pátek 15. srpna 2014

Real Techniques Setting brush - aneb Jak jsem bez tebe mohla žít?

Ahoj všichni!

Jak víte, štětce Real Techniques jsou mou velkou láskou a ráda si pořizuju nové.Momentálně se nemůžu dočkat, až se objeví na internetu sada Nic's Picks a já si ji hodím do košíku. Dlouhou dobu jsem ale tak nějak existovala bez mini štětce s názvem Setting brush. A nechápu proč!



Design je klasický, hliníková rukojeť, dvoubarevné štětiny, gumové držátko, na které můžete štětec postavit. Tvarově je mírně placatý a oválný, něco jako větší štětec na stíny té samé značky. Líbí se mi, jak dobře padne do ruky a snadno se s ním manipuluje. Štětiny jsou ukázkově jemné, nebojím se s nimi ani kolem očí.




A tím volně přecházíme k tomu, na co všechno se dá štětec využít. Na všechno! Nekecám...týdeň jsem teď byla pryč a kromě kartáčku na obočí jsem využíval jen tento štětec. Naprosto jsem si ho zamilovala na zapracování korektoru jak v okolí očí, tak třeba nad horním rtem nebo kdekoliv jinde. Je to s ním strašně rychlé, vážně mi stačí pár vteřin. Dále se hodí samozřejmě na pudr, ale krásně s ním nanesete tvářenku, bronzer i rozjasňovač, je také výborný na konturování. Rychle s ním rozblendíte vše do ztracena a máte hotovo. 



Nebudu přehánět, když řeknu, že jestli si chcete pořídit jediný štětec Real Techniques, jděte do tohohle. Já jsem z něj naprosto nadšená a myslím si, že bych vzhledem k frekvenci používání "uživila" i dva tři :). Pokud nechcete objednávat ze zahraničí, doporučuji vám e-shop http://www.beauty-bar.cz/ , kde mají podle mě nejlepší ceny a navíc pořádají často akce. Krom Real Techniques nabízejí také hromadu jiných potřeb jak pro profesionály, tak pro nás běžné uživatele, zboží si navíc můžete osobně vyzvednout v Praze. 



Hodnocení: 10/10

A jaké jsou vaše oblíbené cenově příznivé štětce? Láká vás tento?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Na setting brush jsem už slyšela ódy a musím říct, že mě taky hodně láká... Už jenom na zapudrování korektoru pod očima musí být super :)
    Soutěž o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
  2. Tento vypadá už tak jemňoučký z fotky :) Jdu kouknout na ty jejich stránky :).
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já pořád hledám ten pravý štětec na konturování a toto by konečně mohl být on! Díky za tip :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna sháním nějaký dobrý štětec na tvářenku a bronzer a tvůj článek se mi hodí do noty. To je zvláštní, že se podle fotek štětec vůbec nezdá na to co dokáže - na tvářenku a bronzer se mi zdá pro mě malý a na zapracování korektoru zase velký a rozpelichaný, ale to je všechno jen dojem, je mi jasné, že skutečnost bude jinde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho právě taky chci, takže si ho budu muset objednat! Tu stránku jsem neznala, mají tam super ceny. Díky za tip :).

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc fajn. Já si už dlouho plánuju koupit tu celou sadu.

    OdpovědětVymazat
  7. Když jsem ho poprvé objevila na internetu, tak jsem taky měla pocit, že bez něj nemůžu žít a okamžitě objednávala. Nicméně, musím říct, že mě trochu zklamal, Chtěla jsem ho primárně na zapracování korektoru pod oči a zdá se mi na to jednak moc velký (můj problém, mám maličká očička) a jednak moc "floncavý", což mi vadí i při zapracovávání korektoru jinde na obličeji. Ale na zapudrování pod oči nebo na rozjasňovač je skvělý (což jsou bohužel úkony, které provádím jen vyjímečně). Na korektor pod oči mi stále lépe vyhovuje klasický blending brush na stíny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja ho používam na rozjasňovač a je to naozaj nenahraditeľný pomocník!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já kupovala odsud: http://paradise-of-beauty.cz/ společně s Blush brush a jsem nadšená :) je ideální na rozjasňovač a konturování, používám ho denně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přesně tenhle chci na Narsového Albatrossáka. Jen jsem si pořád nebyla jistá. No a jak to tady čtu, tak si ho asi vážně pořídím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!