pondělí 29. září 2014

Catrice matný stín - když musíš, tak musíš!

Ahoj všichni!

Ruku nahoru, koho už tyhle stíny na blozích pěkně serou zlobí! Hlásíte se všichni? No to je dobře, protože jsem přišla já, abych váš den udělala ještě horší...další recenzí na tyto stíny. Jdem na to!


Sametově jemné matné stíny přišly do nabídky Catrice teprve nedávno a už mají mraky obdivovatelů. Stojí kolem stovky a můžete vybírat tuším z šesti odstínů. Já zvolila šediváč Welcome to Graysland!, protože šedivá je pro mě prostě sexy barva na všem :).


Stíny nejsou úplně matné, ačkoliv to o sobě tvrdí. Naopak, obsahují jemný sheen, který dělá jakoby saténový efekt. Je to moc krásné, ale nebojte - rozhodně to nejsou třpytky, spíše lehký lesk. Stíny jsou božsky pigmentované, v pohodě strčí do kapsy Urban Decay Naked Basics, a to nekecám. Docela práší, ale pod oko naštěstí nepadají. Vydrží vám celý den, bez ztráty počestnosti...já je nejraději používám na celé víčko nebo si s nimi vytvořím lehkou kouřovou spodní linku, která je pěkná na denní nošení.



Co se vám tím vlastně pokouším říct? ONI měli pravdu. Ty stíny jsou boží. Musíte si je koupit. Hned dnes. Nebo zítra. Ale ne později.


Hodnocení: 10/10

Těším se na komentáře :),
IYF

21 komentářů:

  1. Takhle vypadá velice pěkně a je pravda, že jsem ho v drogérii už okukovala. Problém je v tom, že kdykoli někdo pěje chválu na Catrice stíny a já si je pořídím, tak jsem strašlivě zklamaná. Ummm, nevím nevím, jestli do něj jít.

    OdpovědětVymazat
  2. Haha ja ich mam tiez:)) Hnede :P A bude aj (v poradi 374-ta) recenzia!
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem nechtěla slyšet. Vím, že musím mít Vanilkový odstín (který vychvalovala An.). A Teď vím, že ho potřebuju ještě dnes!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si je chci pořídit, ale spíš nějaký světlý odstín, nejspíš ten vanilkový :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych si pořídila nějaký světlý stín, ale tento vypadá taky náádherně
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Jo! (Ke stručné recenzi stručný komentář, mno... :D )

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ten stejný, strašně jsem se na něj těšila a chtěla jsem si příští měsíc zajít pro další, ale úplně mi zkazilo radost to, že při přepravě v kabelce se mi rozbil :-( Ale co jsem četla, tak nejsem jediná....jsou nějaké křehké. Teď nevím co s ním, bojím se ho otevřít, aby se mi celý nevysypal.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mě bohužel nedrží s žádnou bází a to mi normálně drží všechny stíny:( A navíc se všem rozbijou, už jsem to viděla asi u 5 lidí, že se jim rozsekaly... Takže pro mě vyhozených 100 Kč:(

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají úplně dokonale, musím se přiznat, že stojan Catrice teď okukuju často. Taky ho ve Zlíně v Rossmannu máme teprve od září :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  10. já si tedy matné sstíny přestavuji fakt matné a ne takhle perletové,ale mám tenhle typ radši nežli úplný mat.. líp se skrejí nedokonalosti nalíčení:-P

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám oční stíny málokdy, ale odstín se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  12. Nějaký odstín jsem si chtěla koupit, ale byly úplně vybrané a zbyly tam jen rozbité :(

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se líbily na netu, ale ve skutečnosti se mi ty barvy tolik nelíbily, vypadají uplně jinak :(. Ikdyz ta pigmentace je super, to zase jo.

    OdpovědětVymazat
  14. sakryš, ten je přesně podle mého gusta :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ten stín si chci také pořídit, ale jinačí odstín! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Čím je mají déle, tím víc si na ně všechny stěžují. To je zajímavý, když je recenze pozitvní, všichni se přijdaj, když je negativní o tom jak praskaj, atd., taky se všichni přidaj :D

    OdpovědětVymazat
  17. Určitě je v obchodě blíže prozkoumám a uvidíme. Ten Tvůj odstín vypadá hodně dobře. S Catrice mám ale problém, že žádný z Rossmannů, který Catrice u nás vede, nemám vyloženě při ruce a když už se do jednoho z nich jednou za čas dostanu, často je to hodně probrané/opatlané/lidi si z normálních výrobků sami dělají testery.... Třeba "chubby stick" od Catrice se mi podařilo koupit asi až napotřetí (ale je teda fakt skvělý).

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju matne stiny! kouknu na to.
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Mám dva (vanilkový, hnědý). Co mě ale štve už z principu, že za 100 Kč chci, aby něco vydržel i v balení. To, že téměř všem (co jsem četla recenze) ten burgundy pukl, beru jako průšvih. Když si vezmeš, že 150 Kč přidáš a máš za tu cenu paletku Sleek a 12 stínů, to pak se těžko to puknutí odpouští. Ale jak říkám, stejně ty dva odstíny mám no - blogerská masáž zafungovala. ;) (Z toho hnědého jsem nadšená a to dost).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!