pondělí 8. září 2014

TAG 50 (ne) vtipných otázek

Ahoj všichni,když jsem viděla tento podivňácký tag u Moory, nemohla jsem odolat. Je totiž fakt divnej a retardovanej, jako já. Navíc o čem píše Moora, to se musí (proto jsem si taky koupila kouzelnou hůlku, žejo...)

1. Spíš s otevřenými nebo zavřenými dveřmi skříně?To jako někdo spí s otevřenýma? For real? Nevěřím. Vždyť v noci se v temný otevřený skříni schovávají Věci.

2. Bereš si šampony a kondicionéry z hotelových koupelen?Jo, protože je chci zkusit, hlavně když jsem omylem v nějakým luxusním hotelu, tak mě zajímá, jestli i kosmetika je luxusní :).

3. Spíš s prostěradlem zastrčeným nebo vystrčeným?BOŽE. Prostěradlo bez gumy. BOŽE. Lehnete si a za hodinu je půlka na podlaze, v horším případě vás stihlo už přiškrtit třeba kolem stehna. Zastrkáte. Vyleze. Zastrkáte. Vyleze. BOŽE. 

4. Už si někdy ukradla dopravní značku?Jo. Přesunovali jsme se s kamarádama z jednoho podniku do druhého, na ulici bylo něco rozestavěného a tam přenosná značka s vykřičníkem. Tak jsem ji vzala a odnesla. Kluci ji pak postavili doprostředka křižovatky na Andělu. Ehm. 

5. Ráda používáš lepíky?Nejvíc jsem je využívala před zkouškou z farmačky, kdy jsem si na ně psala léky a lepila do diáře, abych je měla stále na očích. Jinak občas si lepíky nafrcám do diáře i bez seznamů leků, když nechci na něco zapomenout. A oblíbenou kratochvílí je pak polepovat s nima lidem věci - takže jo, používám je fakt ráda :).



6. Vystřiháváš si kupóny, které nakonec nepoužiješ?Často si třeba z dm knížky vytrhnu spoustu kupónků, ale pak sama sebe přesvědčím, že bych se měla s nakupováním uklidnit.

7. Byla bys raději napadena medvědem nebo rojem včel?V lese se bojím medvěda a kance, takže včely jsou jasná volba. Jednou jsem šlápla do vosího hnízda (ale nekopla jsem do něj, Stiegu Larssone!) a dostala poďobáno asi třiceti bodanci...ještěže mám alergii na komáry :D.

8. Máš pihy?Mám obří pigmentový skvrny. Jedna vypadá jako Hitlerův knír a druhá jako mapa jižní Ameriky na nose. Nenávidím je.

9. Jakou velikost má tvoje postel?Nemám vlastní postel, bydlím u přítele, jenž postel má. A je to standardka dvoulůžko.

10. Usmíváš se na fotkách vždycky?Jo, ale bez zubů, protože když se hodně usměju, vypadám jako selka s obříma tvářema.


ahoj, jsem retard
11. Co tě dokáže nejvíc naštvat?Cokoliv, co jde pomalu nebo to nedělá to, co chci. Pravidelně nadávám věcem, že mě štvou, třeba mi vypadnou z ruky nebo se nechtějí urychleně přizpůsobit mé vůli. BOŽE. Jo a pak lidi, co mají sebevědomí až na Mars a přitom nevidí, že jsou hnusní/blbí/zlí/cokoliv jiného.

12. Počítáš někdy své kroky, když jdeš?Ne :).

13. Už jsi někdy čůrala v lese?No jasně ;). Hlavně dřív, teď se dost stydím, protože mám velkou prdel a nechci ji ukazovat.

14. Už jsi někdy dělala v lese kadila?To asi ne. Jistě je to kvalitní zážitek.

15. Tančíš někdy, i když okolo nehraje žádná hudba?Pořád.

16. Okusuješ své tužky a propisky?Okusuju hlavně cizí :). Výhodou je, že je pak majitelé ani nechtějí zpátky.

17. S kolika lidmi jsi tento týden spala?Nejsem si jistá, ale trojciferné číslo to podle mě nebude.

18. Jakou písničku si tento týden poslouchala nejvíce?Já jsem tento týden neposlouchala písničku žádnou. Obvykle moc neposlouchám.

