pátek 21. listopadu 2014

For Life&Madaga a produkty 2Derm pro obnovení kožní bariéry

Ahoj všichni!

Dnes si něco povíme o produktech, o kterých jste už možná na některých blozích četli. Jedná se o značku For Life&Madaga a jejich řadu 2Derm, která má podporovat obnovení přirozené kožní bariéry. Byla jsem pozvána před několika měsíci na prezentaci této řady a to, co se tam vykládalo, mi dávalo docela smysl, takže jsem byla ráda, že jsem měla šanci některé výrobky vyzkoušet. Je toho celkem dost, proto doufám, že vás dneska nevyčerpám :D.




REHA Special Bariérový krém




Toto je produkt z těch "akutních", který má pomáhat, pokud vás trápí nějaké obtíže s pokožku a potřebujete tu největší sílu. Já sice nejsem ekzematik, netrpím na různé dermatitidy a podobně, ale na druhou stranu se pořád rejpu v obličeji a ještě ke všemu jsem nešikovná a pořád jsem od něčeho poškrábaná, spálená, pořezaná...rozumíte, já si jdu oholit nohy a v koupelně to vypadá jak po útoku masového vraha. Takže jsem tento bariérový krém používala právě pro podporu hojení drobných ranek a můžu říct, že opravdu pomáhá. 




Rány nejsou tak citlivé na dotek, hojení je snazší a rychlejší. Tento krém je dost podobný účinkem Elizabeth Arden 8 Hour Creamu, ovšem je o něco sušší a třeba na promaštění rtů bych ho vůbec nepoužívala.

Bariérový krém Transparent a Colour



Na tyto krémy jsem byla moc zvědavá a těšila jsem se na vyzkoušení. Zpočátku jsem je používala pouze na obličej, ale někde jsem se dočetla, že je můžu dát kamkoliv, takže jsem je využila i třeba na moje extra suché ruce či lokty. Skvěle pokožku promastí, přestaly mě svědit lokty a ruce tolik netrpěly pod náporem motolské dezinfekce. Na tváři jsem se bála, že bude docházet k ucpávání pórů, ale nestalo se tak, krémy jsem používala dokonce i v létě a byla jsem spokojená. 




Tónovací varianta mě mile překvapila světlým odstínem, který mi sednul. Příjemně sjednotí pleť, není to sice make-up, ale na víkendy fajn záležitost.



Čistící Duobase




Na čistič jsem se těšila asi nejvíce ze všeho, protože na tyto přípravky mám úchylku a mám vždy minimálně dvě tři balení nějakých čistících gelů, krémů či pěn do zásoby. Tento přípravek má podobnou konzistenci jako pleťové mléko a já ho používala jak na vlhký vatový tampónek, tak jen tak na obličej a smývala vodou. 



Oboje byl dost efektivní způsob k odstranění make-upu, v očích sice maličko štípal, ale žádné drama. Make-up odstranil opravdu efektivně a pleť nevysušil, z čehož jsem měla velmi dobrý pocit.

Celkově jsem ráda, že jsem mohla takhle více poznat pro mě neznámou značku. Pokud by vás výrobky zajímaly více, určitě se podívejte na web http://www.forlifemadaga.com/ , kde najdete celé jejich portfolio a navíc i seznam lékáren, kde můžete produkty vyzkoušet. 

A co vy a tato značka? Potýkáte se s nějakými kožními problémy?

Těším se na komentáře,
IYF

4 komentáře:

  1. S kožními problémy mám naštěstí celkem pokoj, značku jsem zaznamenala, zkoušela jsem nějaké jejich vzorečky, u jednoho dokonce velice váhám, zda do něj nejít. (Jenom bych teď musela prohrabat koupelnu a najít tubu, abych Ti řekla, který to je... :D)
    Každopádně je mi značka jako taková sympatická. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No túto značku vôbec nepoznám, ale krémy vyzerajú fakt zaujímavo:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. No vypadá to skvěle :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tak tuto kosmetiku jsem používala asi před 10ti lety a koukám, že teď je in :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!