pondělí 20. října 2014

Real Techniques Nic's Picks - potřebuješ!

Ahoj všichni!

Dnes tu mám pro vás další lahůdku, na kterou jsem se strašně těšila od chvíle, co jsem ji viděla u sester Pixiwoo v článku, kde oznamovaly, že bude dostupná. Jedná se o sadu štětců Nic's Picks, kterou poskládala (jak už název napovídá...:) Nic Chapman, sestra Sam, která vytvářela všechny předchozí štětce Real Techniques. Jelikož se sada docela špatně objednává ze zahraničí kvůli DPH, doporučuji vám obchod beauty-bar, kde ji mají podle mě v ČR za bezkonkurenční cenu a navíc často pořádají různé slevové akce a podobně. Zboží si můžete vyzvednout i osobně v Praze, což je výhoda. Teď už ale k sadě ;).



Sada obsahuje 5 štětců, přičemž 3 z nich vznikly exkluzivně pro tento set. Vzhledově jsou prostě nádherné, mají lesklou kovovou rukojeť ve stříbrné barvě. Štětiny jsou syntetické a velmi jemné, z taklonového vlákna, jak už jste od RT zvyklé. A co sada obsahuje?

Duo-fiber face brush byl už v exkluzivní sadě štětců s dvojitým vláknem a já blbka ho prodala dřív, než jsem zjistila, jak jsou tyto štětce super. Ale jak se říká - jestli je to pravá láska, vrátí se :). Tenhle štětec je geniální na pudr a skvěle se s ním nanáší také bronzer nebo rozjasňující pudry na celý obličej - díky řidším štětinám vám totiž neudělá nános, ale pěknou souměrnou vrstvu. Jestli vlastníte pudry Hourglass, tak přesně na ty je úplně nejlepší.


Cheek brush - nový štětec je úžasný! Asi stokrát lepší než klasický RT štětec na tvářenku. Já jsem si ho absolutně zamilovala a z celé sady je pravděpodobně můj nejoblíbenější. Je nádherně jemný, dobře nabírá tvářenky, rovnoměrně je nanáší a je fakt těžké se s ním splést. Doporučila bych ho určitě i začátečnicím, které se teprve učí, jak nanést tvářenku.

"máš tu fotku nějakou tmavou!" "hm."

Angled shadow brush - nový štětec je určen na oči, na rozmazávání stínů do ztracena i aplikaci na víčko. Je docela velký, ale dobře a rychle se s ním vykresluje záhyb oka. Výborný je i na blendění a díky zkosenému tvaru se s ním dobře pracuje.





Base shadow brush najdete také v sadě pěti štětců na oči, kterou mám už více než dva roky a používám jej denně. Je to obecně jeden z mých nejpoužívanějších štětců na oči a když na to přijde, zvládnu s ním celý oční make-up. Je velmi multifunkční a jedním slovem super.


Eyeliner brush - nový štětec je zkosenou variantou štětce na linky. Je dostatečně tenký, tudíž se nemusíte obávat nepřesností, a linky se s ním skvěle nanášejí i na mini oči. Obzvlášť výborný je také na obočí! Dá se s ním vykreslit opravdu precizně. Je to můj asi druhý nejoblíbenější štětec ze sady :).


Celkově je podle mě tahle sada jednou z nejlepších věcí, kterou v Real Techniques vypustili do světa. Každý štětec je hodně povedený a nedokázala bych se zbavit ani jednoho. Za českou cenu 889 Kč tak dostanete pět výborných štětců...což, když si to spočítáte, je docela deal.


Hodnocení: 10/10

A co vy a Real Techniques? Líbí se vám tato sada? Ježíšek je tu už brzy, tak mu napište...;).

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. Tak to vypadá dost dobře :) Umírá mi štětec na tvářenku, tak pomalu koukám po náhradě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten z téíto sady je úplně geniální :)

      Vymazat
  2. At pocitam jak pocitam, tak se proste sesti stetcu dopocitat nemuzu.... Ale jinak diky za recenzi, vypadaj fakt velmi pouzitelne! Ja mam od RT rada stetce na oci, stetec na nanaseni tvarenky a jeden na nanaseni rozjasnovace. Co mi ale nesedi vubec, jsou stetce na makeup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje debilita, ani do pěti napočítat neumím :). Opraveno, díky!

      Vymazat
  3. Docela uvažuju, že si sadu pořídím. Mám štětců mega nedostatek a tohle se mi jeví jako ideální, když jsou všechny super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj skvelé štetce a lákajú ma už veľmi dlho, ale zatiaľ som nadmieru spokojná so štetcami od Zoevy, takže ešte vydržím :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. souhlas, sadu mama a je skvela!
    Souhlas s kazdym Tvym slovem!

    OdpovědětVymazat
  6. Sada vypadá skvěle! Já mám od RT štětec na tvářenku a na pudr, ale ty mě moc za srdce nevzaly...

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi zlá, nutíš mě utrácet. Zrovna si potřebuju koupit štětec na tvářenku a tahle sada vypadá výborně.

    OdpovědětVymazat
  8. Už viem čo mi Ježiško prinesie tento rok! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!