neděle 31. srpna 2014

Real Techniques kouzelná houbička - nový Beauty Blender?

Ahoj všichni!

Beauty Blender nastartoval mou příchylnost k houbičkám a když se objevila "novinka" od Real Techniques, která měla být legendárnímu Beauty Blenderu velmi podobná, neodolala jsem a hned nakupovala (kupovala jsem opět na iherb.com, s kódem NUF183 získáte slevu 5 dolarů z objednávky a houbička stojí 6 doláčů, což je oproti BB paráda).



Oproti BB je o něco tužší a méně "stlačitelná", rozhodně ale není tak hutná a tuhá jako napodobeniny z ebay, které mi vůbec nejdou uspokojivě používat a nedělají ani zdaleka takový efekt jako originály. Co se mi líbí, jsou jednotlivé plošky - nafotila jsem vám houbu z více stran, abyste viděli jak plochou plochu (slovní zásoba je dneska na maximu...), tak kulatou "prdelku". Díky tomu se s houbičkou dobře pracuje a pokryjete rychle i větší plochy, jako jsou tváře nebo čelo. Dostanete se ale i do koutů a záhybů. 




Houbičku musíte samozřejmě předem namočit a vymačkat, a ona se tak o třetinu zvětší. Výsledný efekt je hodně podobný Beauty Blenderu, ačkoliv BB mám o něco radši právě díky tomu, jak je měkký a poréznější. Co je ale velký problém - blbě se pere, ale fakt blbě. Neodvážila jsem se ji samozřejmě strčit do pračky, ale ani po dlouhém šudlání v ruce se mi nepodařilo ji úplně umýt. Četla jsem na internetu, že to tak mají snad skoro všichni, kdo ji vlastní.





Hodnocení: 8/10

Určitě super výrobek za skvělou cenu, pokud se vám nechce investovat do BB, s klidem vám ji doporučím. Naopak od fejků se raději držte dál :)!

A co vy a houby? Oblibujete je na obličej? Či v lese? Či na talíři?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Do téhle houbičky bych možná šla, líbí se mi ten zvláštní tvar :D Ale a korektor pod oči musí bejt super :)
    Poslední den soutěže o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle houbička mě zaujala, nechce se mi investovat víc do klasického BB takže na tenhle se ráda podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. hned při prvním mytí jsem si z jedný tý plošky část udrolila :D asi jsme na ní byla moc hrrrr :D já se pořád chystám na BB. Můžu říct, že aplikace touto houbičkou, ale není marná, občas po ní šahám radši, jak po štětci.

    OdpovědětVymazat
  4. Houby jedině na talíři, max. na mytí auta :) Ta nemožnost jí úplně vymýt by mi asi viděla, úplně si představuji, jak se v tom hemží bakterie, lepí se na to prach a pak si to dávám na obličej :D Ostatně proto nemám ráda ani štětce, protože by mě nebavilo je mýt po každém použití, na to jsem lempl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Houbička mě už dlouho láká k vyzkoušení, tak přemýšlím, jestli jít do téhle nebo rovnou do BB.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě tahle mánie ještě nechytla a asi nechytne. Na minerální make-up se mi to moc nehodí, na to je nejlepší kabuki stětec :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dávám přece jen přednost štětci, i když ten také musím mýt po každém použití. Pokud ji ale zahlédnu ve WalMartu za příznivou cenu, tak si ji možná pořídím.

    OdpovědětVymazat
  8. Po této houbičce se dívám už dlouho, takže jsem ti fakt vděčná za recenzi! Pokud ji hodnotíš jako trošku horší, než BB, asi zainvestuji do BB. Sice miluji štětce, ale přeci jen houbička pigment dokáže fakt hezky do pleti vtlačit, hlavně okolo očí....... Koupila jsem něco na tento styl v Sephoře, ale je to úplná kalamita.... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavá věcička, která mě celkem láká, ale ty problémy s praním mě zatím trochu odrazuji :/

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!