sobota 6. září 2014

Makeup Revolution konečně u nás - dupe Naked 3?

Ahoj všichni!

Jsem tu s podle mě dost očekávanou recenzí. V nedávné době přišla na náš trh další značka s cenově dostupnou kosmetikou, a to Makeup Revolution. Je dle mého hodně podoná jako MUA, Vivo či Sleek a byla jsem zvědavá, jestli produkty obstojí. Zvolila jsem proto k recenzi primárně paletku Iconic 3, která má být kopií slavné Naked 3 od Urban Decay, jen za podstatně nižší cenu. Na e-shopu vás vyjde na 179 Kč, což je za 12 stínů úplně neuvěřitelné.




Moc se mi líbí balení, podstatně víc, než třeba u MUA. Ač je z podobně nekvalitního plastu (mně dokonce přišla paletka s prasklinkou v horním víčku), tak vypadá dost elegantně a líbí se mi uložení stínů do podlouhlých panů. V balení sice nemáte zrcátko, ale zase vidíte, co tam máte - něco za něco.




Stíny při nanášení práší kupodivu docela málo, horší je to u těch matných, jak už to tak bývá. Barvy jsou ale opravdu nádherné. Nebudu vám je jednotlivě popisovat, swatche jsem nafotila postupně ve čtveřicích, ale jedná se o skvělé studenější odstíny, se kterými vykouzlíte jak každodenní, tak i nějaké zajímavější líčení. Dobře pigmentované jsou i světlé matné odstíny a vydrží na víčkách s bází bez problému celý den. Navíc se i snadno rozmazávají do ztracena.





Za 179 Kč je to podle mě deal jak sviňa. V nabídce najdete samozřejmě napodobeniny Naked 1 i 2, pokud by vás "trojka" neuchvátila. V případě, že se vám nechce investovat do Urban Decay, je tohle podle mě super volba - rozhodně u mě předčila MUA i Sleek.



Hodnocení: 8/10

A co vy  a Makeup Revolution? Máte něco doma, plánujete nákup?

Těším se na komentáře,
IYF


30 komentářů:

  1. Asi nad ní přestanu přemýšlet a půjdu do ní :) Bála jsem se o pigmentaci, ale vidím, že je srovnatelná se Sleek paletkami, které mi velmi vyhovují. Ty barvy jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt výborná, nemůžu si ji vynachválit .)

      Vymazat
  2. Už jsem se na jejich e-shop koukala a aji se mi tam dost věcí líbilo, tak ještě uvidím, jestli si něco objednám :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě lákají ještě rozjasňovače, Amazing Care rtěnky a ty jejich matné dlouhodržící lesky na rty :)

      Vymazat
  3. Mně právě nikdy moc Naked nelákala, takže ani žádnou nemám, ale uvažuju, že si koupím aspoň tuhle :). Jen ještě nevím kterou, rozhoduju se mezi třemi paletkami, tak nevím jestli koupit jen jednu, a nebo všechny tři :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt super barvy. Rozhodně mám v plánu si nějakou Revolution paletku pořídit, teď jen zvolit jakou :) Naked 3 se mi barevně moc nezamlouvala, takže bych do ní určitě neinvestovala, ale takto v podobě Iconic 3 ty barvičky vyzkouším ráda.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. mně paletky sleek nevyhovují.. pigmentace super, ale vždy se mi slijí na víčku a to můžu mít jakoukoli bázi.. ale tahle paletka vypadá dost dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se sleek Au Naturel taky slývaly a barvy rychle bledly, ostatní paletky se mi zdály lepší, ale Naturel musela z domu.

      Vymazat
  6. No jako taky jsem nad touto paletkou přemýšlela :) Budu si muset pak co přiletím do UK nějakou pořídit! :))) Protože vypadá fakt suprově! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak UK je ráj nákupů, užij si to :)!

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Akorát jsem si koupila Naked trojku a musím říct, že tenhle dupe se fakt povedl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak Naked trojku bych taky brala :)!

      Vymazat
  9. Ahoj Týnko,

    taky jsem si jí tento týden koupila, a pigmentace mě velmi mile překvapila, jsem ráda, že jsem do Naked neinvestovala. Akorát mně přijdou ty odstíny spíše do teplých tónů, takže mám pocit, že mi tolik nesluší, vážně myslíš, že jsou studené? Trošku jsi mě znejistěla.:)
    Nechceš zkusit hodit nějaké líčení s ní?
    Jo a při nákupu jsem zakoupila i rozjasňovač, ten Golden Lights tuším, a je moc pěkný, jen je hodně výrazně do žluta, tak na to pozor, na fotkách nevypadá.

    Hezký víkend.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, když já jsem nešikovná, já se dost stydím sem dávat svoje líčení, přijde mi, že jsem hrozný patlal, haha :D. Hmmm, tak na ten rozjasňovač jsi mě nalákala...

      Vymazat
  10. Teda jak já dupy nemusím (a za originály se mi většinou utrácet nechce, takže nemám ani jedno :D ), tak na tohle jsi mě celkem nalákala, Naked 3 se mi líbí ze všech Nakedek nejvíc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a teď budeš muset vyřešit morální dilema, zda si koupit dupe ;)

      Vymazat
  11. Dá se to koupit i někde v drogerii, nebo musím na eshop? Díky za odpověď,Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Plánuji nákup Naked 2, ale nemusím nutně utrácet.

    Hezký jsi vytvořila článek! Tak jdu to zkontrolovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked 2 je určitě skvělá neutrální volba :). Já mám Naked Basics, kde je hodně odstínů z Naked 2, takže po ní už tolik netoužím, ale v téhle laciné "verzi" by stála za hřích :)

      Vymazat
  13. Je krásná, já jsem vyzkoušela od W7 IN The Nude a ta mě zklamala právě šíleným prášením, nějak se mi s těmi stíny hůř pracuje. Od Makeup Revolution jsem zakoupila paletku Romantic Smoked, je skvělá. Práší minimálně, konzistence stínů je skvělá. Kdybych těch stínů neměla tolik, ještě bych nějakou vyzkoušela. Lákají mě ty Salvation paletky, které jsou o něco dražší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tou W7 jsme taky přemýšlela, ale jsem ráda, že jsem do ní nešla, podle toho, co říkáš :)

      Vymazat
  14. Uz tak tyden pravidelne projizdim jejich webovky a vybiram :D .. Moc me nelakaji tyhle odstiny (jsou moc fialove) .. Moc se mi libi od Sleeku Sunset.. Ted na podzim jsou tam krasne barvy, ale radsi bych ted vyzkousela neco od MR no :/ tak musim konecne neco vybrat .. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá parádně, takový příšerný balení si nezaslouží. Stejně tak pudry od NYC. To mě tak nějak pořád odrazuje od nákupu. Ale zase za UD se mi utrácet nechce. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Koupila jsem si dle recenzí paletku ICONIC 3 , která dle focení vypadala do růžova a studeně. Když mi to přišlo, tak je tam většina odstínů do tepla a hněda. Takže malinké zklamání .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!