neděle 10. srpna 2014

Tony Moly Tomatox zázračná maska z rajčete...ve tvaru rajčete

Ahoj všichni!

Dnes začnu otázkou - kdo z vás měl doma či stále má takové ty plastové dózy ve tvaru ovoce? Typická byla například hruška a tuším, že tento designový skvost pochází někdy ze sedmdesátých let (ale opravte mě, pokud se pletu, jsem totiž sama poněkud mladšího data). Prázdniny u babičky a schovávání sladkostí do hrušky mi připomnělo tohle balení pleťové masky ve tvaru rajčete. Rajče mě přitahovalo tak dlouho, až jsem ho přes ebay objednala a vyšlo mě na cenu kolem 200 Kč.



Jedná se o masku určenou na čištění pleti a její podstata tkví v počátečním dvouminutovém masírování pleti a následném působení 5-10 minut. Tak jsem ji i používala a o účincích si povíme dále. Začneme totiž balením, které je prostě koží. Je to rajče. Tečka. 




Ovšem líbí se mi, že uvnitř najdete i plastový poklop a lžičku na nabírání, což zajistí maximální hygienu. Maska samotná je hladká a bílá, podobná například hutnému mléku na opalování. Voní nevýrazně, nevtíravě.




Její používání mě vcelku baví, ty dvě minuty nejsou nijak extra moc, ale že bych měla pocit, že něco dělá...no. Znáte takové ty masky na čištění černých teček, které způsobí akorát to, že vám obsah teček vyleze o něco více na povrch? Tak tato masko dělá to samé - tudíž ano, je zhruba stejně "dobrá" jako většina čistících masek na trhu, ale krasavici bez kropenatého obličeje z vás neudělá. Naštěstí ale nemusíte hned testovat plné balení, na internetu najdete za pár korun vzorečky.




Hodnocení: 4/10 (za supr obal a průměrný výsledek)

A co vy, zkoušeli jste už tuto masku? Láká vás rajče? A kdo měl doma tu dózu? :)

Těším se na komentáře,
IYF

16 komentářů:

  1. Obal je super, ten ma hned upútal ale škoda tej masky no...

    OdpovědětVymazat
  2. Super obal. My měli červené jablko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moje babička mi taky schovávala sladkosti do hrušky :D :D brácha měl jablko a já hrušku :D Doma mám od Tony moly Red Appletox. Je to takový gelkrém, má zvláštní konzistenci a používá se max 2 týdně, hezky hydratuje a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  4. jeeee ten obal <3 Keby bola trochu lacnejsia, tak si len kvoli tomu obalu asi kupim :D

    OdpovědětVymazat
  5. My doma dózu neměli, ale ve školce bylo červený a oranžový jablko :D V jednom oddělení školy měli snad i tu hrušku .))
    Jinak o masce jsem četla, jaký je to zázrak a buď není anebo je, ale mně by neudělala nic moc jako tobě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Kristy, trochu mimo téma - psala jsem ti mail ohledně té práce a pořád čekám na odpověď :) Dej mi prosím vědět, co nejdříve :) Dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, odepisovala jsem dnes ráno, dřív jsem se k plnohodnotnému netu nedostala ;). Omlouvám se.

      Vymazat
  7. Když jsem začínala s blogy, tak mě strašně lákala celá ta jejich ovocná řada (jablíčkové krémy, meruňka, balzámy třešeň, borůvka), doposud jsem se ale neodhodlala od nich něco koupit... tak nějak se na wishlist vždycky dostalo něco lepšího/přírodnějšího...

    OdpovědětVymazat
  8. mě už nějak ten zájem o asijskou kosmetiku přešel, úplně se nekamarádíme a nebaví mě čekat, než mi ta věc přijde :D ale dózy jsme doma měli, jablka, jedno dokonce pořád mám někde v šuplíku!

    OdpovědětVymazat
  9. ten obal je naprosto úžasný :) my jsme doma měli jablíčko a babička tu hrušku :))

    OdpovědětVymazat
  10. Na masky jsem vysazená :-) a obal se mi líbí! Ale poslední dobu jsem se zasekla u čerstvých masek Lush a mám pocit, že je nic nepřekoná, respektive, masek jsem vyzkoušela hrozně moc a Lush vede. Pominu-li masky Sisley, ale jejich cena je zdrcující :/....

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám tuhle masku doma ve vzorečku, jednou mi ji nějaký prodejce (před rokem :D) poslal, a já ji ještě nevyzkoušela :D. Asi nebude nejak zázračná, ale možná se aspoň dokopu k jejímu vyzkoušení :).

    OdpovědětVymazat
  12. Máme doma jablko i hrušku....nechci vědět,co je uvnitř:-D Jelikož jsem staršího data:-)Já nemám masku,ale ten žlutý gel v jablku...a hned jak ho dopotřebuji...už má na kahánku...tak do něj půjdu znovu.Líbí se mi ta tahavá konzistence i vůně...takže když chci na noc na pleť něco svěžího,tyhle korejské gelíky jsou bezva..mám ještě od Lioele seaweed gel a Secret key gel krém...

    OdpovědětVymazat
  13. Rajče mě neláká, ale tu plastovou hrušku jsme měli. :-) A u babičky bylo zas jablko, ve kterém měla schované mentolky, to je taková nostalgie...

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se rajče taky líbí, ale k nákupu se nechystám. A měli jsme jablko :)

    OdpovědětVymazat
  15. to je super obal:D (a jabko jeste mam na lednici ... myslim ...)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!