pátek 3. října 2014

Oblíbené produkty za měsíc září

Ahoj všichni!

Tak už je to tady...začátek školy. Musím říct, že jsem se fakt fyzicky nutila, abych tam šla, tak velký muj syndrom vyhoření je. Nebo možná je to spíš nechuť? Nevím, asi se to dá nazvat spousty výrazů :). Teď si ale dáme produkty, které jsem si oblíbila za září.



Elizabeth Arden 8 hour Cream mám už určitě víc než dva roky, a ještě jsem tuhle 30 ml tubu nespotřebovala. Je to výborný regenerační přípravek, konzistencí připomíná med a já ho používám, kdykoli potřebuju něco zahojit. V září mi hodně pomohl po operaci, kdy jsem měla natržené koutky pusy a potřebovala jsem je dát do pořádku. Za týden bylo vše OK.

Krémy od Mádary jsem dostala jako dáreček na vyzkoušení od skvělé Martiny z Wonderfull Today a úplně jsem si je zamilovala. Moje pleť je vcucne, nejsem po nich mastná a mám podezření, že mi snad možná i trochu zlepšily pleť.

Tuhý parfém Inglot se stal mým každodenním společníkem, baví mě, jak je kompaktní a moc se mi líbí i vůně Mandarin Crush. Článek o něm mám už nachystaný ;).

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel s třešní jsem si kupovala asi před měsícem a ta vůně mi učarovala. Já třešně nemám ráda na jídlo (sic mi chutnají, ale jednou mi někdo řekl, že v každé třešni je zárodek červa, od té doby je nedokážu sníst), ale jejich vůně je skvělá. Navíc v dmku mají zrovna tyto sprcháče za super cenu.

Balea krém na ruce malina sice nějak extra nevyniká hydratačními schopnostmi, ale moc se mi zalíbila malinová vůně. Mám ho doma na stole a když se chci potěšit, tak se máznu. Kladně hodnotím také balení s pumpičkou, které je na doma nejpraktičtější.



Make Up Revolution Iconic 3 je určitě úlovkem měsíce, oslavnou recenzi na ni jste si už mohli přečist tady na blogu. Podle mě nakopala do zadku všechny MUA, Vivo a Sleeky, které jsem dosud zkoušela.

Maybelline Master Drama tužka na oči je krásně měkká, dobře se s ní pracuje a vcelku i vydrží. Já, která se nejsem schopná s tužkami namalovat, to s touhle zvládám docela dobře, a ačkoliv stále nejvíce fandím tekutým a gelovým linkám, tak tahle tužka si u mě našla svoje místo.

Dermacol Longlasting Lipstick v odstínu 05 jsem měla na sobě ve videu Spotřebováno, a ač to není tolik vidět, je to výrazný fuchsiově-fialový odstín, který mě hodně baví. Celkově se podle mě tyhle rtěnky povedly, jsou lepší než Lip Seduction a já mám doma tři :).

Essence Silk Touch tvářenky jsou mým velkým objevem, mám sice zatím jen dvě, ale rozhodně se jedná o super výrobek za dobrou cenu. Příjemně se nanášejí, pigmentované jsou tak akorát a vydrží celý den. Pokud hledáte něco levného a skvělého, určitě je zkuste.

A co vy a vaši zářijoví oblíbenci? Máte vlastně rádi podzim? Já jo :).

Těším se na komentáře,
IYF

P.S. Kdybyste mi chtěli dát hlas v soutěži Blogerka Roku, můžete tak učinit ZDE ;)

30 komentářů:

  1. Tuhy parfem aktualne pouzivam denne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taktéž :). Chci očmuchat další vůně.

      Vymazat
  2. Ááá, konečně další člověk, co to má s třešněma stejně jako já! :D Já je taky prakticky nejím, dokud je nerozpitvám a nevidím, že v nich červ fakt není. Chlapi u nás v rodině je klidně sní i s červem a ještě mě tím provokují, mamka říká, že se do nich nedívá a žádné červy necítí, ale já bych nemohla, když při rozloupnutí najdu červa tak v 80 % na šich třešní. Blé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, jsem ráda, že nejsem sama, mně se totiž každý kvůli tomu směje :).

      Vymazat
    2. Jo, mně taky. :D Můžeme si založit Klub platonických milovnic třešní...

      Vymazat
  3. Mně tvářenka Essence nevydrží na obličeji dýl, jak pár hodin :( Ale jinak souhlasím, pigmentace i to ostatní je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-OMně právě v pohodě vydrží celý den...

