pondělí 6. října 2014

Aussie lehké kondicionéry ve spreji Miracle Recharge

Ahoj všichni!

Dneska si dáme po dlouhé době něco na vlasy. Díky spolupráci s Aussie jsem dostala na vyzkoušení tyhle dva lehoučké kondicionéry a dost jsem se na ně těšila, protože v drogérii jsem je už několikrát obcházela a málem zakoupila. Jedná se o jemný balzám, který můžete na vlasy nastříkat i mezi umytími, abyste jim dodali "nový život". Já vyzkoušela dva, Colour na barvené vlasy a Luscious Long na vlasy dlouhé. Sice mají rozdílné složení, jak můžete vidět na fotkách, ale budu o nich psát hromadně, protože mi přišly hodně podobné.



Výrobky Aussie vynikají výraznou žvýkačkovou vůní. Není to sice moje úplně nejoblíbenější aroma, ale docela se mi líbí a hlavně kvituju s povděkem, že na vlasech vydrží fakt dlouho. V balení máte celkem 250 ml produktu a aplikace je díky stříkátku pohodlná. Dá se stříkat na vlhké i suché vlasy, já jsem zkoušela oboje. 




Protože moje vlasy jsou hodně jemné, nepoužívám moc takové ty hutné kondicionéry, musím si dávat pozor, aby mě balzámy nezatížily, protože pak se mi z vlasů utvoří připláclá mastná helma. Na těchto balzámech se mi právě líbí ona chtěná lehkost - nezmastí, nezatíží, ale vlasy pěkně osvěží a mám pocit, že je i uhladí a dodají lesk. Krom toho pak voní jako žvejka, žejo ;). 




Tyhle lehké kondicionéry jsem si proto fakt oblíbila, používám je někdy i ráno, když si třeba ve spaní přeležím vlasy, a ony jsou pak takové divné, drhnou a trčí do všech světových stran - Miracle Recharge jim opravdu dodá trochu "energie", jakkoliv to zní abstraktně.



Hodnocení: 8/10

Balzámky jsou věc, kterou bych si s klidem koupila znova a doporučím i vám (tedy pokud netrváte na vyloženě přírodním složení, čehož se u tohoto výrobku bohužel nedočkáte).

A co vy, máte rádi Aussie? Zkoušeli jste už nějaký jejich produkt?

Těším se na komentáře,
IYF

5 komentářů:

  1. Já ted používám šampon i kondicionér a jsem moc spokojená. Tyto spreje mi prvně přišly jako zbytečnost, ale máme ho taky má a také je spokojená :). Tak si asi koupím také jeden

    OdpovědětVymazat
  2. Já zkoušela zatím jen ten 3 minutový zázrak a nic zázračného jsem na něm nenašla. Ještě mám v zásobách šampon a kondicionér. Do spreje bych momentálně nešla, ale pokud budu spokojená s šamponem nebo kondicionérem, budu nad ním uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla ty menší balení z Elle a šampon mě teda fakt nadchl, protože se mi po něm týden nezmastili vlasy,za to ten tříminutový zázrak pro mě žádným zázrak nebyl.
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. zkoušela jsem jich několik a až na výjimky jsem nebyla nadšená, právě o jeden z jejich produktů můžeš na mém blogu soutěžit :)

    OdpovědětVymazat
  5. trosku mi tu chybi zaverecne shrnuti , proc vlastne dostava jen 8 z 10 ....nicme dobry clanek,take chci aussi konecne vyzkouset

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!