úterý 4. listopadu 2014

Oblíbené výrobky za měsíc říjen - 2014

Ahoj všichni!

Tak jsem tu s pravidelnou dávkou oblíbenců. Jak víte, tak jsem se snažila (se střídavými výsledky :) dodržet říjnovou výzvu, takže novinek tolik nebylo, ale něco se najde...i proto, že často nějaká věc z mé stálé sbírky projde renesancí a já zjistím, že ji vlastně miluju.



Dove Purely Pampering sprcháč jsem koupila v nějaké akci v Kauflandu a tento měsíc mi hodně seděl. Voní hodně nenápadně, ale je fakt krásné krémový a pečující. Se sprcháčema to mám těžké, protože asi po třech použitích mě nějaký přestane bavit, ale na říjnové psychické naladění byl tento nejlepší :).

Swisso Logical Hydro Cellular oční krém jsem dostala od Zepteru, protože jsem byla v nouzi o oční krém. Na tomhle mi náramně vyhovuje pumpičkový aplikátor, takže si nezasviníte kelímek a zároveň nemusíte mačkat tubičku. Maximálně mi vyhovuje také konzistence krému, je středně hutný a oční okolí krásně hydratuje. Spokojenost!

Schwarzkopf Keratin Strong balzám na vlasy se tu objevil/objeví v samostatné recenzi a ještě jednou podotýkám, že mě překvapil svými účinky, kdy mi krásně uhladil vlasy, které byly pak mega heboučké.

Schwarzkopf olejíček na vlasy prošel onou zmiňovanou renesancí. Měla jsem ho už dlouho, pak jsem začala používat jinou bezoplachovou péči, ale když jsme ji vyplácala, vrátil se opět tento olejíček. A mám ho moc ráda, moje jemné vlasy nezatíží. Navíc jsem podlehla nostalgii z té vůně, nevím proč, ale vyvolává ve mně libé pocity.

Laky na nehty - Miss Sporty 344 absolutně zbožňuju, tenhle odstín je pro mě prostě událost sezóny. Nebo spíš dvou sezón? Dlouhodobě ho miluju, a to zrovna na fialové obvykle fakt neulítávám. Bourjois Vampire Vanity topcoat jsem dostala při nákupu v Lindexu a nejraději ho mám jen tak samostatně, kdy dodá nehtům jenom pár zlatých plíšků a to je vše. Je to vcelku nenápadné, ale krásné, a hlavně to nebije do očí. Víte jak, my máme neoficiálně zakázáno mít ve škole nalakované nehty...



Max Factor Creme Puff je můj nový objev. Začala jsem ho totiž používat místo make-upu. Což u někoho, kdo měl pevnou zásadu, že nebude používat pudr mez make-upu a takovými lidmi vždy pohrdal, dost změna. Fakt ale je, že kryje tolik, že make-up v pohodě zastane, připomíná mi například efekt minerálního make-upu Everyday Minerals. Více se o něm dozvíte v samostatné recenzi :).

Rimmel tvářenka 120 Pink Rose mě tak nějak zaujala v obchodě svým korálovým odstínem (fotka dost mate). Je krásná, trochu práší, ale barva se mi moc líbí, je taková svěží. Navíc korálových, meruňkových a lososových tvářenek moc nemám. 

Rouge Bunny Rouge linky v peru tu už svůj óchací článek měly. Já to jen doplním tím, že je to opravdu snad ten nejpřesnější nástroj na linky, co jsme kdy měla a namaluju se s ním kdykoli. Ani se nemusím moc snažit. Tyhle linky si dokonale získaly moje srdce.

Bourjois CC Cream je dalším zdrojem velkého nadšení. Krásně rozzáří tvář, ale naštěstí nemá třpytky nebo něco, spíš jako kdyby fakt dělal nějakou barevnou korekci. Moc se mi z něj nedělají pupínky, kryje dobře a výdrž je taky slušná. Mám nejsvětlejší odstín a na toto období bude můj kámoš.

A co vy a vaši oblíbenci za říjen? Shodneme se v nějakém?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. 100% se shodneme v Bourjois CC krému, zbožňuju ho! Mně obecně makeupy od B. sedí, ale tohle je zvlášť povedený kousek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takúto výraznejšiu tvárenku si musím už kúpiť, na zimu a na jeseň sa hodí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ten fialovej lak od MS a taky ho mám ráda :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto tvářenku mám, akorát v jiném odstínu a jsem naprosto spokojená.
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. na ten cc sa budem musieť pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gliss Kur jsem měla taky a CC krém si chci pořídit, slyším na něj samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten lak na nehty vypadá pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Muzu se zeptat v jakem odstinu pouzivas Creme Puff? Chci objednavat a nejsem si jista, jaky odstin :/ Hledala jsem na internetu a mam pocit, ze 85 je svetlejsi jako (udajne "transparentni") 05.
    Co se barevne skaly tyce, vyhovuje mi nejsvetlejsi CC (31), stejne jako tobe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!