      Vymazat
  4. To je zajímavý s tim červem...mně zas řekla v létě segra, že v každým fíku je vosa. Ne jako celá, ale rozpuštěná, protože tam musí vletět, aby ho opylovala a pak se tam "zasekne" a nakonec ji enzymy rozpustí na nějakou stravitelnou část nebo co...na smála jsem se, než jsem si to vygooglila, už bych taky fík asi s chutí nenakousla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jenže tak to není, asi jsi negooglila dobře... ještě ve fází květenství fíky opyluje jistý druh vosičky a ve fíku se pak rodí její larvy, ale ty ještě před tím, než dozraje, dávno vyletěly. A s třešněma je to stejné, červ se tam dostane zvenčí, není vevnitř a záleží na kvalitě, obranyschopnosti a stáří stromu, na některých nejsou vůbec, jinde je červivá každá.

      Vymazat
    2. teraz nebudem jest ceresne ani ja :( ...

      Vymazat
    3. Uááá...no mě stejně asi nikdo ke třešním zpátky nedonutí :)

      Vymazat
    4. Myslím, že jsem googlila dobře - teda je pravda, že to jsou vosičky a ne vosy, ale opravdu v tom fíku zůstanou a zahynou...ale ficin, enzym fíku, je rozloží na protein, kterej se pak stane součástí toho fíku a z vosičky nic "hmatatelnýho" nezbyde...
      http://cs.wikipedia.org/wiki/F%C3%ADk
      http://topfaktamyty.cz/znepokojujici-skutecnost-o-ficich/

      Vymazat
  5. BOŽE. tyhle legendy fakt nesnáším. Protože ať je to pravda nebo ne (a nepopírám,že někdy je), tak to člověku zhnusí něco,co pravidelně dělal/jedl a nic se mu nestalo a pravděpodobně by to tak bylo i nadále.. Já jsem zas někde slyšela,že banány oblejzaj tarantule (a někdy jsou i vevnitř)-takže teďka si vždycky štítivě oloupu banán, dám ho na talířek,div si nevydezinfikuju ruce a pak ho jím příborem. Grr. A takový dobrý ovoce na nošení do města to bylo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, ne!!! I banány? A já je mám tak ráda na sváču...sakra :D

      Vymazat
  6. Mne Revolution paletka praskla na tom istom mieste..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Iconic 3 jsem dneska hodila do košíku, tak snad mě překvapí a také si ji oblíbím :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem ráda, že si pochvaluješ tu tvářenku od Essence, tu si koupím :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, mám dva odstíny a s oběma jsem moc spokojená:)

      Vymazat
  9. Ten krém od Lízy si musim pořídit..:) Omylem jsem si koupila na tělo..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Stane se...oni všechny ty věci z té řady mají totiž úplně stejný obal, což chápu, že může zmást...všechny bílé s červenýmnápisem.

      Vymazat
  10. Jestli si budeš ještě někdy kupovat sprcháče o Dermacolu, tak zkus melounový :) Voní krásně :)
    www.svetkossmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já obecně nemám meloun moc ráda :). Ale zkusím ;)

      Vymazat
  11. Spíš než třešňový sprcháč zkusrebarborovo-jahodový. Výborná vůně, která tě nabudí na celý den :) Mádaru mám taky ráda. Rychle se vsakuje a pleť po něm mám jako dětskou ......., jen ten divný smrad :D

    OdpovědětVymazat
  12. Baleu mám ráda :) A paletu od Revolution si chci také pořídit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. musím ozkoušet ty inglotí parfémy, vypadají fakt zajímavě... těším se na článek!

    OdpovědětVymazat
  14. Mám podzim moc ráda a tvářenky od essence taky :) Tuhle tužku neznám, ale kupuju si tu od essence a je skvělá, vypadá jak gelové linky, krásně se nanáší, drží celý den, myslím, že budou stejné, jen ta essence je určitě levnější, někdy vyzkoušej :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  15. Pekných obľúbencov máš, ja mám veľmi rada tie voňavé sprcháče od Dermacolu :)
    Rada by som ťa pozvala na giveaway u mňa na blogu Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, ta dermacoli rtenka je uzasna.
    ted sem prave na erasmu v recku a sem pisu co se deje, tak kdyby Te to zajimalo - staywithkaterina.blogspot.cz mej se krasne K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!