středa 15. října 2014

Novinky od Essence v našich drogériích - várka 1

Ahoj všichni!

S obnovou sortimentu Essence se v regálech objevila celá řada novinek. Já vám několik z nich ukážu dneska...a další zase příště :). Nejdříve jsem se po návratu z nemocnice vrhla na lak na nehty v odstínu Juicy Love , protože na operaci mi zakázali si nehty nalakovat a mě "nahaté" nehty neskutečně vytáčí. 




Odstín je taková ta pravá červená a moc se mi líbí. Docela dobře se lakuje, štěteček je spíše tlustý, a nádherně se leskne, opravdu výrazně. Výdrž byla taková průměrná, měla jsem ho asi pět dní, což není špatné, protože původně se mi tyhle nové varianty laků Essence vůbec nezamlouvaly.



Dále jsme otestovala řasenku Lash Princess, která mě zaujala už na pultech drogérií krásným balením. Kartáček je poměrně neobvyklý, má na konci trochu vypouklý tvar, ale dobře se díky tomu dostanete k drobým řasám v koutku oka. Řekla bych, že je spíše prodlužující než objemová, efekt není úplně wow, ale řasy zvýrazní a rozčeše. Sice bych si ji nevzala třeba na velké večerní kouřové líčení, ale na běžný den ji používám ráda.




Tvářenky Silk Touch mám v oblibě už nějakou dobu, proto mě potěšil nový lehce podzimní odstín Autumn Peach. Naštěstí to není ale vyloženě cihlovka, spíš taková pěkná svěží přirozená barva, která hraje do červena. Snadno se nanáší, rozhodně bude problém to s ní nějak přehnat či se netrefit. Výdrž je fajn, celý den u mě zvládá úplně v pohodě.




3D stíny v odstínu 07 ve mně nevyvolávaly moc důvěru, a jak můžete vidět na fotkách, tak fakt docela dost práší a jejich nanášení se neobejde bez pořádného zaneřádění obalu :D. Nicméně odstín je to pěkný, dostanete světlejší a tmavý, pigmentované jsou víc než dobře a krásně se třpytí. Pod oko naštěstí příliš neopadávají, za což jsem tedy ráda. 




Na fotce dole můžete vidět v akci vlastně vše - řasenku, tvářenku i stíny (dala jsem světlý na celé víčko až k obočí a tmavší na víčko pohyblivé).




Z novinek mě nejvíce potěšil lak a tvářenka, řasenka mě dostala hlavně obalem a 3D stíny nejsou špatné :).

A co vy a Essence? Můžete, nemusíte?

Těším se na komentáře,
IYF

P.S. 21.11 a 22.11. se opět bude konat výprodej Essence, Catrice a dalších značek z obchodu babybaby.cz . Tentokrát jde o dva dny, v pátek můžete nakupovat od 11 do 17 hod a v sobotu od 10 do 14 hod. A kde? Na adrese Pod Belárií 784/2. Přijďte si vybrat super kousky za parádní ceny ;).

10 komentářů:

  1. Právě dneska jsem si koupila ve výprodeji thermo lak :). Jinak na tu řasenku mám zálusk, ještě mě zaujala v drogérii báze pod řasenku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Essence moc ráda, hlavně konturky na rty a rtěnky! ta tvářenka vypadá dobře! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí ta barva laku. Dokonalost sama!

    OdpovědětVymazat
  4. 3D stíny mě zaujaly :))) To samé i tvářenka s lakem :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Vsechny produkty maji moc pekne obaly :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo docela jsi mě nalákala na ten výprodej.. byla jsem už jednou a odnesla jsem si jen dva laky, ale možná bych mohla zase zajít - spojit to s vánočními nákupy chapter 1 :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na ten výprodej bych hned šla, jen kdyby to nebylo tak daleko :). Ten lak vypadá moc pěkně a výdrž super
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. ty jejich laky mám hodně ráda a tenhle má krásnou barvu :) možná vyhodím nějaké staré červené a koupím si tenhle!

    OdpovědětVymazat
  9. Mě hodně láká ta řasenka, samozřejmě hlavně kvůli obalu :D ...jinak mě zaujala i ta tvářenka :)

    Řasy jako vějíře

    OdpovědětVymazat
  10. Tá riasenka a ten lak ^_^

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!