19. Toleruješ, když muži nosí růžovou?Jakože toleruju. Ale stejně prostě...je to divný. Nedokážu si představit takovýho Daniela Craiga v růžový košili. Správnej chlap prostě nosí cokoliv jinýho (kromě oranžový, protože oranžovou nosí jenom outdooroví psychopati a Hare Krišna).

20. Díváš se ještě na animáče?Ani ne, mám ráda Shreka a Shreka 2, jinak mě tolik animáků za srdce nechytlo. Boží bylo ještě Jak vycvičit draka, ale obecně mě hrozně unavuje ten trend "vtipných animovaných filmů s dvojsmyslnými narážkami pro dospělé". Začalo to pro mě Shrekem, kterýžto byl super, ale ten zbytek už za moc nestál a nevyrovnal se mu.

21. Který film máš nejméně ráda?Forrest Gump. BOŽE. Dodneška jsem to nedokoukala, protože to bylo tak děsně nudný a retardovaný, že jsem nemohla. Pak nemám obecně ráda horory a cokoli lekacího, protože jsem velkej strašpytel. Taky většina filmů Christophera Nolana mě za srdce vůbec nechytila, ač byly po technické stránce na velmi dobré úrovni. Ale chyběly emoce...

22. Kam bys zakopala tajný poklad, kdybys nějaký měla?Jako takhle - ZAKOPALA už je návod pro případné zloděje :). Ale mám vymyšlené, že diamanty bych dala do navrtané nohy stolu. Dál se zatím moje fantazie nedostala.

23. Co piješ k večeři?To, co k snídani. Svačině. Obědu. Večeři. Vodu! V podstatě nic jiného nepiju, popřípadě když se přidá ještě jedno písmeno, tak se to dá proměnit ve společenský nápoj :).

24. Do čeho si namáčíš kuřecí nuggety?Sladkokyselá omáčka z McDonalds!!! Tu by měli prodávat v obchodech v litrových flaškách, a já bych si ji stále kupovala a cpala do všeho.

25. Jaké je tvé oblíbené jídlo?Polévky, těstoviny, fast food, ovoce, zmrzlina, sladké pečivo jako štrůdl a podobně :). Brambory na všechny způsoby, hlavně šťouchané a pak všechny smažené formy.

26. Jaké filmy sleduješ pořád dokola a nikdy se ti neomrzí?Star Wars, The Social Network, Velká Ryba, Bokovka, Matrix, Hunger Games.

27. Poslední osoba, kterou si políbila?Jestli je můj kuřecí plyšák osoba, pak jej :).

28. Byla jsi někdy skautem?Ne, ale chtěla jsem být hoch od Bobří řeky (což je problém mimojiné proto, že nejsem hoch...) - četla jsem totiž vášnivě Foglarovky :). Ale jezdila jsem od první třídy až do 17 let každý rok na tábor, a ačkoliv to nebylo úplně skautské a spalo se v chatičkách, tak nějakej ten liščí uzel mě tam naučili. 

29. Dělala bys někdy striptýz nebo pózovala nahá pro časopis?Fakt ne tyjo. Nahý tělo mi přijde neskutečně vtipný a to ženský navíc neestetický, takže určitě ne :). Striptýr jedině, kdybych to měla jako práci, ale ne třeba přítelovi, nechci ho nutit na něco takovýho koukat :D.

30. Kdy si naposledy napsala někomu ručně dopis?Podle mě někdy z tábora, takže tak v 17 letech, letos ale několik pohledů, naposledy na konci srpna ze Sněžky. Pohledy vždycky píšu mamce s tátou A SE SÉGROU, KTERÁ TO ČTE :) a babičce s dědou, když jsem někde.

31. Umíš vyměnit olej v autě?Ne, ale odvážila bych se o to pokusit.

32. Dostala si někdy pokutu za rychlou jízdu?Já jezdím v rámci rychlostních mezí daných zákonem, protože si myslím, že můj pindík je dost velký i tak.

33. Došel ti někdy benzín?Já mám naftu! Haha...jakože mám, ale já všem pohonným hmotám stejně říkám benzín. Každopádně jednou mi málem došla na dálnici do Olomouce, kde je jedna benzínka na asi 100 kilometrů, to byly docela nervy.

