čtvrtek 25. září 2014

Schwarzkopf - kosmetika pro chlapa

Ahoj všichni!

Nedávno mi přišel od Schwarzkopf balíček kosmetiky a nacházely se v něm i dva výrobky určené pro pány. Protože já bych je nejspíš nedokázala docenit, dala jsem je na vyzkoušení tomu svému, takže dnes vám budu prezentovat jeho názory :). Oba dva produkty poctivě vyzkoušel a prý si připadal chvilku taky jako blogerka...dokonce se bál, že jeho hodnocení nebude dostatečně komplexní. Fakt se snažil!



Schauma Power Shampoo



Šampóny Schauma mám já osobně celkem ráda, jednu dobu jsem je i používala a za tu cenu jsou to fajn věci. Ostatně já na šampón kromě umytí vlasů nemám žádné extra velké nároky...a taktéž muž. Ten zhodnotil, že šampón hodně dobře pění, což se mu líbilo. Vlasy mu umyl, takže v tomhle směru taky dobrý. Myje si vlasy denně, takže rozhodně nechce nic, co by mu podráždilo pokožku hlavy nebo vysušilo vlasy - to se naštěstí nestalo. Zároveň ho bavila jasně oranžová barva šampónu, prý se bál s tím ze začátku umýt, aby nebyl plešoun :). Nebezpečí ale záhy pominulo a já ještě musím dodat, že šampón pěkně voní. Možná by se tahle oranžáda mohla líbit i tomu vašemu ;)!

got2be stylingová guma Spiking Gum



Muž si vlasy upravuje každý den, většinou používá gel, takže tato hmota byla zajímavá změna. Spíše se trochu podobá krému smíchanému s voskem, ale kupodivu nijak zvlášť nelepí. Rozhodně je vhodnější spíše na kratší vlasy, můj princ na bílém oři prošel během testování sestřihem a lépe se mu tvarovaly vlasy ostříhané. Říkal ale, že mu to šlo rychleji a snadněji, než s gelem, čistě subjektivně také nebyl výsledek tak "umaštěný". A s výdrží byl taktéž spokojen, dokonce řekl, že si tuhle gumu nechá :).


A co vaši pánové a kosmetika? Jedete level "pasta na zuby a mejdlo" nebo o sebe váš drahý pečuje více?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. Díky za super tip na tu gumu, přítel chce právě vyzkoušet, jak by s tím vypadal :) A Schaumu používá
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Můj muž o sebě pečuje tak s mírou, prostě hygiena + krém na obličej, občas namaže i tělo, sebral mi nějaký tělový krém, který se mu líbil. Jeden už dokonce vypotřeboval! Z těchto ukazovaných věcí nevyužije nic, nemá vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, fakt tělový krém? Hezky :). Ten můj je totiž sušenka a nemůžu ho k mazání přinutit :D

      Vymazat
  3. Můj muž mě doprovázel na Dnech Marianne a trpělivě čekal, když jsem si vybírala ze spousty odstínů sephoráckých tužek na oči. Z nudy se na sebe zakoukal do zrcadla, které bylo zrovna na stojanu, u kterého stál, a prý že má nějakou suchou kůži kolem nosu. Tak jsem se rozhlídla, že mu podám tester nějakého krému, a ejhle, vedle byl zrovna Lancome Men :-) Tak se tím máznul a když jsem se ho ptala, jaký ten krém za 13 stovek je, jen pokrčil rameny, že jo dobrý. Tak s ním by se Ti recenze asi moc snadno nepsala. :-D Jinak se o sebe stará tak v normálu - antiperspirant, sprcháč, šampon, dřív používal gel na vlasy, teď jen sporadicky, prý už si na to připadá starej. :-D
    Jo a koupila jsem mu Neutral Shampoo od Natura Siberica, říkala jsem si, na co si má chlap s krátkými vlasy plácat na hlavu silikony, a začaly ze mu dělat lupy. Šampon vysadil, koupila jsem mu šampon proti lupům od Yves Rocher a všechno je zas ok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to smekám před tvým mužem, že tak statečně přežil Dny Marianne! Natura Siberica je taková záhada, dost si podkopali důvěru u spousty uživatelek kvůli složení...

      Vymazat
    2. Nutno podotknout, že do té Sephory mě přišel jen vyzvednout, celé to nákupní martyrium se mnou neabsolvoval, zas až tak statečný/trpělivý není. Odpojil se směrem ke svým vlastním zájmům a šel využít kupon Marianne do Intersportu. :-D

      Vymazat
  4. U nás jsem přes kosmetiku já. Takže mu kupuju všechno. Už jsme se dostali i k tomu, že používá šampon. Dříve mu stačil jen sprcháč 2v1 :D Ale když se mu udělá na obličeji nebo na těle něco, co nechce, tak je schopný napatlat si na to celý můj arzenál :D Ale on tvrďák a kosmetiku nepotřebuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D To můj mi teda do koupelnové skříňky neleze, podle mě má respekt z toho, že by stejně netušil, na co 90% věcí je a ještě by to použil nějak špatně :D

      Vymazat
    2. Můj chlap zrovna nedávno ležel ve vaně, já si pro něco přišla do koupelny a on prý jak tam tak ležel, zadíval se na moji polici s kosmetikou a na pár věcí se zeptal, co to vlastně vůbec je. I když jsem mu to řekla, tak se ale i tak tvářil docela nechápavě. :-D

      Vymazat
  5. Gratulujem, ja sa toho mojho snazim presvedcit na takyto "guest post" uz asi rok, ale marne, to "jo, dobry" ako pisala Jana C. by bolo asi tak vrcholom jeho hodnotenia :D Na Vianoce dostal krem po holeni Avene, tak sa ho pytam aky je (v porovnani s LOreal Men Expert co pouzival predtym)... odpoved - "ja neviem"... Mimochodom, tieto produkty by nevyuzil, nema vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, "dobrý" jsme z něj taky vymáčkla, ale musela jsem ho trochu mučit, aby se víc rozpovídal :D.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!