pondělí 13. října 2014

Novinky od Inglotu a nový e-shop

Ahoj všichni!

Díky spolupráci s Inglotem, který víte, že vcelku nekriticky miluju, jsem dostala možnost vyzkoušet dvě nové věci do sbírky. Jedna je úplná novinka a druhá bestseller, dnes se podíváme na obě. Inglot v posledních týdnech přišel se spoustou zajímacích produktů, například dva nové druhy báze pod make-up, tuhé parfémy, nové balení pudrů, konturovací HD pudry (ty potřebuju!) - můžete si je prohlédnout na fotkách přímo z prodejny například u Rendy




Jak už jsem psala, jednou z výrazných novinek jsou tuhé parfémy Freedom System, a ač jsem nejdřív moc nevěděla, co si o tom myslet, záhy jsem se nadchla. Na parfémy si můžete pořídit krásnou bílou inglotí krabičku a nosit je tak při sobě. Existuje zatím celkem pět variant, já mám Mandarin Crush, a jedna vás vyjde na 200 Kč. Mandarin Crush je moc pěkná svěží ovocná vůně, ale vůbec není jako osvěžovač na záchod, ale taková příjemně šťavnatá, snad i s troškou jakoby mýdlového podtónu. Mně se hrozně líbí a je podle mě vhodná na jakékoliv roční období. 



Příjemně mě překvapila výdrž, cítila jsem ji z rukou ještě ráno potom, co jsem si ji ozkoušela. Tenhle nápad mě prostě bere! Obvykle s sebou totiž nenosím flakónky a jsem líná si plnit Travalo, tenhle způsob cestování s vůní mě ale fakt baví. Taky to, že si můžete náplně obměňovat...určitě chci otestovat i další varianty.




Druhou položkou k dnešní recenzi je HD rozjasňující pudr. Bohužel jsem na něm nenašla odstín, tak nevím, zda je jen jeden? V každém případě se mi moc líbí balení, protože labutěnka pevně doléhá a pudr se vám tak nerozsype po všech čertech. 




Produkt samotný je opravdu super jemně mletý, což mi přijde úžasné, nádherně se rovnoměrně nanese na pleť a splyne s ní. Dodá jemný rozjasněný vzhled, snažila jsem se to vyfotit, ale bohužel na fotografiích to není vidět. Obsahuje sice pidi mini třpytky, ale výsledný efekt je spíše jednolitý, proto je vhodný i na celý obličej, ne jako rozjasňovač. Musím říct, že Inglot se mi tedy i s tímhle trefil do vkusu :).




Největší novinkou je ale určitě Inglot E-SHOP - konečně tato kosmetika bude dosažitelná pro všechny po celé ČR a Slovensku. Výhodou je, že na e-shopu najdete stejné akce a slevy jako na prodejnách, a řekla bych, že se dost vytáhlí s cenou poštovného - po ČR je nad 500 Kč zdarma, což rozhodně není částka, kterou byste v Inglotu neutratili lusknutím prstu :). 

A co vy a Inglot? Máte rádi jejich produkty? Jaké jsou vaše oblíbené?
Těším se na komentáře,
IYF

15 komentářů:

  1. no, priznam sa, ze po precitani clanku som bola celkom navnadena, ale ked som pozerala to postovne na Slovensko tak ma to hned schladilo.... Jendoducho nie som ochotna davat tolko penazi na postovne.Tak zas nic....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od 2000 Kč mají poštovné zdarma...

      Vymazat
    2. hej, ale ani nechcem minut 2000Kc :-)

      Vymazat
    3. Jasný, ale dáse třeba domluvit s kamarádkama a objednat společně :)

      Vymazat
  2. Inglot je fajn, ale musí dobře vybírat. Nakoupila jsem asi za dva tisíce a 1500 jsem utratila zcela zbytečně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, fakt? :( A co všechno ti nevyhovovalo? Já toho zkoušela už hodně a jen korektor pod oči mě za srdce nevzal...

      Vymazat
  3. Myslím, že Mandarinku chciii :)

    OdpovědětVymazat
  4. Inglot jako jediný vyrábí make-up pro velmi světlou pleť s neutrálním podtónem. Na pleti je lehký, nenápadný, nedělá masku a není zas tak drahý. Dál mám paletku stínů freedom systému a vosk na obočí, obojí je fajn. Darkness.

    OdpovědětVymazat
  5. ten tuhy parfem mi laka! ta cena je myslim vic jak prijatelna ;)
    kdyz narazim na nejaky inglot v Recku, urcite zo bude moje ;)
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě zajímalo, jestli mají Inglot v Řecku, ale proč by nemohli mít :)

      Vymazat
  6. Mám od nich štěteček na stíny, který je skvělý a paletku se stíny, které mi za tu cenu přišly mi poměrně prášivé a na mě jsou moc velké, já je ráda střídám a tohle do smrti nevypotřebuju:)
    Ty parfémy vypadají super, asi poputují k někomu na vánoce. A taky mě láká ten barevný gel na obočí.

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě doporučuju stíny a rtěnky. Pak mám laky na nehty, ok, ale žádný ach. A konturku na pusu, ta je z těch slabších.

    OdpovědětVymazat
  8. teda ani som nevedela, že robia aj tuhé parfémy, ja som písala o ich make-upoch, žiaľ som sa celkom netrafila a zvolila namiesto nejakého na zmiešanú pleť skôr na suchú. Ale inak mi vyhovoval, kryl, bol dostatočne svetlý a ten tmavý zase, tak akurát na leto:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nemá někdo zkušenosti s HD rozjasňujícím sypkým pudrem? Líbil by se mi odstín 41, ale nevím jak to bude vypadat. Mimo to používám 3s sypký pudr odstín 32. Ten můžu doporučit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!