pondělí 25. srpna 2014

Moje TOP 5 - Řasenky

Ahoj všichni!

S články TOP 5 už se blížíme do finále, tento je jeden z posledních a týká se řasenek, což je věc nanejvýš individuální. Já sama nemám jasné preference ohledně kartáčku, používám jak umělé, tak klasické štětinkové, ale obecně u mě platí čím tlustší, tím lepší. Přesto se ale v dnešním TOP 5 objeví řasenka s nečekaně hubeným kartáčkem. Jdeme na to!



L'Oréal Volume Million Lashes Luminizer patří do rozsáhlé řady řasenek Volume Million Lashes, které jsou víceméně všechny dobré. Tahle ale vyniká tím, že má zvýraznit barvu vašich očí a mně přijde, že to opravdu dělá. Už ji sice nevlastním, proto jen oficiální foto, ale svého času jsem si koupila asi čtyři balení po sobě, což už něco znamená. Z dřevních blogových dob tady na ni dokonce najdete recenzi.




Avon Big&Daring je řasenka, kterou jsem nedávno dostala od Avonu a je to novinka, proto vám ji můžu ukázat už teď. Kartáček je fakt masivní a zahnutý mírně do obloučku, i tak se s ním ale pracuje poměrně dobře a dá se použít i a spodní řasy. Výsledný efekt je fakt wow! Obří řasiska :). No dobře, to možná trochu přeháním, ale objem i prodloužení jsou fakt patrné. Má skvělou celodenní výdrž, ale trošku hůře se večer odličuje, takže použijte dobrý odličovač. Pro mě velmi příjemné překvapení!



Essence Lashes Go Wild nás v těchto dnech opouští a možná ji najdete v některém z výprodejových košíčků. Mě ale fakt okouzlila, ačkoliv jsem od ní nečekala vůbec nic. Koupila jsem si ji kvůli zajímavému vymačkávacímu obalu a musím říct, že nejvíc se mi zamlouvá, jak rychlá aplikace s ní je. Je poměrně mokrá, takže řasy obalíte raz dva a když trochu zahýbete s bublinkovým kartáčkem, máte hotové spodní i horní řasy vcukuletu. Koupila jsem si do zásoby ještě další dvě.



M.A.C. Extended Play Lash je naopak z ranku řasenek dražších a já ji dostala darem od kamarádky. Kartáček mě už na první pohled nelákal - hubený jako špejle. Ale! Tahle řasenka doopravdy nádherně prodlouží a pročeše řasy, dostane se snad všude a dělá krásný efekt. Neopadává, nedrolí se, nemaže a dobře se odličuje. Fakt dobrý výkon od takového hubeňoura.



Maybelline Volum'Express The Rocket je oblíbená snad všude, a já musím pochvalným recenzím dát zapravdu. Musíte si chvíli zvykat na tlustý umělý kartáček s krátkými bodlinkami, ale ve výsledku vám dodá super objem, řasy natočí a zvýrazní. Tato a řasenka od Avonu jsou moje hlavní pro extra výrazné líčení třeba na večer. Navíc se mi moc líbí barvy obalu, na klasické žluťáky moc nejsem, ale modrá s růžovou mě jednoznačně zaujala.



A jaké jsou vaše oblíbené řasenky? Zkoušeli jste nějakou z těch mnou jmenovaných? Těším se na komentáře,
IYF


12 komentářů:

  1. Moja naj je Astor Look Out. Z tvojich som skušala Maybelline Rocket, a teda narozdiel od všetkých ostatných musím povedať, že som s ňou vobec nebola spokojná. Bola strašne mokrá a stále sa mi obtláčala na viečka. Proste aj v priebehu dňa som musela utierať viečka, lebo sa obtlačila, napriek tomu, že bola zaschnutá...

    OdpovědětVymazat
  2. Rocket Volume mi vubec super neprijde. Ze zacatku katastrofa, az ted to tak nejak jde.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Rocketku mám taky a moc ji rada nemám, používám ji opravdu minimálně. Nejoblíbenější mám Waterproof řasenku od Essence. L´orealka je klasika, skvělá. Líbí se mi i ta od M.A.C.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem Rocketku, ale ta se mi neskutečně maže, panda hadra. V tomhle ohledu je to nejhorší řasenka, jakou jsem kdy měla. Já mám ráda růžovou Miss Sporty, Moje, nová bílá limitovaná od Gabrielly taky není špatná.

    OdpovědětVymazat
  5. Rocketka je skvělá, ráda po ní sahám, ale teď jsem si strašně oblíbila řasenky od české značky MOJE. Dokonce jedna z nich předčila i mou nej nej nej řasenku od Max Factor. Doporučuji vyzkoušet, nemají chybu a cena je také skvělá.

    OdpovědětVymazat
  6. Rocket od Maybelline je tiež jedna z mojich obľúbených :) Celkovo mám asi riasenky od Maybelline najradšej.

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Moje nejoblíbenější řasenka je Max Factor 2000 calories,dělá krásné řasy a neopadává mi. Z tvých řasenek bych ráda vyzkoušela jen tu od L'Oréal, jsem zatížena spíš na "dražší"(=ne klasická drogerka),protože mi spousta levnějších řasenek opadává, i když řasy mi třeba dělaj nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta od Essence vypadá v celku dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Na Rocketku taky nedám dopustit. Ta dokáže udělat nádherné řasy za pár sekund.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna mám slevový kupón na Maybelline, tak si chci nějakou pořídit. Z Tvých rtěnek jsem zatím nezkoušela žádnou :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Celé roky jsem používala řasenky ods Lancome,Nina Ricci apod.Mám šílené řasy,vlastně skoro žádné,hrůza :( pak jsem náhodou zkusila řasenku od Dermacol,a nechápala jsem.Nejen že byla stejně dobrá jako od Lancome,ale hlavně za třetinu ceny.Od té doby jinou zn.řasenky nemám.V poslední době používám Imperial.dříve Volume mania a další.Imperial je nejlepší.Všem moc radím ji zkusit.Řasy mám jak mrkací panenka a přitom téměř žádné nemám.Konkrétně k Imperialce mě přivedla Lu ( Svět podle Lu ) a musím jí dát za pravdu,je to zázrak a za pár kaček

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujala mě ta od Avonu, tu jsem ještě nezkoušela. budu to muset napravit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!