čtvrtek 18. září 2014

For Life Collagen sérum - vypni si kožku na počkání!

Ahoj všichni!

Před nedávnem jsem byla pozvaná na tiskovou konferenci české firmy For Life a dostala jsem od nich pár věcí na vyzkoušení. Celá TK se nesla v duchu přednášek, které mě celkem zaujaly, proto jsem se začala o tuto značku více zajímat. Navíc je
česká a tvoří svoje produkty ve spolupráci s našimi předními dermatology, což je sympa.



Produkt, o kterém vám chci napsat nejdříve, mě úplně nadchnul. Jedná se o sérum Collagen Active, a ačkoliv je určeno pro zralou pleť, tak myslím, že my unavení pracující vysokoškoláci jeho schopnosti oceníme také :). Koupíte ho na webu a snad i ve vybraných lékárnách, cena je 655 Kč, což se sice může zdát hodně, ale na produkt typu sérum to není zas tak moc.




Dostanete 30 ml produktu v lahvičce s pumpičkou, která se mi zdá poněkud fórová a z docela levného lehoučkého plastu. Zatím jsem se sérem necestovala, ale trochu se bojím nechat ho projít zatěžkávací zkouškou. Séru samotné je čirá mírně gelovitá tekutina, která se roztírá a hned vsakuje. Nelepí.



A pak se začnou dít věci! Já jsem to napoprvé fakt nepochopila. Ale ten efekt byl patrný okamžitě. Nechtělo se mi tomu věřit. Pleť je ihned po použití jakoby probuzenější, vypnutější. Ideální věc pro ráno, pokud se jako já probouzíte v podobě šarpeje. Jsem z toho doteď docela vyplesklá, že to funguje. Co se týče dlouhodobějšího efektu na výskyt vrásek, ten jsem nezaznamenala, ale tenhle instantní lifting mi dost vyhovuje. Pokusila jsem se vám vyfotit po použití naducanou ruku, ale asi je prd vidět. Musíte mi věřit :D.




Pokud také po ránu vstáváte s obličejem někoho, kdo má ta nejlepší léta už rozhodně za sebou, mohlo by vám sérum vyhovovat :).

Hodnocení: 8/10



A co vy, také jste ještě neslyšeli o této značce? Na další recenze se budete moci těšit brzo :).

Těším se na komentáře,
IYF

13 komentářů:

  1. Tuhle značku neznám, ale podle Tvého popisu na mě taky zapůsobila :) Zatím sérum nepotřebuji, protože to dokonce vypadá, že budu mít ve škole normální rozvrh a do práce nechodím, ale kdo ví, třeba ho jednou budu taky potřebovat :) Docela mě šokovalo, že funguje, protože takovýmto věcem moc nevěřím.

    OdpovědětVymazat
  2. O značce slyším poprvé, sérum vypadá zajímavě :)
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
  3. o značce jsem poprvé slyšela z mailu, ale nějak mě nezaujala. sérum zní dobře, ale já momentálně vsázím na arganový olej před spaním, efekt je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale zaujala mě. Efekt vypadá fakt super, i na té ruce jde vidět jak je vyhlazená. To by se mi taky líbilo :D

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Značku také neznám, ale vypadá zajímavě. Já se většinou produktům pro zralou pleť vyhýbám obloukem, ale toto se mi docela líbí :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o tomto sérum pouvažuji. Děkuji za typ ;)

    OdpovědětVymazat
  7. K For Life jsem přičuchla už cca před deseti lety, kdy jsem se svým pubertálně poďobaným obličejem chodila ke kosmetičce, která právě FL používala...měla jsem tenkrát celou řadu na mladou aknózní pleť, ale nějak mě nenadchla ani neurazila (ale tenkrát jsem měla dost neutrální názor tak nějak na všechno :D ). Sérum rozhodně vypadá zajímavě, a když říkáš, že by mi po ránu mohlo trochu vyžehlit ksicht....hm....(peněženka se právě lekla a šla se schovat)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich mám ještě pár jiných věcí, ale ty mě nenadchly zdaleka tolik.

      Vymazat
  8. Z touhle značkou jsme pracovaly na praxi některé jejich výrobky jsou fajn
    Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Neznám, díky za tip. My zraluše sérujeme a sérovat musíme, takže je fajn občas prostřídat osvědčené přípravky něčím jiným. Cena slušná, pokud to bude fungovat i na starší tlamičky, na který je to určeno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky musím, sioc nejsem v kategorii věkově, ale jsem vzhledově.

      Vymazat
  10. Ty brďo, to jsem vůbec nevěděla, že jde o českou značku. Slyšela jsem o ní už před nějakou dobou a nikdy by mě nenapadlo, že by se mohlo jednat o českou záležitost - no prostě "For Life & Madaga" zní dost exoticky. :-D Co to vlastně má být, ta Madaga? Ovšem Tvoje recenze mě tedy nalákala, to budu snad muset vyzkoušet. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky vubec nevim, ten nazev znacky mi pripada hrozne divny :). Ale serum urcite zkus, ja jsme moc spokojena.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!