středa 10. září 2014

Avon True Colour Quatro oční stíny Nearly Naked

Ahoj všichni!

Taky jste posedlé hledáním té dokonalé neutrální paletky? Já jo...respektive pořád si říkám, jak bych chtěla mít jednu jedinou paletku " na všechno" a tu s sebou moci kamkoli vzít, prostě jen jeden produkt. Zákonitě to ale vede k tomu, že mám doma asi deset neutrálních paletek a pokukuju po dalších :D. Je to na hlavu.



Asi nikdy jsem neměla žádné stíny od Avonu, a tak když inovovali jejich quatro paletky a přidali tři nové nahaté odstíny, chtěla jsem je vyzkoušet. Vybrala jsem si nejsvětlejší Nearly Naked, protože mám světlá oka a vůbec jsem celá taková sněhurkovitá. Základní cena je 229 Kč, teď je dokonce s nákupem dalšího výrobku můžete koupit za 119 Kč.



Čekala jsem nějaké hodně světle hnědé odstíny s příměsí taupe, ale to jen klamal obrázek v katalogu. Ve skutečnosti jsou stíny spíše do studených barev, obsahují růžový podtón. Moc se mi líbí balení, krabička je pěkně kompaktní, ale políčka se stíny dost velká a navíc dostanete zrcátko (a mentální aplikátor, pro zájemce...:D).




Při nanášení stíny docela práší, což mně ale nevadí, na druhou stranu jsou ovšem fakt dobře pigmentované. Možná intenzita nevynikne na fotce, ale je to tím, že odstíny jsou světlejší, v každém případě dostanete dost barvy na víčko už na první pokus. Já většinou jdu po číslech, nejsvrchnější stín dám na celé víko, dvojku na pohyblivé, trojkou (ten je jediný třpytivý) se pokusím vystínovat záhyb a nejtmavší použiju do crease. Není to nijak výrazné, spíše se hodí na denní nošení, já líčení většinou ještě doplním černou tužkou.



Kvalita stínů Avon mi přijde za tu cenu fakt fajn. Matné odstíny si o moc nezadají například s Naked Basics a vydrží na bázi celý den. 

Hodnocení: 7/10

A co vy a stíny Avon, máte je rádi nebo naopak nemusíte?

Těším se na komentáře,
IYF

3 komentáře:

  1. Mě nikdy stíny od Avonu nebyly sympatické, ale musím uznat, že tato paletka má moc hezké barvy. A docela mě překvapila ta slušná pigmentace :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem právě ke stínům od Avonu docela skeptická, kdysi jsme jich měli doma několik a všechny byly nepoužitelné :D. Suché, ani trochu pigmentované.. Ještě mám jednu paletku doma dokonce. Ale teď už bude možná kvlita vyšší, tak uvidím jestli si nějakou pořídím nebo ne..

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny od Avonu jsem ještě neměla, líbí se mi ale moc jejich balení a odstíny jsou taky hezký :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!