úterý 2. září 2014

Nový obrušovač - Avon sprchový peeling Garden of Eden.

Ahoj všichni!

Tak se nám to už chýlí ke konci, já už mám prázdniny "hotové", protože v současné době nastupuju a další část praxe a nahrnula jsem si na září co nejvíc práce, abych stihla něco vydělat, než začne státnicové psycho. Dnes vám ukážu můj nový oblíbený obrušovač, který jsem dostala díky spolupráci s Avonem.

Od Avonu jsem měla kdysi už dva tyto peelingy z řady Senses, a to modrý a zelený. Byla jsem zvědavá, jakým okem se budu po letech dívat na nového zástupce s romantickou vůní Garden of Eden.



Vůně je opravdu květinová, nepřijde mi ani tak exotická, jako spíš pravdu připomínající rozkvetlou zahradu. Je to taková univerzálka, ideální určitě na jaro, ale líbí se mi i teď. Co vnímám hodně pozitivně, je fakt, že jde o výrobek dva v jednom - celkem i pění, takže máte umyto i obroušeno zároveň, což je paráda. Peeling je vcelku důkladný, rozhodně je třeba tak jemný jako novinka od Yves Rocher, nedoporučovala bych ho na denní použití, ale tak dvakrát týdně bude v pohodě.




Tenhle výrobek používám vcelku pravidelně, protože mě hrozně baví ta vůně, přijde mi taková holčičí, nebo spíš možná ženská, taková klasická a plná květin. Zároveň se nemusím patlat se sprcháčem a peelingem zvlášť, protože tahle vychytávka udělá oboje. I po letech u mě nakonec Avon uspěl :).



A co vy, máte rádi obrušování nebo vás na dření mrtvých buněk neužije? :)

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Od Avonu mám veľmi rada výrobky GiordaniGold ale tento peeling vyzerá naozaj dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho mám taky, ale bohužel mi přijde jemný až moc a tak ho moc nepoužívám, protože prostě nepeelinguje. Ale ta vůně, tu bych snesla i v klasickém sprcháči nebo ve voňavce.:) Marchie

    OdpovědětVymazat
  3. Slečna v prvním komentáři v tom má trochu zmatek - Giordani Gold je řada od Oriflamu. ;-)
    Vůni Garden of Eden mám moc ráda, znám ji ale akorát z obyč sprcháče. Peeling z této řady jsem měla ten modrý (Lagoon myslím) a používala jsem ho s oblibou - jak říkáš, je fajn, že to je sprcháč a peeling zároveň. Tělové peelingy jsou super i z řady Planet Spa, doporučuju vyzkoušet.
    A jsem ráda, že se Avon začal víc objevovat na blozích a že si čím dál častěji vyslouží i pozitivní recenze. Neříkám, že je od Avonu super všechno, ale vždycky jsem u něj měla oblíbené výrobky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám peeling jen na nohy, jinak jsem na to asi zatím líná :) Jednou jsem měla jeden od Avonu a ten byl super
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně mě zaujal jen proto, že má skvělý obal :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já si dělám peeling domácí z oleje a soli, funguje skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!