středa 26. listopadu 2014

Avon Anew Hydra Recovery Overnight Mask - první spací maska?

Ahoj všichni!

Dnes bych vám chtěla ukázat věc od Avonu, která mě hodně zaujala. Co se týče "spacích masek", tedy pleťových masek, které nanesete večer a smyjete až ráno, vždycky m přitahovaly. Měla jsem jednu hrozně oblíbenou od O'Slee, ale protože COSME-DE už nechce prodávat věci v rozumné hodnotě (naposledy to snad bylo, že musíte utratit 60 dolarů či co...blázni), stojí za to mrknout se po něčem podobném v našich vodách. A já to našla zrovna u Avonu!



Jedná se o hydratační gelovou masku, se kterou se spí a má vám dodat hloubkovou hydrataci. Já mám pleť smíšenou, ale přesto hydratační masky používám docela často, snažím se totiž zabránit množení vrásek na svém obličeji, kterých bohužel strašně rychle přibývá :). Poznámka na okraj: Jak jsem dřív odmítala botox, tak dnes už se tomu směju a začínám plánovat první návštěvu u plastického chirurga.

Maska má lehoučkou gelovou konzistenci s bílými kuličkami uvnitř. Když ji roztíráte po obličej, většina kuliček praskne/rozpustí se a na obličeji zůstane jen souvislá vrstva gelu. Maličko to lepí, ale cca po půl hodině se do značné míry vsákne, takže se nemusíte bát, že budete chodit po bytě jako "gelová bomba", která čeho se dotkne, to zničí.



Já jsem masku používala normálně po vyčištění obličeje, bez jakéhokoliv krému. Na obličeji je moc příjemná a jemně chladí, máte pocit, jako kdybyste dávali svému obličeji napít :). Byla jsem ale především zvědavá, jestli ze mě do rána nebude sušenka. A nestalo se! Maska opravdu hydratuje dostatečně, ale zase pleť nezmastí, takže nebudete odrážet ranní sluneční paprsky. Nevím, jestli se hodí na úplně suchou pleť, která potřebuje spíš promastit, ale na normální, smíšenou a mastnou by mohla být opravdu fajn. Já jsem s ní spokojená a pokud hledáte lehký hydratační přípravek, můžu vám ji doporučit.



Cena je různá a liší se dle katalogu, vždy to bývá cca kolem dvou stovek, což je fajn. A to balení! Je krásné, kovově stříbrné a skleněné. Moc se mi líbí.




Hodnocení: 7/10

A co vy a spací masky? Máte s nějakou zkušenost?

Těším se na komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Ten nápad se mi taky líbí. S O'slee jsem měla dost velké problémy, všude se to lepilo a všechno se na to lepilo, takže jsem ji nakonec dopotřebovala přes den :)) Ale výsledky byly super, to jo. Sice se říká, že pro krásu se musí trpět, ale tohle už fakt ne..!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě O'Slee fakt štve, že nejde nikde sehnat, ach jo :(

      Vymazat
  2. Já mám overnight mask od Misshy se šnečím slizem, ale do svatby jsem nechtěla experimentovat :D :D Takže se teď na ní chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. O spací masce slyším poprvé a ani jsem si jí nevšimla v katalogu, zajímavé :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Nic takového jsem zatím nezkoušela, ale tohle vypadá zatraceně dobře! Musím si ji rozhodně pořídit. Moc děkuji za super tip :)

    Victoria ´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam "spaciu" masku Moisture Surge Overnight od Clinique a som velmi spokojna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem taky koukala, ale trošku mě odradila ta cena :)

      Vymazat
  6. Jednu spací masku by měla mít i Natura Siberica.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám od Mary Kay a je yummy yummy skvělá! Večer stařeno, ráno úměrně svému věku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. S takouto maskou nemám ešte žiadne skúsenosti, ale rada by som ju vyskúšala. Anew produkty mám všeobecne veľmi rada :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. No vida. Tuhle masku jsem zaregistrovala, na jednu stranu mě lákala, ale na druhou stranu jsem jí spíš nedůvěřovala - představovala jsem si takovou tu gelovou lepivost, že bych si ani na polštář nemohla lehnout. :-D Ale tak když ji chválíš, asi do ní přece jen půjdu. Výše zmíněnou Naturu Sibericu mám, ale zatím jsem se k ní nějak nedostala. Vyzkoušela jsem ji ale a zdála se mi příjemná, budu ji muset oprášit. Dávala jsem teď ale přednost L'Orealu Laser Renew - denní krém pro starý miluju a noční je taky úžasný. A jmenuje se to "anti ageing cream-mask recovery treatment night". Což zní přece nádherně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme koukala i na ten noční, ale pak mě nějak vyděsilo to složení, takže jsem do něj nešla :). Ale jsem ráda, že jsi spokojená.

      Vymazat
    2. Co tak použít noční séra od Oriflame... Jsou super a dají se koupit také levněji. Miluji od Oriflame Capsule TIME REVERSING (Zastavte čas).... ÚŽASNÉ.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!