neděle 26. října 2014

Moje první setkání s Rouge Bunny Rouge a láska na první pohled

Ahoj všichni!

Když mi do mailu přišla pozvánka na seznámení se značkou Rouge Bunny Rouge, moje srdce se na chvíli zastavilo. A nebylo to naposledy, o tom však až dále :). V každém případě jsem se šíleně natěšila, protože RBR je značka, která rozhodně čeřila moje emoce, slyšela jsem o ní chválu na mnoha blozích v zahraničí a sama jsem ji ještě nezkoušela.



Akce se konala v Douglas Černý Most, protože právě parfumérie Douglas nabízí Rouge Bunny Rouge exkluzivně. Moc se mi líbila komornější atmosféra, kdy jsme měly každá k dispozici svoje vlastní zrcadlo a sortiment značky, abychom si mohly vše ozkoušet "na vlastní pleť". Samozřejmostí bylo šampaňské a luxusní občerstvení, dorty jsem chtěla ochutnat všechny a na muffiny se mi sbíhaly sliny. 


cukrárna pro gurmány :)!
Nejdřív jsme mohly vidět produkty "v akci", kdy Bára Bezděková líčila a u toho nám vyprávěla, co používá a proč. Musím říct, že efekt make-upu mě opravdu dostal! Hned po použití je pleť krásně vyhlazená, vypnutá a svěží. Píšu si na svůj wishlist :). Bára použila také novou limitpovanou paletku pěti podzimních univerzálních stínů, která má neskutečnou pigmentaci a krémovou konzistenci. Prakticky každý produkt, který jsem viděla, mě okouzlil.


lahodné občerstvení a tři parfémy od RBR, které voní opravdu originálne a krásně
Pak jsme si mohly vše vyzkoušet samy a Bára nám vyprávěla o celém sortimentu Rouge Bunny Rouge. Značka pochází z Velké Británie a výrobky obsahují velké množství přírodních ingrediencí, většina produktů je navíc bez parabenů. Co mě zaujalo je fakt, že se v RBR snaží, aby dekorativní kosmetika obsahovala i pečující složky, a tudíž pro pleť i něco dělala a prospívala jí. Dalším bonusem je, že výrobky jsou dlouhotrvající, nemusíte tudíž během dne věnovat čas dodatečným úpravám. Nádherné jsou bezpochyby také obaly, na každém produktu je vyobrazena rostlina, která je v něm také obsažená. Mně balení připomíná takovou tu čistou východní atmosféru s doteky přírody, koukat se na obaly Rouge Bunny Rouge mě vyloženě uklidňuje a mám z ní pocit takového toho neokázalého luxusu. Ceny výrobků sice nejdou srovnávat s drogérií, ale já jsem usoudila, že další kousky ve sbírce prostě nutně potřebuju a za kvalitu má smysl si připlatit.




Jako pozornost jsme dostaly domů i několik věcí k vyzkoušení, z čehož se mi opět zastavilo srdce. Já jsem otestovala Raven Glaze Lacquer Eyeliner neboli linky v peru. Když pominu úžasný design obalu, tak mě zaujal velice tenký hrot. Musím říct, že se s ním opravdu výborně pracuje a myslím, že bude ideálním řešením pro ty, které s linkami trochu zápasí. Krásně s ním uděláte tenkou i výraznější linku. A ta barva! Opravdu černočerná, navíc při nanášení nedělá mezery a produktu je vždy dostatek, což kvituji s povděkem, protože u podobných výrobků to bývá spíš naopak. Linky navíc vydrží opravdu celý den, tak jak je nanesete zaschnou, a už s nimi nehnete. I tak se ale dobře odličují. Za mě je tento produkt naprostá nutnost pro každého.





Lesk na rty Gleaming Temptations Lip Gloss v odstínu 046 Come Here, Sweetie byl podroben testu ještě v metru. Odstín je skutečně nádherný, nemusíte se bát, že je takto ostře červený i na rtech, ve skutečnosti jim dodá takový svěží vzhled. Jemné třpytky nejsou na rtech vůbec cítit. Lesk se velmi dobře nanáší a ani příliš nelepí. Člověk by čekal, že moc nevydrží, ale opak je pravdou - přežil dokonce i jídlo. Pro mě zatím byly absolutní špičkou v oblaszi lesků na rty lesky NARS, ale teď je u mě nahradil tento produkt Rouge Bunny Rouge.




A to nejlepší nakonec? Úchvatná tvářenka ve sticku Cheeks in Bloom Blush Wand v odstínu Vermeer. Odstíny tohoto produktu jsou pojmenovány po slavných malířích. Ono už názvy všech produktů i odstínů na mě působí tak magicky a mám pocit, že mě chytají do svého osidla :). Tato tvářenka je naprosto úžasná. Růžový univerzální odstín bude jistě slušet všem, je neskutečně svěží a krásný. Tvářenku jsem zkoušela aplikovat prsty i štětcem, oboje šlo skvěle. Trochu jsem se obávala výdrže, protože u krémovek to nebývá nic moc, tato tvářenka se mnou ale zůstala po celý pracovní den. Protože jsem tvářenkový maniak, tak jsem tomuto produktu naprosto propadla a moc se mi líbí i kompaktnost balení.




Jsem moc ráda, že jsem akci navštívila a už teď mám předem napsaný seznam pro Ježíška na několik let dopředu, protože tahle značka mě naprosto dostala, a to se mi nestává každý den a rozhodně ne s každou značkou. 

A co vy a Rouge Bunny Rouge? Máte, používáte, milujete?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

P.S. Pokud vás značka zaujala a chtěli byste něco vyzkoušet, na Facebookové stránce RBR bude brzy probíhat soutěž o jejich produkty ;).

16 komentářů:

  1. RBR mě taky láká! Kterej z makeupů jsi zkoušela? Ten popis zní skvěle...Mě zatím z koukání naživo zaujaly nejvíc rtěnky a stíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkoušela oba, ale více se mi líbil ten Milk Aquarel nebo jak se to píše.

      Vymazat
  2. RBR nepochází z Velký Británie, ale z Ruska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám říkali z UK...a mailem mi to taky potvrdili.

      Vymazat
    2. Pochází z Británie, rusové do značky jen něco málo investovali...

      Vymazat
  3. To musela být fajn akce :-) Mně ta značka z časopisů nijak nevzala, ale naživo jsem ještě nezkoumala.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že produkty mě zaujaly :).Akce to musela být super a ty obří muffiny aaa
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ješté nic nezkoušela, ale ty výrobky vypadají lákavě :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm ... to me skoro mrzí, že jsem neměla čas ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala me ta tvarenka www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mozno sa mylim, ale ja si RBR pamatam ako rusku kozmetiku.....Jana

    OdpovědětVymazat
  9. znám, ale ještě jsem ji podrobněji nezkoumala... docela mě zaujaly ty make-upy. a tvářenka vypadá roztomile :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý článok, tá linka vyzerá úžasne, taký tenučký aplikátor som asi ešte nikde nevidela:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mě pobavilo, jak jsou najednou z UK :-) Ale kosmetika je to naprosto skvělá a oční stíny bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
  12. Cool tvářenka. Až půjdu kolem Douglasu, tak vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud vím, založili RBR v GB s tím, že bude určena pro východní trh. Proto ta azbuka... A prostě se to chytlo i na západě. Mám stíny a chystám se na make-up a možná ještě zlatý pigment. Carol

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!