sobota 13. září 2014

Catrice Beautifying Lip Smoother - 020 Apricot Cream

Ahoj všichni!

Co se týče novinek Catrice, jakmile jsem spatřila tento leskobalzám, nemohla jsem odolat. Je velice podobný legendárními produktu od Clarins a než pořídím ten, rozhodla jsem se zkusit, zda by mi nestačila levnější varianta. Cena se pohybuje okolo stovky, bohužel si to nepamatuju úplně přesně, ale věci Catrice jsou víceméně na tom cenově všechny stejně. Vybrala jsem si svěží meruňkový odstín 020 Apricot Cream.




Balení je super, moc se mi líbí i houbičkový aplikátor, produkt se s ním dobře nanáší a moc ani nepotřebujete zrcátko. Voní jako karamelky či takové ty krémové bonbóny, což se nemusí líbit každému, ale mně to nijak zvlášť nevadí. Konzistencí se jedná o hutnější lesk, který se ale příjemně aplikuje a ani moc nelepí. Barva rozhodně není transparentní, lehký nádech rtům rozhodně dodá a jemně je zesvětlí. Na obrázku se mi trochu nahrnulo u horního rtu, takže můžete směle kritizovat :D.




Nejvíc mě zajímalo, zda mě leskobalzám nevysuší. A ono ne! Hydratační schopnosti jsou fakt slušné a jako bonus rty opravdu vyhladí. Já mám někdy problém, že moje rty vypadají opravdu šupinatě, ale s tímto produktem je to jedna hladká plocha. Musím tedy říct, že se tahle novinka Catrice fakt povedla...a není jediná, jak se záhy dozvíte v další recenzi ;).



Hodnocení: 9/10

A co vy, zkoušeli jste něco z novinek Catrice?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Já jsem se na něj dívala, ale neměli testry, tak jsem si nebyla jistá jak vypadá.. Dívala jsem se i na ty stíny, ale bohužel jsou ve skutečnosti o dost jiné, než na webovkách..

    OdpovědětVymazat
  2. Od Catrice jsem ještě nic nezkoušela, ale rozhodně to hodlám napravit. Bohužel asi ne s tímhle leskem, protože mám radši rtěnky. Vypadá dobře, klidně bych do něj šla, ale sebekriticky si říkám, že by to pro mě byla zbytečná investice :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tento výrobek jsem byla ze všech Catrice novinek nejvíce zvědavá. A jakmile se dostanu do obchodu, tak ho beru. Moc se mi líbí.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ten od Clarins a mysím, aspoň podle tvých dojmů a fotek, že Catrice mu může směle konkurovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem mu neodolala, mám tu trochu tmavší variantu a je prostě super. takový kompromis, když chce člověk mít na rtech něco barevného, ale zrovna je nemá v dobrém stavu.

    OdpovědětVymazat
  6. Lesk vypadá moc hezky. Zkusím se na něj podívat. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pátram po ňom, ale u nás, zatiaľ nie sú. Snáď sa to čoskoro zmení, veľmi rada by som niektorý vyskúšala.Poslednou dobou mi rôzne balzámolesky a balzámorúže prirástli k srdcu..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  8. První po čem jsme z novinek sáhla. Mám odstín 010 Sweet caramel, nejsem z něho asi úplně paf, ale kritizovat ho taky nemůžu. Jo a strašně sladce chutná, mám vždycky nutkání olízat si rty :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!