem používala již dříve a poté jsem dokoupila i šampon a sérum. Je pravda, že nejslabší mi z toho tria přijde právě to sérum, ale co se šamponu a vodičky týče, tak jsem spokojená a mám již několikáté balení...Je však tedy pravda, že mám vlasy husté, silné, citlivé a náchylné k padání. Ale ono je to jako se vší kosmetikou, co jednomu přijde hrozné druhému sedí jak ...na hrnec a naopak a každý musí zkrátka hledat to svoje... Jinak jestli stále bojuješ s padáním vlasů, tak zkus mrknout na značku Davines a jejich řadu Natural Tech, konkrétně tu červenou s draky...

    OdpovědětVymazat
  8. na padání vlasů mi hodně pomohl Biosil Plus a dýňový olej (hezky papat po lžičkách), nemyslím si, že šampóny by s tímto problémem něco zmohly ve velkém měřítku, spíš masírovat při mytí hlavu, aby se prokrvila pokožka, ale to můžeš s každým ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle řeším taky, pořád a neustále. Mám zničené vlasy a potřebuju, aby mi co nejrychleji narostly nové. Dle mého je fakt nejlepší, jak píše Liška, hlavně výživa zevnitř a masírování vlasové pokožky. Pak to doplnit pár přírodními složkami (já sázím na kopřivy), minimálně ty vlasy trápit, a pak hlavně pravidelnost a ještě jednou pravidelnost. To mi zabírá nejlíp. A kdyby náhodou ne, člověk není aspoň naštvaný, že utratil zbytečné peníze. Já na tyhle vylepšováky už moc nevěřím. Stačí příroda a zdravý rozum a ty vlasy už si poradí...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!