pondělí 22. září 2014

Makeup Revolution Cover and Conceal Palette - paletka korektorů

Ahoj všichni!

V tuto dobu, kdy vy čtete tyto řádky, jsem už možná na operačním sále nebo se dokonce probouzím z anestezie a bojím se, abych neumřela bolestí :D. Jdu totiž na vynadávání všech 4 osmiček v celkové anestezii a jelikož už třetí den musím do práce, tak mám trošku nerva. No, ale pro ty, které nezajímají moje zuby - pohroma huby, tu mám recenzi na další vychytávku od Makeup Revolution. Je to paletka osmi korektorů, kterou koupíte na webu za 269 Kč, a já ji mám ve variantě light.



Jedná se o krémové korektory a co musím pochválit hned na začátek, je bytelnější balení. Dostanete v něm zrcátko a sice jsou na něm všude vidět ťapky, ale zase je plastový obal opravdu pevnější a lepší. Uvnitř najdete osm odstínů korektorů, které jsou některé opravdu hodně světlé, takže i bledulky můžou zajásat. Líbí se mi, že korektory mají různé podtóny, jak žluté, neutrální, tak růžové...vybere si tak opravdu každý a navíc je můžete mezi sebou míchat.



Konzistence není příliš tuhá, rozhodně se nemusíte bát toho, že by nešly nanášet štětcem, protože já to tak dělám a jsem spokojená :). Krytí je takové vyšší střední, přirovnala bych to třeba ke korektoru Effacernes od Lancome nebo Maximum Coverage Concealer od elfu. Korektory se dají použít na obličej i pod oči, rozhodně nevysušují ani se příliš necuckují. Výdrž není zrovna oslnivá, po dvanácti hodinách už se kruhy pod očima či pupínky trochu ukážou, ale rozhodně to není tak, že by korektor odešel nadobro. Plné krytí zůstane podle mě tak 6-7 hodin, což by někomu mohlo stačit. 




Podle mě je 269 Kč fakt skvělá cena za tenhle fajn výrobek, který se může hodit nejen nám plebejcům, ale i profesionálům, kteří potřebují širší paletu odstínů. Já jsem moc spokojená a paletka mě baví, obzvlášť proto, že ji využiju pro všechna roční období.


Hodnocení: 7/10

A co vy a korektory? Používáte nebo máte to štěstí a váš obličej je bez poskvrnky? A jak se vám líbí tahle paletka?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Korektory zatím nepoužívám, tahle paletka vypadá moc pěkně :). Týjo trhat všechny 4 osmičky, to bych se zbláznila :D - zubaře nesnáším. Já mám štěstí, že už mám všechny osmičky vylezlý a mám tak velkou pusu, že se mi tam vlezou :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. paletka vypadá moc pěkně, já uvažovala o té druhé verzi, že bych ty tmavší korektory využila i na konturování
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. korektory používám, ale paletku bych nevyužila, přece jen tam je na mě moc odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Klídek, zuby dopadnou dobře. Já byla na extrakci také všech 4, jen s lokálním umrtvením. A to mi je i sekali z čelisti. Nejhorší jsou na tom jen ty stehy, překáží. Ten den a druhý je člověk otrávený a unavený, ale ten 3 bude snad v pořádku i u Tebe. :) Držím palce

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám jen jeden a to je Cover makeup od Dermacolu, nic jiného mi ty moje hnusné boláky nezakryje :-( Tahle paletka by stála za hřích, ale pochybuju, že by mi byla něco platná.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímalo by mě proč dáváš jen 7 bodů,kvůli výdrži??? Neboj budeš fajn,mě sekali celou dolní čelist a implantovali mi kost,3 hodiny operace v lokálce,myslela jsem že pojdu a celé 2 měsíce jsem byla na prášcích na bolest.Hnus :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta paletka vypadá perfektně! :)) Ach jo proc jsem tuhle značku tu v UK nikde nenašlaa :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych tolik korektorů nevyužila, ale dneska zrovna mi přišly dvě objednané paletky stínů, tak mám radost :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na korektory jsem vysazená :), paletka se mi líbí, trošku mne odrazuje slabší výdrž, kterou zmiňuješ. Na mojí mastné pleti těch 7 hodin musím vydělit třemi :-))). Držím palce se zuby!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím mě tato značka neoslovila, ale tato paletka korektorů se mi docela líbí, podle tvého popisu by mi mohly stačit. Takže o tom budu uvažovat. :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!