středa 3. září 2014

Clarisonic Mia 2 - první dojmy po 3 měsících VIDEO

Ahoj všichni!

Už nějakou dobu testuju Clarisonic, který jsem si před pár měsíci zakoupila. Udělala jsem pro začátek takové video, kde shrnuju prozatímní zkušenosti s ním.

Zde: https://www.youtube.com/watch?v=RKoGOsOA-0w&feature=youtu.be

Kdyžtak se na cokoliv zeptejte v komentářích :).

A covy a Clarisonic? Máte, toužíte, nechcete?

Těším se na komentáře,
IYF


8 komentářů:

  1. Čekám až mi ho doveze známá z Anglie a nemůžu se dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě se toho docela bojím.. Je to drahé, a navíc někdo to vychvaluje a někdo právěže vůbec. Tak ted nevím. Četla jsem taky různé názory dermatologů, kteří tvrdili, že je to až moc "drsné" pro pokožku na obličeji. A pokud jsi také nezaznamenala změnu :/.. zatím si ho asi ještě neplánuju kupovat

    OdpovědětVymazat
  3. Clarisonic mě strašně zaujal, ale zatím se mi nechce dávat Sephoře tolika peněz a asi zatím vyčkám na další pokračování recenze od tebe :)) ale příjde mi to jako super pomocník k čištění-kvalitnější a pečlivější..přeci jen prstama toho člověk občas dost vynechá..Doufám, že "omezení" blogu nebude moc velké, ale je to pochopittelné.Tenhle blog žeru!Takže se ze srdce modlím, aby sis tu mohla odpočinout a psala ráda dál..v rámci relaxu a odpočinku od školy :)) držím palce, abys zvládla vše a aby ti to v nové práci/brigadě šlo dobře :))

    OdpovědětVymazat
  4. noooo asi zatím s koupí počkám, třeba až mi někdy bude zdát, že mám peněz hafo a nevím za co je utratit :P za ty prachy bych chtěla aspoň menší póry :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fíha, no ja som ho chcela veľmi. A po nákupe nového objektívu som plánovala práve túto vecičku, tvoja recenzia mi pomohla možno trošku vytriezvieť a nečakať na zázraky...teraz som nakúpila oleje a chystám sa na čistenie pleti olejovou metódou, tak uvidím aké účinky to prinesie...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,

    Clarisonic mám doma asi měsíc a souhlasím, že zatím nevím, co si mám myslet ...

    Na pleť jej používám asi tak 3x do týdne a je mi velice příjemný. Večer se na něj pokaždé těším ;0) Ale jak říkáš, nejsem si jista, zda to něco dělá :0/ Připadá mi, že mám zatím obličej pořád stejný. Tak uvidíme, co dál.

    Jinak doporučuji pro případné zájemkyně sledovat různé akce a slevy. Např. nedávno se dal koupit na slevnuj.cz za neuvěřitelných 1800,-Kč!

    Šárka D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já mám podobný,ale od jiné značky.Nemůžu si stěžovat.Cena přijatelná.Vyčistí a namasíruje současně.Momentálně mohu objednat za 1390,-kdyby měl někdo třeba zájem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!