středa 8. října 2014

Vzorečkování se Sebamedem + Jean Pual Gaultier pro Lindex! VIDEO

Ahoj všichni!

Dneska nás pustli ze školy dříve, takže jsem pro vás natočila video, ve kterém se svěřím se svými pocity ze vzorečků od Sebamedu, kterých jsem dostala požehnaně, a také vám ukážu, co jsem si koupila na shopping akci Jean Paul Gaultier pro Lindex ;).


Tu jeste video :). Těším se na komentáře!

IYF

16 komentářů:

  1. Video tam není. Tedy mně se nic neukazuje. Jen kostička lega s otazníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozno adobe flash player defekt..skontrolujte si aktualizacie..

      Vymazat
    2. Marti, to by mohlo opravdu být, jak říká Sju, nezaktualizovaný Flash Player ;)

      Vymazat
  2. Bola som dnes omrknut Jeana na Smichove, ale nic moc tam neostalo..tiez som hladala tu suknu (tuto http://www.lindex.com/cz/%C5%BEeny/jean-paul-gaultier-2/7187043/Sukn%C4%9B-/?styleId=61378973), ale nebola..
    ..no tie kalhoty vyzeraju velmi dobre, tie som si ani nevsimla..asi ich pojdem este skusit :D
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to je TA sukně :)! Jinak kalhot měli ještě pár, co jsem viděla, tak snad seženeš...

      Vymazat
  3. Ehm, patřím mezi ty, kdo neví kdo je JPG. Trapas. Díky Tobě jsem teď nejchytřejší. Pokud je u nás více takových mamlasů jako jsem já, je možnost, že bych ještě něco ulovila ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zas to bylo myšleno v nadsázce, viď :). Já zase neznám žádný sportovce, třeba...:D

      Vymazat
  4. Momentálně šetřím, takže si nejspíš koupím jenom takový ten dobročinný náramek. Sebaded je fajn, vyhovovala mi ta mycí emulze, používala jsem jí jen na obličej. A babybaby.cz můžu taky jen doporučit, chodím si tam věci vyzvedávat osobně a vždy mi vyšli vstříc a přidali i vzoreček nebo něco navíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě docela štvě, že těch náramků měli pý docela málo a snad všude jsou vyprodané, aspoň tedy v /Praze :(. To moc nevychytali.

      Vymazat
  5. Ty JPG věci jsou moc pěkné, pořídila sis takové nadčasové kousky a to je fajn:) Z babybaby jsem shodou okolností teď nakupovala taky - Catrice velvet matt stíny, které jsou všude vybrakované a oni je měli všechny:) Zatím je balíček na poště, ale komunikace byla v pohodě, tak se těším:)
    A jen malilinká připomínka - nechceš se na nás trošku víc usmívat?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, mě ale usmívání docela dost bolí, věř mi :D. Tahá mi to za stehy.

      Vymazat
    2. Jééé, promiň, já zapomněla, že to ještě máš:(

      Vymazat
  6. kokos, 1:45 a este stale si sa nedostala k veci. Vypinam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám, že hormony s tebou cloumaj, co. vezmi si nějakou tabletku :)

      Vymazat
  7. Dneska mi přišel taky balíček od Babybaby a musím říct, že tolik vzorečků navíc jsem snad ještě nedostala:) Jsou prima:)

    OdpovědětVymazat
  8. si hrozne milá!! a krásna!! :) a pokiaľ takto rozprávaš, keď ti nie je zrovna najlepšie,život nie je fér!!! :D :D :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!