pátek 8. srpna 2014

Korres Lip Butter Pomegranate - fakt je to tak špatný?

Ahoj všichni!

Dnes si povíme o výrobku, který v poslední době letí blogosférou a ne zrovna v pozitivním duchu. Já sama ho mám už asi dva měsíce a tak jsem byla zvědavá na názory ostatních blogerek, abych je mohla porovnat se svým. Takže jdem na to :).



Máslo jsem objednávala s pomocí kamarádky ze strawberrynet a vyšlo mě na asi 150 Kč, protože bylo ve slevě, normálně stojí přes dvě stovky. Značka Korres je mi sympatická především jednou věcí, a to tím, že je z Řecka - miluju Řecko :). Jo, docela banální důvod, já vím. Balzámek se nachází v celkem velkém kelímku a najdete ho tam 6 gramů, což je slušná porce.



Vůně granátového jablka mi nepřijde nějak výrazná, spíš lehce oříšková nebo jako nějaká semínka, těžko říct. Asi semínka z granátových jablek :). Pigmentace je obstojná - připomíná mi třeba Love Lips od Dermacolu a barví trochu méně, než třešňové Baby Lips. Není to jako rtěnka, ale jemnou růžovou barvu rtům dodá. Je poměrně hutný a jakoby trošku lepivý, když ho nabíráte, pěkně klouže po prstu a taktéž i po rtech. 




A co ta hydratace? Mně přijde super! Jako fakt...třeba ve srovnání se zmiňovanými Baby Lips je na tom Korres určitě lépe. Na rtech vytvoří takovou vrstvičku, nevpije se do nich, ale rty tak ochrání. Není to ale jen vazelínová vrstva, zároveň mám pocit, že o rty pečuje. Takže za mě dobrý, nebojím se ho vzít s sebou na cesty jako jediný balzám.



Hodnocení: 7/10 

A co vy a Korres? Máte rádi Řecko? Znáte ještě nějaké jiné sexy řecké značky kosmetiky? :)

Těším se na komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Podla mna je pekbný na perách a ked hydratuje nieje čo riešiť :) len nemám rada ked si musím prstami zabárať do balzamu, mám najradšej klasiku čiže v tyčinke

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, to bylo rychlé. :) Já na tyhle balzámky čtu vesměs pozitivní recenze, i o nich už delší dobu přemýšlím... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám mám, akorát v jiné parfemaci a musím říct, že jsem velice spokojená. Mám tedy tmavší barvu, kde je pigmentace báječná. Na rtech mi vydrží kolem 2 hodin i hydratace je velice slušná. Rozhodně bych se nebránila dalším barevným variantám :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho mám ještě z Ladyboxu , odstín Plum a miluju ho :-D Už ho je po dně a doufám, že ho někde seženu.... Příští týden letím do Řecka tak snad by tam někde mohl být?

    OdpovědětVymazat
  5. Korres mě láká, ale ještě ne tolik, abych si jej koupila:). Jinak z řecké kosmetiky znám jen mýdla Knossos z olivového oleje.

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho mám taky a miluju ho :). Používám ho často, hlavně se mi líbí barva, kterou mám.

    OdpovědětVymazat
  7. Minulý rok jsem byla na řeckém ostrově Rhodos a jela bych hned :). Chci se ještě určitě do Řecka podívat. Od značky Korres jsem zatím nic nezkoušela. Balzám vypadá na rtech pěkně :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já Řecko miluju, ale doteď jsem netušila, že Korres je řecká značka :D balzámek vypadá moc dobře :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Když já prostě nemam ráda balzámy v kelímku, vadí mi do toho rejpat nehtem :-D Mě je sympatická kosmetika BioAroma, kterou doporučuje Kiss a bee. Já ještě nic nevyzkoušela, ale těm maskám asi dlouho odolávat nebudu :-) http://www.bioaromakosmetika.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já moc těmhle barevným balzámům nefandím a už vůbec nemám ráda kelímkovou formu. Když už chci na rty barvu, volím rtěnku a jako balzám má pro mě tenhle právě to barevné mínus. Stává se pro mě tak nevyužitelný na noc nebo jen tak na doma, kde na rtech nic barevného nesnesu. Ale rozhodně odstín je to krásný :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mi tohle nevyhovovalo, poslala jsem to dále:))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. to jsi se nemohla trochu namalovat?hrůůůza, tohle mi nepřijde normální u blogerky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemůžeš držet zobák? Tohle mi nepřijde normální u lidí obecně...

      Vymazat
    2. bloggerka je taky jenom člověk a připadá mi sympatické, když si to dokáže přiznat a nestydí se za to a třeba i zvedne jiným holkám sebevědomí tím, když přijdou na to, že nikdo není dokonalý ... spíš bych to ocenila, že není fuchtle a pipina, ne?

      Vymazat
  13. Já měla taky odstín Plum v Ladyboxu a mám ho moc ráda. V poslední době jsem četla pár negativních recenzí ve smyslu, že moc nehydratuje, a to teda jsem vůbec nepochopila, mně přijde skvěle hydratující. Sama jsem si pak koupila verzi Quince.

    OdpovědětVymazat
  14. měla jsem ho v LB a poslala ho hned dál, protože nesnáším kelímkové balzámy, připadá mi nechutné do toho šmakat rukama a na šteteček jsem moc lína :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem mela v ladyboxu, ale nejak nepouzivam, na muj vkus je strasne neprijemne prevonenej:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!