středa 29. října 2014

První VLOG! Aneb den, kdy nic nemusím...VIDEO

Ahoj všichni!

Jako takový hokus pokus jsem pro vás připravila vlog o dni, kdy nic nemusím...což není moc často :D. Snad se vám bude líbit ;).

Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=qWXiMaZSudU

Krásnou středu ;),

IYF

8 komentářů:

  1. Super video :) Zaujal mě makeup. Normálně taky nic nesnesu na obličeji dýl než pár hodin, jinak mě další den čeká spousta pupínků. Na tvářenky Bourjois jsem už asi podesáté koukala včera, ale nevěděla jsem, jaký odstín vybrat a taky bez slevy se mi ta cena zdá trochu vysoká. Ale je mi jasné, že jednou neodolám a stejně si nějakou vyberu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minerální makeup rozhodně doporučuju ;). A i ten CC cream je super.

      Vymazat
  2. Paráda! ;) Video mě bavilo od začátku až do konce, nestalo se, že bych si říkala: "Ty joooo, ať už je konec." :)))) Určitě v tom pokračuj, tyhle "šmírácký" videa já můžu ;) Hrozně mě baví, když vidím někoho řídit, protože mi občas přijde, že skoro nikdo nemá řidičák.
    Líbilo se mi - šla jsi na bus - pak jsi řídila auto - pak jsi se vezla autem a na konec jedeš domů metrem. Taková rozmanitost a nám u baráku jezdí jen lokálka, se kterou jsem se ještě nevezla, bus sem kvůli lokálce ani nezajíždí a auto nemám. Takže jsem zvědavá, jak sem dostanu za 2,5 hodinky ségru, která dorazí do města autobusem :D

    Ty jooo, styď se! Se díváte na PLL s českými titulkami? =oO Poslední sérii zvládám (až na pár dílů) s anglickými. Potřebuju se AJ nadrtit a ještě do úterka se musím naučit měsíce rusky :D

    Pondělí jsi pravděpodobně prežila, když jsi stihla nahrát video na net ;)

    I Tobě krásnou středu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já ani nevím, já ty titulky moc nečtu, stahuje to ségra, já jí do toho nekecám :D :D. Jinak s tou dopravou mě to pobavilo, to bych si ani neuvědomila ;)

      Vymazat
  3. :D pěkné video :D na malování je fajn že každý den můžeš vypadat úplně jinak pokaždé jako někdo jiný :D před chvíli jsem se divala na jedno tvoje video a vypadalas úplně jinak :D potkat tě tak tě nepoznám :) - ale myšleno v dobrém
    jinak taková otázka mimo :)
    kolik tě stojí studium měsíčně zhruba? stím že jestli bydlíš v praze tak tam asi nebude ta kolej a tak, ale tak zhruba :) prosím a kolik vás je aktuálně v ročníku? ( a třeba zhruba kluci/holky)
    děkuji a hodně štěstí :)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakoby jak to myslíš, kolik mě to stojí? :) Studium jako takové nic (je to státní škola...)...přítelovi přispívám 500,- měsíčně na energie a měsíčně dostávám od rodičů 4000 Kč na jídlo, tramvajenku, léky, část antikoncepce, zařízení bytu, papírnictví a podobné výdaje...telefon si platím sama ze svých vydělaných peněz, stejně tak půlku antikoncepce a všechno oblečení, drogérii a kosmetiku, taktéž případné další jídlo třeba někde po cestě (ale nechodím do menzy ani do restaurací, spíš jako že si v albertu koupím housku :D). No a třeba knihy většinou nemám, utratím jedině za barvu do tiskárny, zvýrazňovače, sešity...a to dá tak 50-100 Kč měsíčně :). Pokud chci mít knihu pro dobrý pocit, půjčím si ji, ale já se z knih stejně neučím. A je nás myslím kolem 150 a poměr kluci holky je zhruba vyrovnaný.

      Vymazat
    2. Ahoj jo takhle jak jsi mi to napsala jsem to myslela :) děkuji moc za info :) nečekala jsem tak rozsáhlou odpověď :D v podstatě jsi mi odpověděla na vše co jsem chtěla :) díky to se mi moc často nestává :D
      a popravdě řečeno to vás moc za ty roky neodpadlo :D což je samozřejmě dobře že oproti jiným fakultám

      Vymazat
  4. Super video:3 ps. myslím, že po prebudení vyzeráš lepšie ako ja :D

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!