neděle 17. srpna 2014

Syoss Max Hold - můj zlatý grál v oblasti laků na vlasy

Ahoj všichni!

Dnes mám pro vás jen takový rychlý tip. Co se týče laků na vlasy, nic moc po nich nechci, snad jen to, aby držely. A to bohužel není u všech výrobků tohoto typu pravidlem, pokud zrovna nechcete na hlavě divné slepené cancy nebo culík, který vypadá jako zmašťený pod nánosem laku.


fotky jsou bez víčka - je ztracené,protože s ním se mi lak nevejde do skříňky
Na tento lak na vlasy jsem přišla náhodou, když ho na mě použila vizážistka. Fascinovala mě výdrž, slova jako Max Hold tady nejsou jen nápisem na flašce :). Zároveň ale nedělal umaštěnou lebku a neslepoval tolik, jako jiné. Jasně, nebudete s ním mít krásné pohyblivé jemné vlasy, ale to mi přijde po použití laku spíše jako oxymoron.




Tento lak proto používám, když chci, aby mi účes držel. Já tomu česání jakože moc nedám, většinou nosím culík nebo sprcháčový drdol, ale občas třeba potřebuju, aby mi kolem hlavy nelétaly mini vlásky nebo aby mi vydržely vlny na nějakou speciálnější příležitost - na tento lak se můžu spolehnout a jiný už nekupuju.



Cena je ve většině drogérií cca 100 Kč.

Znáte tento lak na vlasy? Nebo máte nějaký jiný oblíbený?

Těším se na komentáře,
IYF

16 komentářů:

  1. Tento lak jsem nezkoušela, ale já nedám dopustit na lak Cien z Lidlu. Stojí pár korun, krásně voní, vlasy hezky zpevní, přesto je vůbec neslepí. Takže pokud jsi nezkoušela směle do něj!

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to je super levný tip! Díky!

      Vymazat
  2. Já laky na vlasy moc nepoužívám, jen když jdu na nějakou příležitost, ale díky za super tip :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. D9ky za tip. Já jsem dlouho používala Wellaflex,ale asi před 2-3 roky změnili složení, či co, protože jinak si neumím vysvětlit tu změnu struktury laku k horšímu. Od té doby jsem věrná zelenému Taftu, který nejen, že krásně voní, ale fakt drží a dá se dobře vyčesat. Asi budu rebel a příště zkusím tenhle Syoss :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Wella měnila složení a chlubili se tím, jak je teď o moc lepší :D. ALe asi není :)

      Vymazat
    2. ta wella se strasne zhorsila, lepi a neni to nic moc, asi musim zkusit nejakej jinej

      Vymazat
  4. Taky jsem ho zkousela plna nadeji na zaklade pozitivnich recenzi, a tezke zklamani, lepil snad nejvic ze vsech laku, ktere jsem kdy mela :-( Asi mam nejake divne vlasy ci co... Opakovane se vracim k Taft Keratine, muzu doporucit.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Mám verzi Volume a také zbožňuji, možná další balení bude tento :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zas příště vyzkouším Volume, ať je změna :)

      Vymazat
  7. Jeeee, super, zrovna mi lak dochází a budu se muset mrknout po něčem novém :) Jinak já jsem v tomto směru štěstí v neštěstí - všechny laky na mě působí stejně, ale žádný nedrží tak, jak bych si v ideálním případě představovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSEM štěstí v neštěstí --- joo, to jsem celá já :D

      Vymazat
  8. Maminka chce po mně pokaždé k vánocům lak na vlasy, že prý nic jiného nepotřebuje... Teď už vím jaký jí letos koupím! :) :D Díky za tip.. :) Pěkný den! :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  9. Super, zkusím. Já jsem si teď lak koupila po pár letech a sáhla jsem blbě, mám nějakej Lybar a není vůbec dobrej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!