pondělí 4. srpna 2014

Maybelline ColorSensational Vivids - vysněné rtěnky

Ahoj všichni!

Asi je vám jasné, že rtěnky jsou pro mě takový koníček :). Mám jich rozhodně mnohem víc, než dokážu v tomhle životě spotřebovat a stejně kupuju stále další. Dlouho jsem toužila po těchto zářivých barvičkách od Maybelline, ale nechtělo se mi za ně dávat plnou sumu. Nakonec mi ale kosmetický bůh seslal z nebe 50% slevu na Maybelline v Tetě a mě tak jedna rtěnka vyšla na necelých 90 Kč.




Z dostupných odstínů jsem si vybrala dva - 910 Shocking Coral a 904 Vivid Rose. Obě trochu klamou názvem :). Začneme ale balením, které se mi vcelku líbí, zářivé červené obaly sice nejsou vzorem elegance, ale k bláznivým odstínům rtěnek se celkem hodí. Rtěnky jemně voní, připomíná mi to kakaové máslo.





910 Shocking Coral vypadá v balení jako taková jemná růžovokorálová, rozhodně je tedy víc do růžova, než byste čekali. Je to ale opravdu krásný zářivý odstín ideální na léto, můžete si ho prohlédnout na swatchi, kde naprosto odpovídá. 904 Vivid Rose je opravdová růžovka, možná až dokonce trochu do fuchsiova, opět vypadá moc dobře.




Rtěnky celkově příliš nevysušují ani nezalézají do vrásek, ovšem, že by byly nějak zvlášť hydratační, to se říct nedá. Připomínají mi konzistencí například dlouhotrvající rtěnky od Essene. Pigmentace je naprosto dostačující, odstín přenesete na rty v plné palbě. Výdrž je průměrná, pití zvládnou, s jídlem si moc neporadí. 



Já musím říct, že jsem z těchto rtěnek nadšená, a to především díky odstínům. Jestli máte rádi výrazné rty, určitě se po nich mrkněte.

Hodnocení: 8/10

A co vy a zářivé rty, máte je rádi?

Těším se na komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. Krásné barvy, já žádnou takovou zarivou nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se zamilovala do Color Whispers, a taky jsem využila 50% slevy, takže jich mám doma spoustu a klidně bych jich brala ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné barvičky, ale mně by asi úplně neseděly..

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám z téhle řady odstín Hot Plum a taky jsem z něho nadšená, umí na sebe strhnout hodně pozornosti. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Zářivé barvy na rtech mám moc ráda takže vidím že tohle jsou ideální rtěnky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají fajně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!