34. Oblíbený sandwich?Šunka, sýr, kyselá okurčička. Tuňák + vejce. Nebo slanina + salát + sýr, och :).

35. Nejlepší snídaně?Buďto vajca se slaninou nebo hromada sladkých pečiv na výběr. A k tomu jogurt a zmrzlina a kremrole :D.

36. Kdy obvykle chodíš spát? Ve školním roce kolem jedenácté, ptž školu mám každý den od 7 nebo od 8.

37. Jsi líná? Jo. Ale fakt. Abych nemusela mýt nádobí navíc, tak si vezmu slané preclíky do ruky a položím si je bez ničeho na postel. Občas se cpu jídlem jen proto, abych nemusela jít něco dělat, protože přece se nemůžu učit, když ještě jím. Když si mám podat něco z postele, tak se natáhnu tak, abych nohy měla ještě na matraci a popolejzám jenom po rukou, abych dosáhla na danou věc. Takže - jsem líná? :D

38. Když jsi byla malá, nosila jsi kostým na Halloween? Moct se přestrojit do kostýmu a ještě za to dostat sladkosti? Doteď mě štve, že se u nás tento svátek neslaví!


na Halloween bych šla nejspíš za sebe

39. V jakém čínském znamení jsi narozená? V hadě. (Kdo napíše, že "v hadě" není správně gramaticky, tak toho sežere hádě. Nebo hada. Bude možnost výběru.)

40. Jaké jazyky umíš? Anglicky, francouzsky a drevokocúr.

41. Odebíráš nějaký časopis? Ne, chtěla jsem Instinkt, ale už není k předplatnému kabelka.

42. Which are better legos or lincoln logs? LEGO! Moje nejoblíbenější hračka z dětství! Doteď si ráda skládám, když dostanu příležitost a nějaké hloupé dítě někde nechá svoje Lego povalovat.

43. Jsi tvrdohlavá? Dost děsně.

44. Kdo je lepší? Leno nebo Letterman? Oba jsou trochu dědci, ale asi Letterman. Já mám nejradši Craiga Fergusona.

45. Dívala ses někdy na telenovely? Jojo, s babi jsem sjížděla Esmeraldu, Cassandru a další. Sama jsem pak koukala SE SÉGROU na Divokýho Anděla, protože jsem milovala Natalii Oreiro :).

46. Bojíš se výšek? Po letošní cestě na L'Aiguille du Midi už vcelku jo :D. Nejhorší jsou pro mě ale malé výšky, třeba výmyk na hrazdě jsem nedokázala udělat proto, že to bylo na mě moc vysoko.

47. Zpíváš si v autě? Já si zpívám vždy a všude. I teď.

48. Tančíš ve sprše? Máme vanu, což znamená obloukovité okraje, což znamená riziko pádu na držku, tudíž ne. Ale jinak ano :).

49. Tančíš v autě? Jen když neřídím, ale nevím, jestli se to počítá.

50. Už jsi někdy použila zbraň? Použila jsem vzduchovku na táboře a trefila jsem strom asi pět metrů od terče. Jednou bych si ale chtěla udělat zbroják na nějakou pistolku, protože se mi to líbí. Pif paf.


A co vy a vaše divnosti? Dělali jste tento tag? Pošlete mi kdyžtak odkaz, ráda si počtu :).IYF

9 komentářů:

  1. Tenhle tag je fakt ujetý :D Ale zasmála jsem se tomu, že nadáváš věcem :D A nevypadáš jako selka!

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavilo... :)) A taky se nerada usmívám se zubama, protože u toho nevypadám jako selka, ale jako blb. :D

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou máš krásný úsměv :) já se musím smát se zubama protože když se směju bez zubů, tak mám opičí pusu po tátovi :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tag jsem natáčela na video, alě některý otázky jsem tam měla jiný :). Tvůj tag mě pobavil :D A s těma dlouhýma vlasama Ti to moc sluší !
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé počtení, pobavila jsi mě... působíš strašně správňácky, lepší slovo jsem nenašla :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D super tag, přečetla jsem ho celej a v dost věcech se shodujeme :D

    OdpovědětVymazat
  7. Některé ty otázky jsou fakt šílené :D ale v někde bych odpověděla asi stejně!

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. :DD

    A doufám, že kouzelna hůlka bude vyhovovat ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!